Auteur Topic: Jenna thuisontvangst Herentals  (gelezen 12832 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Jenna thuisontvangst Herentals
« Gepost op: 21 mei 2016, 18:31:05 »
Jenna zit af en toe op Chatbabe onder deze naam, en ontvangt je na een afspraak in Herentals in de buurt van het station. Afspreken ging gemakkelijk, parkeren was ook geen probleem. Gesmst dat ik er was, kort wandelingetje, niet zo fris uitziend huis, toch maar aangebeld, en hopsa: de deur werd geopend door een wel bijzonder klein blond meissje. Ze was erg lief en vriendelijk en zodoende ben ik toch maar binnengegaan.

Het viel nog redelijk mee. Ik heb al grotere rommelkoten gezien, waar ik dan ook direct vertrokken ben, maar hier ben ik dus mee naar boven gegaan. Jenna is een hele lieve eigenlijk, en het feit dat ze zo klein was, prikkelde mijn nieuwgierigheid. Moeilijk een leeftijd op te plakken, ik heb er ook niet om gevraagd, maar ze is zeker niet oud. Ze heeft het over een dochtertje dat nog niet schoolplichtig is. De kamer was niet echt mooi, eerder toch wel wat rommelig, en vooral: geen gelegenheid tot opfrissen. De hygiene is dan ook mijn belangrijkste vraagteken.

Een vraagteken, inderdaad, want enerzijds ging ze al snel uit de kleren en ze bleek op zichzelf erg zuiver te zijn en alles rook lekker fris onderaan, fris achteraan, niets op aan te merken. Anderzijds kan ik mij echt niet voorstellen dat zij na elke klant het bed ververst. Ze zou misschien eens kunnen overwegen om er minstens telkens een handdoek onder te leggen. Ik heb niets verdachts gemerkt, maar het gedacht alleen natuurlijk...

Jenna is echt een leuke fijn meisje met kleine tietjes, een tof blond kopje, en een knap kontje. Kale poes, maar ja, dat is tegenwoordig overal zo. Ze is enorm gewillig en meegaand. Je mag gewoon overal aanzitten zoveel als je wil. Blijkbaar, zo vertelde ze, heeft ze ooit voor een bureau gewerkt enz enz, met ander woorden waarschijnlijk weer zo een levensloop zoals bij zovele van die jonge vrouwen die zich moeten gaan prostitueren om financieel rond te komen. Nu, zolang er geen dwang bij komt kijken en zolang ze vriendelijk is, stoort mij dat niet echt.

Ze pijpt lekker, streelt met haar nagels over je rug dat je er kippenvel van krijgt, ze neukt actief. Je mag er naar keuze met of zonder condoom in, dat is dus volledig je eigen verantwoordelijkheid en daarover was ik enigszins verrast, maar bon, het gebeurt wel meer dan we vermoeden he.

De prijs was 'normaal', 150 voor een goed uur. Ik heb er mijn plezier aan gehad. Goed klaargekomen en lekker overal aan gezeten. Herhalingsgevaar? Ja, denk ik, maar ik zou dan wel overwegen om haar bij een eventuele volgende keer proberen te overhalen om mee te gaan naar een rustig hotelleke.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Jenna thuisontvangst Herentals
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2016, 10:48:02 »
update: nog steeds af en toe op chatbabe (jenna is de chatnaam) maar ontvangt nu blijkbaar in kasterlee ipv herentals. Ik zal nog eens op bezoek gaan om de constantheid van de kwaliteit na te gaan  :lol_hitting:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Jenna thuisontvangst Herentals
« Reactie #2 Gepost op: 27 september 2016, 11:48:00 »
 
update: nog steeds af en toe op chatbabe (jenna is de chatnaam) maar ontvangt nu blijkbaar in kasterlee ipv herentals. Ik zal nog eens op bezoek gaan om de constantheid van de kwaliteit na te gaan  :lol_hitting:

 :clap: Hou ons op de hoogte! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Jenna thuisontvangst Herentals
« Reactie #3 Gepost op: 30 september 2016, 01:45:25 »
Het viel me echt niet moeilijk om aan de vraag van Kanarie Piet - hou ons op de hoogte - tegemoet te komen, want ik had Jenna enkele dagen geleden op chatbabe gezien, ditmaal zelfs met een 'webcam'filmpje er bij, waardoor ik dus te weten was gekomen dat ze niet meer in Herentals ontvangt maar in Kasterlee, en ja, ik voelde het al direct: ik had gewoon goesting voor haar.

Tenslotte had ik alleen wat bedenkingen bij de rommel op haar vorige afspreekplaats, maar Jenna zelf was mij goed bevallen. Dus vandaag rap een afspraakje geregeld, per sms. Normaal moet je bellen, maar doordat ik het over Herentals had op de chat, had ze blijkbaar een vermoeden wie ik was en dan was sms ook ok.

Dus trok ik op pad, een eindje rijden wel voor mij, maar met een gezond libidoke in de broek kijk ik niet op een kilometerke. Vlot gevonden, heel rustige straat, echt 'op den buiten', maar gelukkig met een parkeerplaatsje recht tegenover haar deur. Gemakkelijk.

In tegenstelling tot mijn eerste verslag, zag het huis, waarvan ze het adres opgegeven had, er veel normaler en netter uit. Een vrijstaand huis, niet verwilderd of slordig. Aangebeld. Ze wist dat ik ging aankomen (sms gedaan onderweg) en ze opende de deur, 'gekleed' in een grote handdoek. Direct een serieuze zoensessie, waarbij die handdoek onvermijdelijk op de grond viel. Daar stond ze weer voor mij, het kleine blondje met de leuke glimlach. Blij dat ze mij terug zag (zei ze) maar dat zal ze wel tegen iedere terugkomer zeggen zeker.

Ik nam de opdracht van Kanarie Piet ter harte, en ik speurde onmiddellijk rond om de collega-wandelaars inderdaad op de hoogte te kunnen houden. En ja, een enorme verbetering. Geen rommel meer, naast de slaapkamer stond een moderne nette wasmachine te draaien. Het gaf een heel andere indruk dan maanden geleden in het rommelhuis in Herentals. Ze heeft nu ook een badkamer ter beschikking, dus mijn vroegere terughoudendheid op het vlak van zuiverheid verdween op slag.

Ze liet er weer geen gras over groeien en we we lagen al heel snel op bed, zij poedelnaakt, ik nog wat ingepakt (maar dat duurde niet lang).

De rest van het verhaal kan eigenlijk een kopie zijn van mijn eerste verslag. Voluit zoenen, en niet 'een beetje' maar echt volle gas, met tong en met overgave. Overal aankomen en 'foefelen': geen probleem. Beffen en rimmen was weer overheerlijk, want ze oogde en rook superfris aan de gaatjes. Vanderbeffen deed voorwaar zijn naam alle eer aan...

Vingeren vond ze blijkbaar ook fijn, want toen ik met mijn vinger verhuisde naar haar achterdeurtje, deed ze zelf vooraan verder en voor ik het wist duwde ze wat achteruit en zat mijn volledige vinger er achteraan in. Dat is het voordeel van zo een klein meisje: je kan gemakkelijk echt overal aan en in zonder dat je armen plots te kort lijken  :kissass

Superfijn gevoel, en zoals achteraf bleek, echt heel heel heel hygienisch. Ik vermoed dat ze zich voorbereid had met een douche en met een schoonmaakbeurt aan de achterdeur  :lol

Toen ik terug aan haar poesje zat, was ze al erg nat geworden. Nu ben ik persoonlijk niet zo iemand die overal direct gaat 'geloven' dat de kreuntjes en de complimentjes van een meisje altijd 'echt' zijn, maar het voelde in ieder geval wel zo aan, en het is voor het goede gevoel dat we het doen toch. Het is een paydate, we weten dat, maar als het goed aanvoelt, dan stoort dat niet als ze zich wat laat horen.

Daarna begon zij overal wat aan mij te friemelen en te spelen, en ze voelde natuurlijk ook wel dat er een overdracht van zaadjes zat aan te komen. Mijn slangetje stond ondertussen in positie, en zij deed heel gewillig de speeltuin open. Condoompje lag klaar op het nachtkastje, maar zoals ik al eerder opmerkte, doet ze voor de liefhebber ook wel zonder. Het voelde zo fijn aan, dat ik het niet lang meer uit hield. Alles wat al van thuis in de zak klaar zat, werd met enkele zuchten van opperste genot weggeschoten.

Te rap, want mijn tijd was nog lang niet om. Maar net zoals vorige keer was het vlotte klaarkomen geen reden voor haar om mij buiten te werken. Integendeel. Ze vroeg of ik een massage op prijs stelde. Met massageolie. Ja, wie zegt daar nu 'neen' tegen. Ik herinnerde mij nog levendig hoe ze vorige keer met haar nagels subtiel over mijn rug ging. Om gek te worden van erotisch genot, zelfs als je net je zak leeggeschoten hebt. Dus ging ze aan de slag. Misschien niet 100% professioneel, maar het deed goed, heel goed. Ze nam er dik de tijd voor. Ik heb er van genoten. Ze deed me van kop tot teen, letterlijk alles.

Daarna een voorlopige schoonmaakbeurt, de olie weg nemen. Nog steeds vloog ik niet buiten, want de afsluiter was nog een leuke knuffelpartij, body to body. De laatste druppeltjes verlieten mijn lichaam, opnieuw een schoonmaakbeurt samen, en rustig bij een babbel kleedden we ons aan. Nog een laatste reeks zoenen en knuffels bij de deur, waarbij ik zonder enig taboe nog altijd vlot met mijn hand in haar broek mocht strelen, net alsof we opnieuw zouden beginnen. Nog een woordje, en hopsa, Vanderbeffen was weg. Voldaan, met een lege zak, met het gevoel dat ik in geen dagen nog een meisje zou kunnen vullen (je kent dat wel, maar tegen dat je thuis bent, heb je alweer goesting :-P), en met het vaste voornemen om terug te komen.

De prijs: ik betaalde weer 150 euro, zoals voorheen, voor een uur. Je kan ook een half uur boeken, ik geloof (maar ben niet zeker) voor 80 euro, maar halve uurtjes vind ik persoonlijk te kort als het een goeike is. Ik heb niet op de tijd gelet, maar alles wat er bij hoorde, heb ik gekregen. Ik had me vooraf nog voorgenomen om ook in bad nog wat met haar te spelen, maar het was eruit, ik was gewoon 100% bevredigd. Dat zal voor de volgende keer zijn.

Besluit: ik ben blij dat ik teruggegaan ben. De nieuwe locatie is een immense verbetering. Ze lijkt me ook eerlijk, want een aantal dingen die ze vertelde, klopten wel met wat ze vorige keer zei, over haar dochtertje bv als antwoord op een vraag van mij.

Minpunten? Voor mij niet, voor de medewandelaars eigenlijk wel, omdat je eerst het geluk moet hebben om haar op chatbabe.be aan te treffen. Eens je haar nummer hebt, is natuurlijk het contact veel gemakkelijker. Dat nummer was overigens wel hetzelfde (stond nog in mijn telefoon) als destijds in Herentals.
« Laatst bewerkt op: 30 september 2016, 01:54:32 door Vanderbeffen »