Auteur Topic: DIANA  (gelezen 9249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DIANA
« Gepost op: 15 mei 2016, 15:06:06 »
Toen Diana het bar gedeelte binnen kwam gelopen, ben ik met mijn colaatje gelijk naar haar toe gestapt. Ik wilde niet het risico lopen dat ze me voor de voeten werd weggekaapt. We zijn toen ik een sofa gaan zitten in het “bioscoop” gedeelte van de bar. Daar hebben we een leuk gesprek gehad met elkaar. Diana is een leuke spontane meid uit Moldavië. Ze heeft een tattoo op haar zij, net als Sonja, maar ziet er een stukker knapper uit. Met name haar kontje is echt een blikvanger. Deze is in het echt nog veel mooier dan op de foto's. Een lekker uitstekend kontje, lekker rond en stevig. Ook de andere dames weten dat, want toen ik haar beschreef aan 1 van de dames, toen ik aan het wachten was op Diana, zei deze gelijk “Ah das Mädchen mit dem schönen prallen Arsch”, ook omdat ik haar naam niet noemde. En Diana heeft een zeer knap gezichtje en heerlijke lippen om te zoenen. Ik vroeg haar of ze ook zoende en tongzoende. En ja, dat deed ze, maar alleen op de kamer. Wat ik ook leuk aan haar vind, is dat ze niet rookt, net als Beatrice.
Nadat ik mijn colaatje op had zijn we naar een kamer gegaan. Daar hebben we kort nog even gesproken over wat ik wil en hoe lang. Erg positief dat ze dit doet. Zo kom je beide niet voor verassingen te staan. Vervolgens zijn we overgegaan naar zaken waarvoor we gekomen zijn. Ze begon me heerlijk te zoenen met haar volle lippen. Dat voelde zeer sensueel. Haar tong gebruikt ze ook, maar niet zo veel en diep. Desalniettemin voelde het super met haar en dat merkte ze, want mijn lid stond al helemaal strak. Ze begon toen met een blowjob. Dit deed ze heel voorzichtig. Opzich best lekker, maar na 2 orgasmes houd ik er van, dat het allemaal wat steviger gaat. Toen begon ze bij ballen te masseren, maar omdat ze dit ook erg voorzichtig deed, voelde dit meer aan als kietelen en omdat ik daar erg gevoelog voor ben, zakte mijn lid spontaan in... Ik kon er wel om lachen en zij gelukkig ook. Ik zei haar dat ik daar erg gevoelig voor was, voor kietelen en dat ik het liever wat steviger had. We begonnen gewoon opnieuw. Eerst weer even lekker zoenen en tongzoenen, waarbij ze mijn tepels ook bewerkte met haar vingers en gelukkig een beetje stevig :). Ik was weer op volle sterkte en ze begon nogmaals aan een blowjob. Dit keer zonder mijn ballen te masseren. Daarna wilde ik haar nemen in doggie. Zoals ik al eerder zei, is doggie voor mij al lastig na een eerste orgasme, laat staan na een tweede. Ik moet zeggen dat het me bijna gelukt is bij haar. Dat komt met name door haar heerlijke billen, maar uiteindelijk heb ik toch voorgesteld om verder te gaan in missio. Ze vertelde me dat ik nog zo'n 5 minuten had, maar op een manier die niet storend was. Hierdoor kon ik haar toch ontspannen in missio nemen en ben ik waarschijnlijk binnen de 5 minuten klaargekomen ;)
Wat een knappe en leuke meid is Diana. Helemaal een meid naar mijn smaak. Ik mis alleen nog de “echte passie” een beetje. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb 100% genoten van de sessie met haar en ze deed niets verkeerd. Nou ja, het kietelen van mijn ballen dan ;) Het is pas de eerste sessie met haar en die “passie” kan misschien nog komen. Ik heb dat wel vaker gehad met dames, dat de eerste keer een goede of zeer  sessie was en wanneer je elkaar wat langer kent, de sessies zeer goed tot uitstekend worden. Giulia van saunaclub Münster is zo'n typisch voorbeeld.

Naam: Diana
Nationaliteit/Taal : Moldavische / Engels
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10 (leuk gesprek gehad voor we op de kamer belanden)
Aftersales: -/10 (Ik heb haar daarna niet meer gezien, omdat ik toen weg ben gegaan)
Cijfer: 9/10






« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 21:04:02 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DIANA
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2018, 20:56:26 »
Ik weet niet of deze Diana dezelfde is als in onderstaande post. Mocht ze dit wel zijn, dan is het een zeer mooie, knappe dame met zeer goede service. Met haar gekamerd in 2016 en ze was 1 van de toppers dat jaar!





« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 21:06:56 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.