Auteur Topic: roulette  (gelezen 4813 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
roulette
« Gepost op: 22 mei 2016, 17:22:21 »


zomaar een leuk tussendoortje dan



o ja


Iedereen kent ongetwijfeld Russische roulette. Een 'spel' waarbij je één kogel in een revolver stopt en iedereen moet één keer op zijn hoofd schieten. Er is nu een unieke variant in opkomst, genaamd seksroulette.
Net zoals bij Russische roulette is seksroulette niet zonder risico's. Om één of andere bizarre reden nodigen de liefhebbers van dit nieuwe fenomeen altijd iemand uit met HIV. Ze loten dan wie met wie onveilige seks moet hebben tijdens het orgie en niemand weet wie de persoon is die seropositief is. Het idee dat zij misschien wel de pechvogel zijn die seks heeft met de persoon die HIV heeft zou blijkbaar ontzettend geil zijn. Behoorlijk bizar, maar de deelnemers die seksroulette spelen, vinden het fantastisch.

Vooral bij de rijkeren in Oost-Europa zou seksroulette behoorlijk populair zijn. Wilde seksfeestjes zijn daar schering en inslag en de seksroulette-variant zou alles nog heel wat spannender maken. Experts krijgen momenteel al bang dat deze vreemde hype ook naar onze contreien gaat komen. Wij raden iedereen aan om te passen voor seksroulette en net zoals normale mensen het houden bij gewone seksfeestjes.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
roulette
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2016, 06:54:20 »
De wereld der seropositieven is een hele bizarre. Ik kwam een keer al surfend op een barebackforum terecht. Ik schrok toch wel van wat ik las. Zo schreef er daar iemand die erop uit was om willens en wetens een prostituee te besmetten. Onder het motto: Ik heb het gekregen van een hoer, en ik zal het doorgeven aan een hoer. En dit is een goede gelegenheid, want ik heb op dit moment een hoge virusdichtheid. Ook hadden ze het over 'pozzing'. Er werden oproepen gedaan aan seropostitieven om zich te melden voor onbeschermde seks. Bewust sex zoeken met een seropositieve om jezelf te besmetten. Zodat je bij de club hoort, schijnt een zekere status te geven. Ik heb het echt twee keer over gelezen omdat ik dacht dat ik het niet goed gezien had, maar het was wel zo. Zal psychologisch misschien wel verklaarbaar zijn, een soort thrillseeking. En lotgenotencontact. Als ik eraan ga, dan in ieder geval niet alleen. Eigenlijk te luguber voor woorden dat er zoiets bestaat.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
roulette
« Reactie #2 Gepost op: 23 mei 2016, 09:29:29 »
De wereld der seropositieven is een hele bizarre. Ik kwam een keer al surfend op een barebackforum terecht. Ik schrok toch wel van wat ik las. Zo schreef er daar iemand die erop uit was om willens en wetens een prostituee te besmetten. Onder het motto: Ik heb het gekregen van een hoer, en ik zal het doorgeven aan een hoer. En dit is een goede gelegenheid, want ik heb op dit moment een hoge virusdichtheid. Ook hadden ze het over 'pozzing'. Er werden oproepen gedaan aan seropostitieven om zich te melden voor onbeschermde seks. Bewust sex zoeken met een seropositieve om jezelf te besmetten. Zodat je bij de club hoort, schijnt een zekere status te geven. Ik heb het echt twee keer over gelezen omdat ik dacht dat ik het niet goed gezien had, maar het was wel zo. Zal psychologisch misschien wel verklaarbaar zijn, een soort thrillseeking. En lotgenotencontact. Als ik eraan ga, dan in ieder geval niet alleen. Eigenlijk te luguber voor woorden dat er zoiets bestaat.
Ik .... neen, of ja toch ......
Ze moesten die onnozelaars een griepvirus injecteren, achter gesloten deuren steken zonder medicatie en de sleutel weggooien .......
O jawel, ik vind het heel erg, indien iemand HIV oploop..... de rest van je leven iedere paar uur pillen en bij het minste windje buiten doodziek etc etc etc


Echter geen medelijden met die thrillseeking idioten, pozzing toestanden, en wraak op een hoertje, met als enige doel haar te doden (want je tekent een ander zijn doodvonnis)
Voor mij staat het gelijk aan doodslag met voorbedachte rade ....


Psychologen? Die hebben toch enkel wat geleerde woorden voor deze nonsens, die onnozelaars hebben geen psychische hulp nodig, ze moeten gestraft worden.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal