Auteur Topic: Johanna  (gelezen 4925 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Johanna
« Gepost op: 7 mei 2016, 23:54:31 »
Look a like

[attachimg=1]



[box title=Johanna]
Land:            Latino
Taal:              Duits
Leeftijd:         ong. 22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60 m
Model:            slank
BH:                 B/kleine C (fake doch totaal niet opvallend en zacht in de handen)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
knuffelen strelen zoenen uitstekend en lang TZ (ook veelvuldig tijdens neuken) zeer goed PZC (ballen verwennerij, zonder handen) NMC (fantastisch) 69 Likken Vingeren GFE PSE droogneuken
[/box]
[box title=pro en contra]
+: geweldige pre and after sales
-: bevreesd van voorvocht bij pussy sliding
[/box]
[box title=extra info]
Caraibische looks, prachtig slank figuur met de nodige vrouwelijke rondingen
[/box]

 :douchen

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Johanna
« Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2016, 22:58:49 »
Het is niet de eerste keer dat ik met haar op kamer ben geweest.  Ik denk de derde keer.  Blijkbaar tussen de mazen van het net geglipt.  Nu, de twee vorige sessies moesten niet onderdoen voor deze.

De pre sales had ik al ruimschoots gekregen afgelopen maandag.  Tot heerlijk tongzoenen en pussy sliding toe op een ligzetel in het zonnetje.
Afgelopen vrijdag kwam ze ook af en toe even langs.  's Avons kwam ze in de bar op mijn schoot gekropen.  Ik hield haar vast als een baby.  Heerlijk zicht op dat prachtige lijf zo.  Platte buik, lekkere tieten....  Beetje zoenen, tongzoenen, met haar poesje spelen....  Je zou van minder een stijve krijgen en richting kamer vertrekken. 

Op kamer begonnen we op bed al zittend op onze knieën met een lange tongzoensessie.  Heerlijk tongzoenen.  Helemaal zoals het moet.  Op den duur trok ik ze gewoon op mijn schoot.  Nu zaten we allebei met ons gat op het bed.  Johanna eigenlijk niet, op mijn schoot.  De lap dance en pussy sliding van maandag kende hier zijn vervolg.  Ondertussen tongzoenden we ook heerlijk.  Wat later nog nam ik ze in mijn armen.  Ze hing er even wat te hangen maar zo kwam haar heerlijke lijf totaal tot uiting.  De moment om met de vingers haar poes en kutje te beroeren.  Daarna vond Johanna het het moment om mij de blow job van mijn leven te bezorgen.  Lekker gevarieerd en zonder handjes.  Ik moest ze wel regelmatig wat afremmen en ten berde roepen om wat te tongzoenen want anders had ik mijn kruid al snel verschoten.

Uiteindelijk kroop ze op mijn lul en bereed me als een volleerde ruiter.  Niet te lang zodat ik mijn orgasme nog kon controleren en kon uitstellen.  Na een tijdje kwam ze met haar gezicht naar me toe en begonnen we traag te penetreren en te tongzoenen.  Heerlijk ook hoe je dan haar lekkere borsten tegen je lijf voelt (eigenlijk omgekeerde missio).  Toen ik het ook zo niet meer uithield, veranderden we op mijn initiatief van standje.  In missio.  Zo kon ik de boel nog wat verder controleren en uitstellen.

Na de daad nog wat dicht tegen mekaar aan gezeten en nog heerlijk wat getongzoend.

Knap, mooi lijf, lekkere kont, heerlijke tieten, bijzondere prestaties op kamer.  Wat kan een mens nog meer willen.  Ik kreeg zelfs goesting om dezelfde avond (nacht) nog een keer met haar te gaan maar heb dat maar niet gedaan.  Ik was al te moe ook.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man