Auteur Topic: Esther (Duitse)  (gelezen 15302 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Gepost op: 11 mei 2016, 21:15:23 »
Leeftijd : 22-25 jaar
Taal : Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur : Bruin    Haarlengte : Lang
Lengte : 1.60 m - 1.65 m
Postuur    : Normaal
Tatoeage : Ja
Lichaamsdeel : Arm, Hand
Piercing: Ja    
Lichaamsdeel : Navel
Cup-maat : C    
Siliconen: Ja
Kleur ogen : Bruin    
Aantal ster: ***
Prijs : 50 euro    voor half uur
Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, Beffen
Extra info : Leuke, geweldige en spontane meid. Wat terughoudend in het begin maar als ze eenmaal op dreef is ze niet houden.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Esta (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 28 november 2016, 14:32:51 »
She has confirmed her name to be Esther.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Reactie #2 Gepost op: 28 november 2016, 16:16:04 »
She has confirmed her name to be Esther.

Bedankt voor de info. Aangepast.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2016, 23:07:43 »
2 maanden geleden heb ik ook kennis gemaakt met 'Esther'. Ze spreekt haar naam niet goed vandaar de verwarring. Ze moest haar naam spellen voordat ik begreep wat ze bedoelde. Haar artiesten naam heeft ze van de clubleiding gekregen, dus dat verklaart het een en ander. Op zich een spontane vlotte meid, maar ze kwam mij wat zakelijk over om die dag voor haar te kiezen. Ze vertelde mij dat dit haar eerste club is. Eerlijk gezegd geloof ik daar weinig van gezien het zelfvertrouwen en bravoure waar ze mee rondloopt. Ook komt ze me zeer bekend voor. Wellicht is er een goede reden dat ze haar oude club('s) niet wil noemen, dus zal ik de club waarvan ik haar meen te herkennen maar voor mij houden. Ze heeft haar haren behoorlijk kort laten knippen wat ik helaas niet zo mooi vind. Lang haar staat haar toch beter. Gezien de positieve recensie van pret wellicht toch de gok waar voor de volgende keer.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Reactie #4 Gepost op: 13 december 2016, 23:20:47 »
Vond haar met lange haren ook leuker. Toen ik haar voor het eerste leerde kennen, kwam ze onzeker over. Inmiddels heeft ze inderdaad meer zelfvertrouwen, wat vast hopelijk ten goede komt voor haar service verlening. Ascari, ik zou zeggen ga er voor en laat ons je ervaring weten.  :pica22

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Esther (Duitse)
« Reactie #5 Gepost op: 17 juni 2018, 16:01:07 »
zaterdag 16 6 was het weer eens tijd voor Duitse les dit keer van ester nu inmiddels 27 jaar oud . ester is er een kleine 2 jaar uit geweest maar weer terug in LR .

ik kon me niet herinneren dat ik deze dvp  eerder had getroffen in LR .  maar mijn ogen bleven dit keer op haar plakken . ester ratelde maar door in het bankje waar we zaten . er was maar een oplosing om haar stil te krijgen moest er wat in dat mondje .ik ben geen langer prater praatjes vullen immers geen gaatjes .

dus maar gevraagd of ze een sleutel kon bemachtigen en dat was zo geregeld .

op naar kamer 14 op de kamer aangekomen was mijn badjas al gauw verwijderd . en in een ruk trok ik het strikje van haar body los . als een veertje viel de voorkant van haar getunede c cub ester bukte voorover om het laken op het bed te leggen . en in een beweging trok ik de resterende textiel van haar billen .

het was een pure gfe sesie maar ester hield de touwtjes in eigen hand en reed zich zelf klaar ik heb nu nog de nagels op me borst staan

herhaling zeker topper