Auteur Topic: emy (Vietnam)  (gelezen 18753 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
emy (Vietnam)
« Gepost op: 23 april 2016, 18:32:25 »
Di 19 april heb ik deze dame ontmoet.
Klein,maar super op de kamer :  GFE en CL voor sex.

Ze is enkel aanwezig op di en woe, zeer veel bezet.   Ik vermoed dat ze geschaakt wordt in de lockerroom.


Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
emy (Vietnam)
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2016, 14:47:29 »
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
emy (Vietnam)
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2016, 01:00:50 »
present op di   26/7
k heb ze moeten meenemen vanuit de  lockerroom

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
emy (Vietnam)
« Reactie #3 Gepost op: 20 september 2017, 10:26:22 »
Ze is zeldzaam aanwezig, maar gisteren  (di) was ze aanwezig.
Het blijft een klein Aziatisch sexwonder.


Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
emy (Vietnam)
« Reactie #4 Gepost op: 5 januari 2018, 23:26:04 »
In SS, sinds 4 jan.

Net als in GT wordt ze reeds in Lockerroom geschaakt door rakkers.
Zo heeft JeanK ze 2 keer voor zijn neus zien vertrekken, gelukkig is hij een geduldige man en is het later gelukt om ermee te kameren.

Doc

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
emy (Vietnam)
« Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2018, 00:06:53 »
Vandaag kennis gemaakt met Amy de nieuwe attractie van de SS, ik zag haar toen ik binnen kwam even zitten en dacht meteen hmm lekker.
Maar wou niet haasten omdat ik net binnen was, andere heren hadden daar geen last van want binnen 15 minuten verdween ze met een andere heer voor langere tijd naar een kamer.
Toen ik haar laat in de middag tegen kwam heb ik dus maar meteen toegeslagen en net op tijd want volgens mij hing er in mijn nek al een andere heer te hijgen die volgens mij graag wou inhaken mocht ik afhaken.

Gelukkig voor mij niet afgehaakt Amy is een behalve een leuke knappe verschijning ook nog eens een leuke gesprekspartner met prima pre sales.
Na een goede 20 minuten kletsen dan ook maar naar de kamer gegaan en dat viel niet tegen Amy heeft een mooi slank lichaam.
Met mooie borsten en een heerlijk kutje dat lekker nat wordt op de kamer ontpopte ze zich dan ook echt tot een Aziatische sexgodin.
Heerlijk pijpen, perfect zoenen en tongzoenen, haar kutje smaakt buitengewoon fris, en sex was zeer goed te noemen.

Zo tref je ze niet vaak ik ben zelf vaak in Azië geweest maar dames met haar bed kwaliteiten heb ik zelfs daar maar zelden gevonden.
Maar toch ga ik weer een poging wagen over een paar weken, maar deze Aziatische topper heb ik ieder geval al binnen voor 2018.