Auteur Topic: ADELINA  (gelezen 49606 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #15 Gepost op: 8 april 2018, 14:46:04 »
Haar ook leren kennen. Ze ziet er geweldig uit! Ze vertelde me dat ze deels ook Indonesische is. Ik zei haar namelijk dat ze een beetje a-typische Roemeense looks heeft.

Tegen mij vertelde ze dat ze half Indische is, hetgeen haar Gipsy uiterlijk verklaart.
Egal....tussen de lakens is ze uitstekend  :pompe
Volgens mij is ze een "hele" lekkere dame ... inderdaad Scheissegal waar haar roots liggen of die van mama/pap, het is een geile spetter die "bijna iedereen" tevreden en zonder hersenspinsels de kamer doet afkruipen .... met de nadruk op "BIJNA", SEF  :-\ :lol :lol :lol :lol


Komaan, SEF, je interne klok die verkeerdelijk staat ingesteld, ofwel klaarkomen op minuut 30 of minuut 60, waar haal je het in je hoofd je zakje leeg te schudden na 40 minuten  :lol_hitting: :dance2 :douchen :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #16 Gepost op: 8 april 2018, 19:03:22 »
Haar ook leren kennen. Ze ziet er geweldig uit! Ze vertelde me dat ze deels ook Indonesische is. Ik zei haar namelijk dat ze een beetje a-typische Roemeense looks heeft.

Tegen mij vertelde ze dat ze half Indische is, hetgeen haar Gipsy uiterlijk verklaart.
Egal....tussen de lakens is ze uitstekend  :pompe

Ze kan best gewoon 100% gipsy zijn, het is bekend dat de nomadische gipsies in Indië hun oorspronkelijke roots hebben en Adelina's voorkomen is er een mooi voorbeeld van.

https://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/9719058/European-Roma-descended-from-Indian-untouchables-genetic-study-shows.html

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #17 Gepost op: 8 april 2018, 19:25:59 »
Haar ook leren kennen. Ze ziet er geweldig uit! Ze vertelde me dat ze deels ook Indonesische is. Ik zei haar namelijk dat ze een beetje a-typische Roemeense looks heeft.

Tegen mij vertelde ze dat ze half Indische is, hetgeen haar Gipsy uiterlijk verklaart.
Egal....tussen de lakens is ze uitstekend  :pompe
Ze kan best gewoon 100% gipsy zijn, het is bekend dat de nomadische gipsies in Indië hun oorspronkelijke roots hebben en Adelina's voorkomen is er een mooi voorbeeld van.

https://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/9719058/European-Roma-descended-from-Indian-untouchables-genetic-study-shows.html

Met name de Roemeense dames (maar ook soms Bulgaarse en Albanese dames) proberen zich soms te onderscheiden door te vertellen dat ze een andere nationaliteit hebben of ergens anders ook roots hebben. Vaak meegemaakt dat de dames zeggen dat ze Spaanse of Italiaanse zijn. Verder een paar Roemeens-Turkse, Roemeens-Hongaarse en Roemeens-Russische dames gehad en zelfs een Roemeense dame die beweert Poolse te zijn.... Ik houd het bij deze Adelina gewoon op een Roemeens zigeuner meisje  ;) ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #18 Gepost op: 8 april 2018, 20:13:53 »

(Tegen mij vertelde ze dat ze half Indische is, hetgeen haar Gipsy uiterlijk verklaart. )

Tjiens..... ik had van haar begrepen, Iraanse papa en Roemeense moeder, en ja daar gaan dan alle veronderstellingen...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #19 Gepost op: 8 april 2018, 20:58:45 »

(Tegen mij vertelde ze dat ze half Indische is, hetgeen haar Gipsy uiterlijk verklaart. )

Tjiens..... ik had van haar begrepen, Iraanse papa en Roemeense moeder, en ja daar gaan dan alle veronderstellingen...


Heren,


Wat is nu het belangrijke in heel het Adelina-verhaal?
Dat ze goed is op kamer
OF
Dat we echt weten waar ze vandaan komt


Als Adelina het leuk vindt te vertellen dat ze half Iraans, of half Indisch, of oerduits is, maakt toch niks uit ....
De prestaties in da sack tellen ....


Ik begrijp er alvast niks van, en volgens mijn mening maakt het ook niets uit welke nationaliteit ze heeft .... ze is verdomd goed in bed, en al de rest is bijzaak.


Indien Adelina denkt ons te moeten verkondigen dat ze half Indisch is, fijn, dan heb ik lekkere (zeer lekkere) sexxx gehad met een half Indische .... als ze denkt te moeten verkondigen dat ze Zweeds is, ook goed voor mij, want dan kan ik die nationaliteit ook van mijn lijstje afvinken  ;D ;D ;D




Voor zover ik weet, en dat presteert bijna geen enkele meid, heeft ze enkel aanbidders .... goh, ik heb haar geeneens haar nationaliteit gevraagd, geen tijd, mijn tong zat in haar mond ... en praten met de mond vol is onbeleefd, ook in Roemenië, ook in Indië, ook in Iran[size=78%]...[/size] :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #20 Gepost op: 14 juni 2018, 23:24:23 »
Adelina (Babylon) - Oosterse schoonheid t4533
Bij deze recensie


Bijzonderheden en karakterschets

Ons Adelina de 'Oosterse parel' van Roemenië kwam ik al vroeg tegen na het ontbijt. Ik botste tegen haar mooie ranke lijf en ze hield m'n liefdesstok gevangen, ze wist er vanonder in te 'knijpen' terwijl ze me lief aankeek met die reeënogen van haar. Ik voelde me iets minder aangetrokken tot haar dan op m'n verjaardag maar wist dat ze nog de beste service gaf.


Presales

Ik lag aan het zwembad en Adelina was achter me bij een rakker. Ik las in mijn e-reader. Ditmaal betrof het geen langdradige Orwelliaanse uiteenzettingen, het was een doorsnee fantasieverhaal van Hickman & Weiss over een verheven steen met dwergen, elfen, orken,... you know the fantasy drill. Een koninklijk banket werd beschreven als Adelina naast me neer plofte en me terug wist af te leiden met haar zinderende schoonheid. We praatten wat bij en ze streelde en verleidde me. Het is niet moeilijk om Vazkor te betoveren als ze Adelina heet. Ze ging een rondje zwemmen in het zwembad en bleef naar me lonken. Ik legde mijn boek neer en liet het onwennig hoofdpersonage achter met de rotverwende prins en diens elfenvrouw dat die gretig wil binnen draaien. Ik zwom mee met haar en ze maakte er een wedstrijdje van om als eerste bij de overkant te geraken. Ik heb al lang gezwommen, dit was in feite de eerste vlinderslag van 2018. Adelina versloeg me met gemak. Steeds lachte ze lief naar mij zoals alleen Adelina dat kan. Wat zag ze er zalig en geil en lekker uit, zo nat! Ik weet het: Waterratfetish!:))  Wordt het wat of niet? We hielden elkaar stevig vast en deelden tongzoenen uit. Na de geweldig ervaring in het zwembad werd al gauw een vervolg gehangen in de kamer.


Kamer: 14 in de kelder.


Kamersessie

Dit was een sessie dat zijn gelijke vond met de sessie die ik al eerder heb gehad op mijn verjaardag. Ze wist hoe ze moet bespelen en ik hoef hier geen grote uitwijdingen over te doen. Ze maakte me weer supergeil en betoverde me met haar mooie ogen, die mooie lach, dat mooie lichaam. Seks ging erg goed en ik kwam klaar met een orgasme dat nog ergens van diep kwam. Ze was wat teleurgesteld over de spermahoeveelheid doch als ik haar zei wat ik al heb afgegeven incl. in de andere clubs was ze niet langer verbaasd. We knuffelden en praatten nog wat tot de tijd om was. Zalige dame, en erg aan te bevelen!


Afhandeling en betaling

Betaling van 50€ aan de lockers, afscheid met kus.


Aftersales

Gedurende de dag speelden we wat na in het zwembad en de jacuzzi. Toen het bijna tijd was, zag ik ze al in slaaptenue rondlopen in de kelder en we hebben nog wat naast elkaar gezeten, geknuffeld en gepraat. Ik kan wel zeggen dat de klik goed zit en ze is een zekerheid hier. Ze wist me nog dingen te vertellen van 2 jaar terug. Een slimme dame met goed geheugen.


Fazit en Score

Servicegehalte is hoog en blijft hoog, niet minder dan het maximum krijgt ze. Het is uiterst zeldzaam dat ik 2 maximumscores kan geven in één clubtour. Maar het is gebeurt, in mei 2018. Adelina kon me mij zorgen compleet doen vergeten. Wat jammer dat ik niet sneller kan terugkeren naar Babylon!

Score: 10 / 10
 :58:
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2018, 23:35:34 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ADELINA
« Reactie #21 Gepost op: 4 januari 2019, 14:06:08 »
ADELINA (Babylon) - Ster van de dag  :))
Bij deze recensie


Uiterlijk

Wat kan ik er nog meer van haar zeggen, mooie exotisch uitziend Romatype, Bollywoodachtige verschijning en lieve glimlach, prachtig lijf.


Karakterschets

Erg gedienstig en stelt de klant niet teleur, vriendelijk en innemende uitstraling en steeds bereid een knuffel te geven als we elkaar passeren. Ze weet wat aftersales zijn.


Presales

Nauwelijks, ik pakte haar beet mid-conversatie met andere beren en wou ze meteen schaken voor een kamer. Dat is met de huidige drukte wel a thing to do als je je favorietje absoluut wil hebben die dag in een goede kamer.


Kamer

Rustige standaard kamer in de kelderverdieping (11)


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
GFE en zeer goed spel als altijd, topsessie van de dag

2) Duur:
Een uur voor de favoriet van de dag, no less

3) Voorspel:
Zeer uitgebreid voorspel, ik liet haar ook eens de VR-BRil zien die ik meehad. Wist ze nog beter wat ik graag had qua dominantie en spel. Ze deed goed haar best en we hadden goede body-to-body contact, volop TZ en kussen.

4) Seks en naspel:
Zeer lekkere seks met haar bovenop me en nog eens met de hand later. Helaas bleef er zelfs geen tijd meer over voor 'naspel'.

5) Communicatie en klik:
Erg goed deze keer en prima klik met haar, GFE!

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Uitstekend, de beste van de dag en ze doet goed haar best betrokken te zijn, geen afstandelijkheid te bespeuren.


Afhandeling en betaling

1u dus 100€ en geen gezeur gehad

Aftersales

Goede aftersales als we elkaar kruisten, kon er een zoen vanaf, polste of ik me amuseerde en we namen bij het einde van de dag knuffelend afscheid en ik wenste haar alle goeds voor 2019.


Fazit en Score beleving

De beste DVP deze dag, een herhaling met haar komt er zeker in 2019! :))

Belevingsscore: *****
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2019, 14:12:04 door Vazkor »