Auteur Topic: Milana (Duitse)  (gelezen 9176 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Milana (Duitse)
« Gepost op: 15 mei 2016, 21:32:30 »
Nyloncafe
Na een mislukte middag in Sixsens zat ik mijn optie's te overwegen. Ik surfte op mijn telefoon even naar de website van Nyloncafe en zag op de aanwezigheidslijst dat Milana aanwezig zou zijn. Een dame die mij al eerder was opgevallen en op de een of andere manier zeer veel indruk had gemaakt. Ik ruilde mijn ijsberenpak weer in en maakte mij op weg naar Keulen.
Aangekomen op de bestemming was het toch nog even zoeken. Want in eerste instantie zag ik alleen de "Spielhalle E5" met vlak daarnaast het Ibis hotel. Na een beetje zoeken zag ik op de parkeerplaats van deze gokhal een bord met "Nylon cafe", hebbes dacht ik. Ik parkeerde mijn auto op de parkeerplaats van Ibis en ging op ontdekkingreis. Aan de achterkant bleek de ingang van het Nyloncafe te zitten. Op de begane grond zit dus de gokhal, op de eerste etage zit het privé gedeelte van Nyloncafe en op de 2e etage de lounge/woonkamer. Nadat ik op de bel had gedrukt werd er open gedaan door een vriendelijke Roemeense dvp die mij het concept en prijzen uitlegde. De dames mogen dus niet animeren (iets wat in de praktijk afhankelijk van de dame wél meevalt) en je kunt in alles rust zitten en de dames bekijken. Als je interesse hebt dat moet je dat zelf kenbaar maken.

Line-up technisch viel het best mee, Katja, Klara, Milana, Vivian, nog een Letse dame die ik even niet kan plaatsen en twee Roemeense dames.

Ik bestelde een kopje koffie en dit werd geserveerd op een dienblad met wat extra snoepjes. Zoals alle andere drankjes overigens, zonder kosten uiteraard. Ik moet zeggen dat het een beetje ongemakkelijk was deze setting, buiten mij was er nog een jonge Duitse man die drie andere dames op de familie gezelschap hield. Klara die zat wat verderop en hield zich strikt aan de no fly zone het animeer verbod. Milana zat op de bankjes niet ver daarnaast en maakte af en toe discreet oogcontact.



Milana
Nationaliteit: Duits
Talen: Duits, Engels
Leeftijd: 47 jaar
Lengte: 174 cm
Haarkleur: Donkerblond tot haar schouders
Ogen: Groen-bruin
Cupmaat: G-Cup, naturelle
Postuur: Normaal


Ik was hier natuurlijk voor Milana! Wél met een slag om de arm, omdat ik nog geen volledige indruk had van haar uiterlijk. Gelukkig liep ze aantal keer heen en weer om te gaan roken zodat ik haar gezicht en body kon bekijken. Ze had een zakelijk groen jurkje aan, met haar benen gehuld in huidkleur nylons en zwarte pumps. Ze heeft licht golvend haar, een mooi gezicht, mooie body en twee argumenten in haar BH waar ik eigenlijk geen nee tegen kon zeggen. Het type geile parfum verkoopster bij de Bijenkorf zeg maar. Ik zat nog even in dubio totdat ik naar haar borsten keek en haar borsten keken terug naar mij. Toen moest ik wel. Nadat ik ook een colaflesje half leeg had gedronken wenkte ik naar Milana en kwam ze bij me zitten. Ze leek wat verrast maar was verder heel vriendelijk. Ze blijkt sinds kort (augustus vorig jaar) dit werk te doen en tot zo ver alleen in het Nyloncafe. We kletsten nog wat over van alles en nog wat en ik kreeg nog wat complimenten over mijn goed beheersing van de Duitse taal. Ik vroeg Milana nog om een flesje cola te halen toen Katja (de Tsarina van Bernds) haar intrede maken. Katja ken ik nog van de tijden uit het Schieferhof en ze was me niet vergeten. Even bijgekletst met deze Russische uber Milf, maar mijn keuze voor Milana stond vast.

Ik ging samen met Milana naar een nabijgelegen kamer. Deze was erg ruim en mooi ingericht: tweepersoons bed, twee fauteuils, een tweepersoons bankje en een douche. Ik kreeg eerst een dikke zoen en ging mij daarna douchen. Na het douchen had Milana haar jurkje en BH al uitgetrokken en zat op het bed te pronken met haar G-Cup! Ik stammelde, "wow zijn die groot". Ze excuseerde zich voor haar grote borsten, maar dat is zoiets als een banketbakker zich excuseert voor (te) veel slagroom op een slagroomtaart. Ze trok haar slipje uit en ik ging naast haar liggen. We begonnen te zoenen kort hierna kroop ze bovenop mij. Ik masseerde haar heerlijke kont, terwijl haar G-cup over mijn borstkas schuurde. Vervolgens nam ze mijn al hard geworden apparaat in haar mond en begon deze vakkundig te verwennen. Ze wisselde het pijpen af door weer bovenop te komen en te zoenen en ondertussen plagerig haar onderbuik over met pik te bewegen. Ik draaide de rollen om, Milana ging op haar rug liggen en ik begon haar kale poesje te verwennen. Vaak hebben dit soort Milfs nog wel een landingsstrip hier, maar zij was geheel gladgeschoren van onder, weliswaar wel met een tatoeage op deze plek. Ik verwende haar poesje met oraal en stopte ook een vinger naar binnen. Na een tijdje deed ze een condoom over mijn pik en begonnen we in missio te vrijen. Milana omarmde mij stevig en we begonnen gepassioneerd te zoenen. We zoenden zo lang dat ik dacht dat ze het wellicht niet meer leuk zou vinden, maar toen ik mijn lippen weghaalde begonnen ze als goudvis op het droge te happen. Ik was zo gefixeerd op de rest van haar lichaam dat ik haar borsten haast vergeten was. Ik pakte haar stevige jongens eens beet en likte haar gepiercete tepels. Vervolgens drukte ik haar benen verder naar achteren en we neukten zo verder. Voor de finale verhoogde ik het tempo en spoot ik mijn zwemmers in het rubber. Ik bleef nog een tijd bovenop haar liggen, zoenend terwijl ze mij stevig vasthield.

Tenslotte gingen we apart nog even douchen. Tijdens het omkleden nog wat smalltalk. Het valt mij op ze zeer welbespraakt is en geen enkel verkeerd woord gebruikt. Wat wel eens anders is bij de gemiddelde dvp. Ze vroeg of ik in de woonkamer nog een drankje wilde? Dat sla ik natuurlijk niet af. Ik vind het altijd vervelend om met het zweet op je voorhoofd een bordeel te verlaten. Terwijl ik in de lounge had zat ze zich al omgekleed zat kwam ze nog even afscheid nemen. Ze drukte mij weer stevig tegen zich aan en ik kreeg een dikke zoen. Ze drukte mij op het hart om toch vooral nog een keer langs te komen. Ik denk dat dat wel goed moet komen ;) .
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Milana (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2016, 11:15:30 »







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Milana (Duitse)
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2016, 21:54:15 »
Enige tijd geleden het plan opgevat om samen met Nedlovefkk naar Babylon te gaan. Toen ik later zag dat Nyloncafe 'maar' 25 km van Babylon ligt het voorstel gedaan om er een 'dubbel' clubbezoek van te maken. Nedelovefkk zag het wel zitten en zo spraken we een tijd en datum af.
Ondanks een korte nacht en seksloos bezoek aan LR rolde ik om 10.00 als eerste de 'rendevouz point' op: de McDonald's in Kaldenkirchen. Nedelovefkk was er nog niet en ik ontving een app dat hij over enige tijd zou zijn. Na een minuut of 5 verscheen onze FKK liefhebber en stapte ik over in zijn bolide. Hij bleek een echte gastheer want een blikje met fanta stond al paraat in de bekerhouder. Even de coördinaten in navigatie ingevoerd en we konden vertrekken. Na een kleine 80 km kwamen we aan in Frechen. De temperatuur buiten was inmiddels gestegen naar 25 graden en het was dus lekker zomers. In combinatie met een relatief nieuwe omgeving kreeg ik toch een soort van vakantie gevoel.

Eenmaal binnen werden we uitgenodigd door de dames om bij de groep te komen zitten. Ik sloeg dit aanbod nog even af zodat ik Nedlovefkk kon bijpraten over de prijzen en gebruiken in deze club. Na een tijdje kwam de Russische Inna bij ons zitten. Gezellig gekletst met deze milf die zowaar ook in de smaak viel bij Nedlovefkk. Ik moest af en toe bijspringen als tolk aangezien Nedlovefkk nog aan zijn Duits 'werkt'. Hij hield echter de boot af en ging later met de Roemeense Julia? naar de kamer. Ik besloot te wachten op Milana die helaas bezet was. Na een klein half uur kwam mijn 'introducé' van de kamer en gebaarde gelijk dat hij een goede sessie had gehad. Iets later kwam Milana ook van de kamer en ik regelde gelijk een date met haar. Ze had nog even tijd nodig en zou over kwartier mij ophalen.

+++
Milana
Milana begeleidde mij naar de grote kamer en ging gelijk weg om wat te drinken voor mij te halen. Ik kleedde mij alvast uit voor een snelle douche. Niet veel later was ze terug en kon de pret beginnen. Ik hielp haar uit haar zwarte jurkje en ik stond weer oog in oog met haar immense G-Cup. We begonnen daarna als een stel tieners wild staand te zoenen. Het oefen van de vorige keer haar blijkbaar zijn vruchten afgeworpen. Ze trok daarna de rest van haar lingerie uit m.u.v. haar geile nylons en we verplaatsten ons naar het bed. Ze kwam bovenop mij liggen en we zoenden zo verder terwijl haar borsten over mijn borstkas schuurde. Na een oerdegelijke Duitse pijpbeurt draaiden we de rollen om. Ik vroeg op het rand van het bed te gaan liggen zodat ik haar poesje kon likken terwijl ik op mijn knieën naast het bed stond. Na enige tijd kwam ik weer op het bed en kreeg ik weer salvo tongzoenen te verwerken. Ze leek goed opgegeild en vroeg mij welk standje ik wilde. Ik stelde cowboy voor en na het monteren van een condoom nam ze plaats op Ascari jr. Ze vroeg mij hoe haar poesje aanvoelde en ik zei dat het behoorlijk warm daarbinnen was. Ze bereed mijn lul een tijdje en we wisselden daarna om naar doggy en belanden vervolgens in missio. Het grote tonggevecht kon zo weer verder gaan terwijl ik natte poes aan het neuken was. Na een tijdje hield ik het niet meer en spoot ik mijn zwemmers ik het condoom.

Nadat ik een slokje water gedronken kwam Milana in mijn armen liggen. We hielden elkaar stevig vast en ook met haar benen klemden ze één van benen vast. Bovenop de geile service bleek ze ook een echt knuffeldiertje te zijn. We kletsten over van alles en nog wat. Ik moest haar op een gegeven moment ook het hele Saunaclub concept uitleggen, aangezien ze als dvp redelijk onervaren is en alleen Nyloncafe en zuster club Agentur am Ring in Keulen kent.

Na wat smalltalk werd mijn 'vriend' weer wakker en prikte Milana in haar zij. Dit viel haar uiteraard op en we begonnen weer te zoenen. Ronde 2 was nu officieel van start gegaan. Na het zoenen ging zie op haar knieën voor geile pijpbeurt. Ze kwijlde er lustig op los en verdeelde dit evenredig over mijn hard geworden lid. Na een tijdje vroeg ik haar in 69 te komen zodat ik haar poesje weer kon verwennen. Dit deed ze graag en in intussen pijpte ze heerlijk verder. Na het monteren van een condoom wisselden we een paar standjes af. Als finale waren we in doggy bezig toen ik merkte dat energie level naar de reserve schoot. Ik had ook wat moeite om klaar te komen, maar werd gelukkig opgehitst door de dirtytalk van Milana. Ik pompte verder en had ik de spiegel naast het bed een goed uitzicht. Na enkele minuten blafte ik dan eindelijk het condoom vol.

Gezien de tijd was er weinig tijd voor tweede knuffelronden en ging Milana zich gelijk douchen terwijl ik als wielrenner na een massasprint nog wat na lag te hijgen. Na het opfrissen en alle financiële plichtplegingen nog een laatste omarming met deze super milf en uiteraard een dikke zoen.
+++

Ik liep van de kamer af en zag Nedloveffk zitten die het bij één ronde had gehouden. We zouden immer nog naar Babylon gaan. Ik bestelde nog een cola om even bij te komen terwijl er dame haar intreden maakte. Op het oog een Duitse van vroeg ik de 30, brunette met een heerlijk lijf met alle juiste rondingen. Ze kwam me bekend voor maar ik kon haar niet plaatsen. Ik gok dat ik haar ooit in GT heb gezien, iets wat Nedloveffk ook dacht. Ik geilde nog wat op haar heerlijke lijf terwijl ze een paar keer langs paradeerde, dronk mijn cola op en we vertrokken naar niet veel later naar Elsdorf.



'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans