Auteur Topic: Erodance - Nazareth  (gelezen 13234 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mattie106

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Erodance - Nazareth
« Gepost op: 10 mei 2016, 10:44:29 »
Doordat ik 's nachts werk ben ik af en toe wel eens op zoek naar een pleziertje. Eerste maal dat ik hier kwam ben ik gewoon binnengegaan om iets te drinken en wat te ontdekken. Was al heel laat dus moest ik nog maar 25 euro betalen, dus een 4tal Gin tonics later vertrek ik met een leuk gevoel de club.

De 2de maal dat ik passeerde was ik iets vroeger en moest ik nog de volle 50 euro betalen voor een single man, ging me rustig aan de bar zitten en keek wat rond. Er was een SM thema avond bezig en op dat moment ook een live spank show aan de gang (wel wat eentonig na een tijdje).

Er liepen nog enkele dames rond maar allemaal betalende, na een halfuurtje kwam er een dame bij me zitten, ze was 37 jaar : https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kom-bij-boke-2.html.
(ben zelf 29).
Ik zei haar dat ik geen ervaring had met deze dingen en gaf me een rondleiding. Het was al laat en ik vroeg haar op de man af hoeveel ze me ging kosten, betaalde 150 aan de bazin van de club.

We ging het eerst op het hemelbed doen in de club maar dat was jammergenoeg ingenomen door de dj en een veel te magere franstalige (Dj vond ik een marginale persoon eerlijk gezegd). Zijn dan maar de seksruimtes geweest en ons in een hoekje afgezonderd waar een leuke ruimte was. Ik wist dat ze ervoor seks had gehad met een man want ze waren bezig aan het praten en betasten toen ik binnenkwam en had ze naar achter zien gaan.
Ze begon me rustig te kussen en was een echte GFE, alles mocht en alles kon. in de kamer was een soort verhoogje en heb haar daar opgezet zodat ik haar lang kon likken, ze kwam toen alleszins lekker klaar. Daarna zei ze me dat ik heel lekker kon likken (maar hoor dat heel veel dus zal ze niet aan het liegen geweest zijn :bud

Nadien lekker geneukt  en wat gepraat, kreeg ook haar privénummer en af toe sturen we ook nog. Leuke dame en leuke ervaring, jammergenoeg wel een dure aangelegenheid. Het leuke aan de ervaring was dat we ook anderen konden bezig horen, ben zeker dat indien de 2 in de club wat meer goodlooking waren ik mss had voorgesteld om naast hun te  kruipen om seks te hebben.