Auteur Topic: Wat schrijf je over een drama ervaring  (gelezen 3914 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Wat schrijf je over een drama ervaring
« Gepost op: 25 januari 2011, 21:03:30 »
Relaxxxe rakkers,
 
Ik kies soms voor optie 1 als de dame toch blijkt een schare fans te hebben op het forum
Als ik specifiek over de dame schrijf kies ik voor optie 3. Ik houd niet van geluidmakende dames en gefake, dat is voor mij een afknapper, maar sommige geilen erop, wat weet ik intussen.
Of soms kies ik voor optie 4, ik vond er weinig aan, maar het kan bv. net zo goed aan mij liggen. Zelf ben ik echt niet elke keer Ron Jeremy en ik ga geen dame afkraken omdat ik een slechte dag heb, minder zin heb, of binnen 5 minuten door geiligheid ontplof waar de dame niet bewust op uit was.
 
Kortom ik ben een moeilijke mens, hahah nee ik vind het een moeilijke situatie en alleen door eerlijk te zijn over jezelf en de dame kun je beter wel of niet iets schrijven.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Wat schrijf je over een drama ervaring
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2011, 21:19:14 »
Ik schrijf het gewoon zoals het was  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Wat schrijf je over een drama ervaring
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2011, 21:56:35 »
Dat is een moeilijkere dan die andere enquete, Foots.
Soms ligt het er zo dik op dat je bedot wordt. Heel erg soms, en dan nog twijfel ik meestal.
Ik heb ooit één heel slechte recensie neergepoot van een dame, ik meen me te herinneren dat het een meid in VV was, ik ken haar naam ook nog, en heb haar nadien nog gesproken in LR.
Het probleem was niet dat ze slecht was, maar de manier waarop. Zo dik eropgelegd dat ik het wel moest van me afschrijven.
In LR kwam ze onmiddellijk naar me toe en vertelde me dat ik de man was die slecht over haar schreef, ruim anderhalf jaar na de feiten, en ik heb haar twee maal gezien in mijn leven  ;D


Voor de rest, neen, liever niet, dan doe ik liever mijn boek dicht en rapporteer ik niet. De spreekwoordelijke klik, al eens een mindere dag van de meid of van mij, de verwachtingen te hoog, ik vind bijna nooit een reden om meiden op een forum te bekritiseren.


Ik wil een voorbeeld aanhalen om het duidelijk te maken, niemand kent haar, dus het schaadt haar niet. In juni, op een warme dag, ging ik met een meid de kamer op in LR die me geweldige sex heeft gegeven, daar droomde ik nu al jaren van, ze deed me op twee uur en drie kwartier Tashke volledig vergeten, en dat wil al wat zeggen.
Helaas heeft ze me ook anderhalf uur van de bijna drie uur compleet bedot. Ik twijfelde nog om een koppelrecensie te maken destijds, maar tja, wat heb je eraan? Buiten dat je alleen jezelf kan verwijten dat je je volledig en compleet laat bedotten? Nada.


Moeilijk dus, je vraag over slechte ervaringen neerschrijven. Ik vertel ze liever aan jou, dan kan jij ook eens goed lachen  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Wat schrijf je over een drama ervaring
« Reactie #3 Gepost op: 25 januari 2011, 21:57:00 »
Ik schrijf het gewoon zoals het was  ;) .
Of zoals jij denkt dat het was  ;D ;D ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Wat schrijf je over een drama ervaring
« Reactie #4 Gepost op: 26 januari 2011, 17:26:24 »
Als het minder is moet/mag het ook gezegd worden.
Blijkt het een mindere dag van de betrokken dame te zijn, dan zijn de volgende recencies over die dame wel positief en kunnen de andere wandelaars wel hun conclusies trekken.
Als het allemaal mindere recencies blijken te worden dan short er iets aan de verhouding dame/klant bij de dame in kwestie.

In elk geval, als er alleen positieve recencies neer geschreven worden, geeft dit een indruk dat er alleen goeie dames van plezier bestaan.
Moest dit dan ook nog zo zijn dan heeft een forum zoals dit een boel redenen minder om te bestaan.
Men zou dan maar enkel op de physieke kenmerken van de dames moeten afgaan om er de beste uit te kiezen.
In mijn geval eentje met grote borsten natuurlijk.  ;)