Auteur Topic: Wat vertel je op een forum over je fantastische ervaring ?  (gelezen 5322 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Wat vertel je op een forum over je fantastische ervaring ?
« Gepost op: 25 januari 2011, 20:52:07 »
Hmm zelf kies ik duidelijk voor optie 2
 
Mijn redenering is dat alle dames op doorreis zijn en dat gezien hun beroep golddiggers zijn. Wanneer we de goede belonen door een goede eerlijke recentie, dan zal ze zeker meer klanten krijgen. Met meer klanten is de kans dat de dame langer blijft groter, want dan is er geen reden voor elders de pot met goud te gaan zoeken.
 
Heren die de info voor zichzelf houden zullen er vele zijn, alleen is het mijns inziens een kortzichtige en egoistische houding. Deze zullen ook vrijwel nooit iets posten op een forum en voornamelijk informatie van anderen opzuigen.
 
De beste info vind ik altijd bij mensen die ik ken te vragen over hun ervaring. Zo hoor ik graag van Dupke, Saint, Boy69 of Pistol Pete hoe ze kussen. Aan jansen of Raul7 vraag ik het uiterlijk en verder trek ik wel mijn eigen conclusie en ik waag regelmatig een nieuwe dame te proberen. Ik vind het namelijk nog altijd leuk om een nieuwe dame te ontdekken, los van wat anderen ervan denken. Leyla YY en LR was een dame waar anderen geen goed woord overhadden, maar het was een van de geilste en vettigste sessies van 2010.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Wat vertel je op een forum over je fantastische ervaring ?
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2011, 21:04:10 »
Hmm zelf kies ik duidelijk voor optie 2
 
Mijn redenering is dat alle dames op doorreis zijn en dat gezien hun beroep golddiggers zijn. Wanneer we de goede belonen door een goede eerlijke recentie, dan zal ze zeker meer klanten krijgen. Met meer klanten is de kans dat de dame langer blijft groter, want dan is er geen reden voor elders de pot met goud te gaan zoeken.

Ik koos eveneens voor 2 omdit dit ook het meest aanleunt bij mijn voorkeur/idee.

Heren die de info voor zichzelf houden zullen er vele zijn, alleen is het mijns inziens een kortzichtige en egoistische houding. Deze zullen ook vrijwel nooit iets posten op een forum en voornamelijk informatie van anderen opzuigen.

Zo zijn er helaas veel meer dan andere.
Mijn idee is hier "goede of slechte recencie, maakt niet uit. De andere wandelaars kunnen er hun profijt maar mee doen.
Dus schrijven maar...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Wat vertel je op een forum over je fantastische ervaring ?
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2011, 21:24:31 »
Ik koos voor twee maar bij spetterende ervaringen hou ik soms wel eens wat voor mezelf.  De kleinere details.  Vaak zijn dat supplementaire services vanwege een bijzondere klik, soms weet je dat zelfs (bijna) zeker.  Het heeft geen zin om dat dan te vertellen want zo breng je de dame in een vervelende situatie.
Ik kan dit zelfs met een concreet voorbeeldje aanhalen (voor de kenners): Julia in PSR.  Lees haar recensies maar eens op het www en zet daar die van mij naast.  Dan weet je (bijna) alles  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Wat vertel je op een forum over je fantastische ervaring ?
« Reactie #3 Gepost op: 25 januari 2011, 21:45:26 »
Hmm zelf kies ik duidelijk voor optie 2
Info delen, daar leeft een forum van, en uiteindelijk draait het daar ook om.

Heren die de info voor zichzelf houden zullen er vele zijn, alleen is het mijns inziens een kortzichtige en egoistische houding. Deze zullen ook vrijwel nooit iets posten op een forum en voornamelijk informatie van anderen opzuigen.

Wel, dat is nu net het grote probleem op de meeste fora, voor iedere schrijver zijn er 100 zuigers. Als na een tijdje die ene ook ophoudt info te delen, is er geen info meer. Ik pleit dus dat iedereen gewoon deelt, ook de zuigers. Een deelzuiger dus  ;D
Moeilijk te snappen is 't niet.
Enne, een hoertje heb je nooit voor je alleen, als je dat denkt moet je een lief zoeken, en zit je op hoerenlopersfora totaal verkeerd.
Ik zie trouwens geen enkele reden om niet te schrijven. Verliefd? Dan ben je verkeerd bezig? Bang dat ze het te druk krijgt? Dan geef je meer om jezelf dan om de meid in kwestie. Bang dat ze geen tijd meer voor je heeft? Je zou moeten blij zijn voor haar.   En zo kan ik nog wel effe doorgaan.

De beste info vind ik altijd bij mensen die ik ken te vragen over hun ervaring. Zo hoor ik graag van Dupke, Saint, Boy69 of Pistol Pete hoe ze kussen. Aan jansen of Raul7 vraag ik het uiterlijk en verder trek ik wel mijn eigen conclusie en ik waag regelmatig een nieuwe dame te proberen. Ik vind het namelijk nog altijd leuk om een nieuwe dame te ontdekken, los van wat anderen ervan denken. Leyla YY en LR was een dame waar anderen geen goed woord overhadden, maar het was een van de geilste en vettigste sessies van 2010.
En wat vraag je aan sexmachine? Waarom vergeet je DE neuker van de eeuw?  ;D 8)   ;D ::) :P
Leyla was vettig genoeg, ik vond zelfs haar een beetje te golddiggerig, en normaal gezien houd ik daar van, maar hier was het iets te, voor de rest, hoe vettiger hoe prettiger  :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Wat vertel je op een forum over je fantastische ervaring ?
« Reactie #4 Gepost op: 25 januari 2011, 21:50:24 »
Tja ik was nog iets vergeten ik vraag Sexmachine en Egon en ik ben zijn naam kwijt over de geilheidsfactor. Niet onbelangrijk, maar het bewijst dat ik Alzheimer light heb.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Wat vertel je op een forum over je fantastische ervaring ?
« Reactie #5 Gepost op: 25 januari 2011, 22:01:22 »
Tja ik was nog iets vergeten ik vraag Sexmachine en Egon en ik ben zijn naam kwijt over de geilheidsfactor. Niet onbelangrijk, maar het bewijst dat ik Alzheimer light heb.
 
Groet, Foots  ;D
"Lustman" was de naam die je vergat, of was het graaf? ;D ;D ;D 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Wat vertel je op een forum over je fantastische ervaring ?
« Reactie #6 Gepost op: 25 januari 2011, 23:10:23 »
Ja Lustie dat was hem !
Bedankt mijn geheugen is weer tijdelijk en gedeeltelijk terug haha.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest221

  • Gast
Wat vertel je op een forum over je fantastische ervaring ?
« Reactie #7 Gepost op: 28 januari 2011, 14:03:59 »
We hebben er met z'n allen baat bij dat iedereer hier zo volledig, eerlijk en open mogelijk is... Dat is per slot van rekening de bedoeling van de site... dat we hier op basis van eerlijke feedback zelf een keuze kunnen maken tussen het overaanbod van meisjes.