Auteur Topic: JANET  (gelezen 7539 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
JANET
« Gepost op: 26 april 2016, 00:17:55 »




















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JANET
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2016, 21:25:28 »
Vandaag gekamerd met deze meid. Het was een euh... aparte ervaring. Ik heb me geamuseerd, maar zou ik haar aan anderen aanraden? Wel, ik weet het echt niet...

Uitgebreide recensie volgt!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
JANET
« Reactie #2 Gepost op: 1 september 2016, 12:22:35 »
Gisteravond heb ik gekamerd met Hongaarse Janet. Janet is een kleine (1,60m), normaal gebouwde meid, 23 jaar jong. Ze heeft een zigeunerlook en een iets donkerdere huidskleur. Ze heeft een lekkere, stevige poep en een A-cup met van die mooie, donkere, priemende tepels ;D. Enkele tattoos en een piercing in een mondhoek maken het geheel af.

De presales waren heel leuk. Ik moest weliswaar eerst Janet haar Hongaars vriendinnetje, met wie ze al de ganse dag optrok, wegjagen, maar eens we met ons tweetjes in de zetel zaten, ontpopte Janet zich tot een spraakwaterval en vooral een knuffeldier. Het was heel gezellig met haar vertoeven op het buitenterras.

Na een half uurtje of zo ben ik me gaan douchen, ben ik Janet gaan oppikken in de bar en zijn we op kamer getrokken.

De eigenlijke kamergang was … apart. Ik vind het zelfs moeilijk hem te beschrijven.

Zoenen en pijpen waren eigenlijk niet top en toch slaagde Janet er in mijn interesse en lust steeds voldoende groot te houden om kleine Piet quasi voortdurend te enthousiasmeren. Het eigenlijke neuken was heel lekker en het orgasme dat na 50 minuten kameren volgde, kwam van ergens diep van binnen :-\.

We hebben nog 10 minuten nageknuffeld en ik heb de kamer met een tevreden gevoel verlaten.

Of ik op herhaling ga, weet ik echt niet. Ik blijf een vreemd gevoel aan de kamergang overhouden: top was het allemaal zeker niet en eigenlijk had de klus perfect binnen het half uur kunnen geklaard worden, en toch…

Het zullen die zigeunerlook, mooie glimlach en lekkere poep zijn die me een herhaling toch doen overwegen hé ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum