Auteur Topic: Prijsaanpassingen per 5 mei 2016  (gelezen 4676 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Prijsaanpassingen per 5 mei 2016
« Gepost op: 3 mei 2016, 17:53:41 »
"Ab Donnerstag, 5. Mai 2016, gelten in unseren drei Pauschalclubs neue Preise. Diese erste Preisanpassung seit 2007 ist auf Grund erheblich gestiegener Kosten leider unumgänglich.

Wir belassen die Preise des beliebten 3-Stunden-Tickets bei 100 Euro und des LateNight-Tickets (zum vergünstigten Eintritt ab 21 Uhr) bei 80 Euro. Neu eingeführt wird das 6-Stunden-Ticket für 150 Euro und der Preis für das Tages-Ticket steigt auf 200 Euro.
"




Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Prijsaanpassingen per 5 mei 2016
« Reactie #1 Gepost op: 3 mei 2016, 18:31:26 »
Is best een pittige aanpassing voor de luilekker beren daar. Ben er nog nooit geweest maar normaal ben ik toch snel 8 of 9 uur in een club aanwezig dus moest ik er in de toekomst eens komen is de drempel toch iets groter.
Voor de grote kamerknuffelaar is 200€ natuurlijk nog steeds geen onoverkomelijk bedrag.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Prijsaanpassingen per 5 mei 2016
« Reactie #2 Gepost op: 3 mei 2016, 19:35:55 »
Ik ken genoeg mensen die een ganse dag "saunaclubben" voor 200 € ....
De drempel wordt dus inderdaad een stukje hoger ..
Je kan het argument aanhalen dat hier geldt "as much as you can fuck", toch ben ik ervan overtuigd dat je voor 200 euro je ook een ganse dag goed kan amuseren in een saunaclub, en daardoor valt een stuk aantrekkingskracht weg ...
Neem daarbij nog eens het feit dat hele velen onder ons al snel 10 tot 12 uur in een club verblijven ......


Blijft wel het feit dat je je kan verrot neuken voor die all-in prijs, dat is de andere kant van het verhaal.


Voor 200 € kan ik alvast 3 lekkere kamers maken naar keuze, inkom betalen, gezellig de ganse dag welnessen, eten, genieten ....... voor mij dus een te hoge drempel, die 200 €, maar dat is enkel mijn mening, niet iedereen denkt (gelukkig voor hen) zoals mij  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Prijsaanpassingen per 5 mei 2016
« Reactie #3 Gepost op: 3 mei 2016, 19:44:31 »
Ik zal even de "newsletter" hier en in de beginpost van LL plakken  ;)


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Prijsaanpassingen per 5 mei 2016
« Reactie #4 Gepost op: 3 mei 2016, 20:16:50 »
Dan mijn mening zal wel niet gewaardeerd worden ik ga na een club voor het totaal plaatje sauna Turks stoombad jacuzzi en het eten ik hoef geen tig keer op de kamer  af gelopen vrijdag was ik in sixsens en heb simpel de mooiste er uit gekozen en ma 1 kamer gedaan in totaal met de brandstof kosten was ik 110 euro lichter en ik heb me tot 0.00 uur uiterst vermaak  op de vulkaanstrassen kan je voor 200 6 keer van bil en hou je nog 20 euro over  :lol

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Prijsaanpassingen per 5 mei 2016
« Reactie #5 Gepost op: 3 mei 2016, 21:24:27 »
€ 200,-- voor een dagkaart. Dat is een behoorlijke prijsstijging, 33%. Het klopt inderdaad dat de prijs lange tijd onveranderd is gebleven. Vanaf 2007 is de prijs gelijk gebleven. In 10 jaar tijd is de prijs dus verhoogd met € 50,--, wat inhoud dat dat eigenlijk een prijsstijging is van € 5,-- per jaar en dat valt dan nog wel mee als je het zo bekijkt.
Ondanks dat een dagkart € 50,-- duurder is geworden, zal ik deze clubs blijven bezoeken. Wel zal ik kritischer kijken naar welke dames er dan werken. Ik zal bij twijfel nu eerder een “3- of 6-Stunden-Ticket” nemen en  deze dan upgraden naar een “Tages-Ticket”, wanneer de dames me bevallen.
Ik hoop dat de prijsverhoging ook ten goede komt aan de dames. Dit verhoogd ook de kwaliteit. Ik hoop dat andere Pauschalclubs of Partytreffs op korte termijn meegaan met deze prijsverhoging, want anders zou het nog weleens negatief uit kunnen vallen.

Een aantal clubs die je prijstechnisch (tenminste vanuit het verleden toen een dagkaart nog €150,-- was) kunt vergelijken met de Pauschalclubs, zijn:

Totalclub Osnabrück € 120,--, deze club en de gemiddlede service van de dames vind ik persoonlijk een stuk minder dan de Pauschalclubs.
Partytreff La Vita in Wallenhorst € 130,--. In deze club ben ik nog nooit geweest, dus ik kan geen oordeel geven over de club of de dames.
Ik weet niet of Partytreff Xanten ook in deze categorie thuis hoort, maar daar kost een dagkaart € 120,--. Ook deze club ken ik niet en kan ik dus niet over oordelen.

Totalclub en La Vita hanteren wel een limiet vwb het aantal kamergangen, maar 8 of 9 kamergangen lijkt me voldoende.

Het prijsverschil van € 20,-- á € 30,-- wordt nu € 70,-- á € 80,--. Dat is behoorlijk (want bij sommige budgetclubs zoals Mc-sex of Partytreff-palace betaal je voor een dagkaart € 70,-- á € 80,--), maar als de kwaliteit van de dames ook evenredig omhoog gaat, dan is mij dit wel waard. Ik weet van een aantal dames dat ze dezelfde kwaliteit al bieden als goede dames in een saunaclub. En misschien komen er binnenkort wel nieuwe aantrekkelijke dames in de Pauschalclubs bij met een prima service. En hopelijk verlaten de mindere godinnen de club.

Mocht het toch blijken dat veel beren nu wegblijven door deze prijsverhoging, kan men misschien overwegen om ook een limiet in te stellen en de prijs weer terug brengen naar € 150,--. 8 kamergangen is voor mij meer dan voldoende, hoewel ik er ook weleens meer heb gehad.

Ook ben ik het eens dat het verschil nu een stuk kleiner wordt tov saunaclubs. Sinds dit jaar ga ik ook geregeld naar saunaclubs en besteed ik gemiddeld ook zo'n € 200,-- en vermaak ik me ook de hele dag, waarbij het eten ook vaak beter is en bij een aantal clubs bier ook in de prijs zit. Great Palace bijvoorbeeld, hanteert een entreeprijs van € 25,-- (als je voor 13:00 uur komt, anders is het € 40,--) en 30 minuten met een dame kost € 40,--. Ga je 4 keer (dat is 6 keer 20 minuten in een Pauschalclub), ben je € 185,-- kwijt. Het eten is er goed en het bier is gratis. Misschien dat de Pauschalclubs ook wat kunnen doen aan het eten en de drank.

De toekomst zal uitwijzen hoe het uitpakt.

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Prijsaanpassingen per 5 mei 2016
« Reactie #6 Gepost op: 3 mei 2016, 23:19:15 »
Ik ben al 2 jaar niet meer in Xanten geweest. In Xanten liepen er destijds een aantal mooie dames bij waaronder Tsjechisch/Libanese Leila en de Cubaanse Janette. Entree €120. De 'kamers' duurden daar geen verplichte 30 minuten zoals in Bochum (waar ik vorig jaar een keer was). Veel openbaar gebeuren, alhoewel er nu ook enkele kamers zijn.
Hoe het damespotentieel er nu bij zit, weet ik niet. Het eten vond ik vergelijkbaar met saunaclubs als AG. Dus zeker niet slecht. Drank is gratis, behalve wijn en sterk alcoholisch.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke