Auteur Topic: Dani (Bulgaarse)  (gelezen 119412 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Gepost op: 23 mei 2016, 02:20:58 »
[box title=DANI]
Land:             Bulgarije
Taal:              Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           lekkere, volle kont
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2016, 02:28:19 »
In afwachting van mijn gezelschap, waarmee ik nog wat vertier hoop te beleven in Duistland, ff wat schrijfachterstand inhalen ;):

Een dagje of 10 geleden heb ik voor de eerste keer gekamerd met Bulgaarse Dani, de jongere look-a-like van Veronika.

Presales waren relatief kort, Stacey had immers de nodige voorbereidingen al getroffen, Dani moest de schitterende voorzet enkel nog binnen koppen ;).

De kamergang was heel goed. Dani tongzoent diep en veelvuldig. De pijpbeurt was van uitstekende kwaliteit: met veel gevoel en variatie. Tijdens het pijpen mocht ik Dani haar lekker poesje ook uitgebreid vingeren. Het werd al snel heeeel nat ;). Neuken, in 3 standjes was heel goed: deze meid kan tegen een stootje :)).

Vlotjes klaargekomen en de kamer heel tevreden verlaten.

Aftersales waren dik in orde. Ik kreeg nog voldoende aandacht van mooie Dani.

Herhalingsgevaar: groot!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline NLFKK

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 7 augustus 2016, 13:45:22 »
Gisteren was ze aanwezig. Niet direct mijn type maar eigenlijk was ik haar wel aan het overwegen. Waarom? Nouja ze kan je type niet zijn maar wel degelijk fysiek indruk maken. Volgt u hem nog? Per saldo, geen kamer gedraaid. Wellicht dat dit KP verslag het duwtje in de richting geeft.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 7 augustus 2016, 13:57:27 »
Gisteren was ze aanwezig. Niet direct mijn type maar eigenlijk was ik haar wel aan het overwegen. Waarom? Nouja ze kan je type niet zijn maar wel degelijk fysiek indruk maken. Volgt u hem nog? Per saldo, geen kamer gedraaid. Wellicht dat dit KP verslag het duwtje in de richting geeft.
Dat heb ik exact hetzelfde. Een dame met een beetje babyvet, maar wel een leuke snoet en erg spontaan. Ze staat op mijn aanbodslijst. Vrijdag een week geleden dauergebucht, dus ik kwam er niet 'tussen'. Goed alternatief gevonden in Delia voor die dag. Dani.....volgende ronde....nieuwe kansen!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 7 augustus 2016, 14:30:40 »
Voor Dani steek ik mijn hand met plezier in het vuur. Deze spontane meid is een aanrader. Geen absolute topper, maar heel degelijke bovengemiddelde service 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2016, 01:13:56 »
Na een tijdje met Pret gesproken te hebben, heb ik mijn zoektocht naar Dani voortgezet. Ik kwam haar tegen in de bar. Ik liep gelijk op haar af, want ik wilde niet dat er een andere beer er weer met haar vandoor ging. Ze stelde gelijk voor om naar een kamer te gaan. Ik was wel toe aan een kamer, maar ik vind het vaak leuker en prettiger om even vooraf een praatje met een dame te hebben. Maar goed, ik haar gevolgd naar een kamer. Gelukkig een kamer met airco :) Dani trof de nodige voorbereidingen en we gingen vervolgens samen op bed liggen. We begonnen met tongzoenen en elkaar te strelen. Ze heeft een heerlijke kont, die lekker in de hand ligt. Dani zoent lekker en heeft heerlijke volle lippen. Het tongen voelde lekker, maar miste net dat beetje om het perfect te noemen. Het kan zijn als je haar wat langer kent, ze zich meer laat gaan. Verder niets aan te merken op haar tongzoen kwaliteiten. Als elke dame minimaal het niveau haalde van Dani, zou ik nooit meer klagen over slecht zoenende dames. Nee, wat dat betreft zit zij op meer dan boven gemiddeld.

Ondanks de airco kreeg Dani mij goed warm door tongzoenen. Ze duwde me op mijn rug en begon mijn lichaam ze zoenen, mijn nek, mijn tepels en ze daalde verder af. Van haar blowjob kon ik erg genieten, waarbij ik haar heerlijk derriere kon masseren en met haar poesje kon spelen. Maar ik wilde zeker haar poesje verwennen vandaag en stelde dit voor. Ze ging liggen met haar benen in de lucht en begon haar zachtjes te likken. Het was wel lastig om haar te likken, zeker toen ze steeds haar benen bij elkaar hield. Ik weet niet of Dani het lekker vind dat ze gelikt wordt. Ik heb het haar ook niet gevraagd. Ook heb ik haar benen niet in een andere positie geduwd om haar beter te kunnen likken. Uiteindelijk zijn we verder gegaan met waar we mee begonnen waren, tongzoenen, knuffelen en daarna weer een blowjob. Toen ik weer op volle sterkte was, stelde ik voor om haar in doggie te nemen. Het condoom werd omgelegd en ze kwam met haar mooie ronde achterwerk voor me staan. Alleen al van dat aanblik werd ik al super geil. Ik heb haar een tijdje in doggie genomen. Eerst rustig en daarna het tempo opgevoerd. Steeds sneller en harder tot ik het niet meer hield en intens in haar kwam.

Na de daad even bij komen. Nu had ik voor het eerst echt de mogelijkheid om het haar een praatje te maken en we hadden een bijzonder leuk gesprek. Ik ben benieuwd hoe de kamergang zou zijn geweest als ik in de bar eerst een half uurtje met haar gesproken had. Begrijp me goed, met de seks was niets mis, maar omdat we elkaar nog niet kenden, hadden we nog geen klik. Die klik begon nu wel een klein beetje te komen. Ze stelde zelfs voor om samen te douchen en na het douchen nog een koffie samen te drinken, wat we ook deden in de bar. Daar gaf ze me nog een “prive” showtje aan de danspaal, waarbij ze heerlijk met haar kont twerkte. Wat heerlij om te zien. Op de sofa in de bar gaf ze me nog een paar (tong)zoenen en deze begonnen al net even iets sensueler te voelen dan op de kamer. Na goed een half uur namen we afscheid van elkaar.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: -/10 (helaas waren die er niet)
Aftersales: 10/10
Cijfer: 8,5 (maar ik heb het vermoeden dat bij een volgend bezoek dit een 9 of hoger gaat worden)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 12 oktober 2016, 21:13:54 »
Vrijdag Sixsens, benieuwd of Dani er dan ook is en of ze me nog herkent. Een leuke tijd met haar gehad, zo'n anderhalve maand geleden.

 :gtgal
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 12 oktober 2016, 21:34:38 »
Vrijdag Sixsens, benieuwd of Dani er dan ook is en of ze me nog herkent. Een leuke tijd met haar gehad, zo'n anderhalve maand geleden.

Ze zal geen tijd voor je hebben. Wegens geen Julia en Sonja wsl bezet, zal ik mijn pijlen overmorgen op Dani moeten richten en dan..., tja, dan heeft die geen oog voor anderen ;) :lol.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 12 oktober 2016, 21:56:09 »
 :-\ Dan zorg ik er wel voor dat ik eerder in Sixsens ben dan jij en boek ik haar voor de hele middag en avond  :lol :lol_hitting:
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 12 oktober 2016, 22:35:51 »
:-\ Dan zorg ik er wel voor dat ik eerder in Sixsens ben dan jij en boek ik haar voor de hele middag en avond  :lol :lol_hitting:

Je zou niet durven :-\ :sign0135: :sign0024: :sign0103:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 12 oktober 2016, 22:39:00 »
:-\ Dan zorg ik er wel voor dat ik eerder in Sixsens ben dan jij en boek ik haar voor de hele middag en avond  :lol :lol_hitting:

Je zou niet durven :-\ :sign0135: :sign0024: :sign0103:

Ik heb wel eens gekkere dingen gedaan, dus wie weet   :d030:
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #11 Gepost op: 12 oktober 2016, 22:49:40 »
:-\ Dan zorg ik er wel voor dat ik eerder in Sixsens ben dan jij en boek ik haar voor de hele middag en avond  :lol :lol_hitting:

Je zou niet durven :-\ :sign0135: :sign0024: :sign0103:

Ik heb wel eens gekkere dingen gedaan, dus wie weet   :d030:

Lap. Ik heb het al door: vrijdag geen Julia, Sonja of Dani voor mij... Sebiet ga ik nog met een Roemtje moeten neuken :-\. Stel je voor :o ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #12 Gepost op: 12 oktober 2016, 22:52:05 »
:-\ Dan zorg ik er wel voor dat ik eerder in Sixsens ben dan jij en boek ik haar voor de hele middag en avond  :lol :lol_hitting:

Je zou niet durven :-\ :sign0135: :sign0024: :sign0103:

Ik heb wel eens gekkere dingen gedaan, dus wie weet   :d030:

Lap. Ik heb het al door: vrijdag geen Julia, Sonja of Dani voor mij... Sebiet ga ik nog met een Roemtje moeten neuken :-\ . Stel je voor :o ;) :lol


Sonja heeft net laten weten dat ze alle tijd van de wereld heeft voor je vrijdag  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #13 Gepost op: 12 oktober 2016, 22:58:08 »
Sonja  ;D t4533 :58: t4517
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dani (Bulgaarse)
« Reactie #14 Gepost op: 12 oktober 2016, 23:06:04 »
Sonja  ;D t4533 :58: t4517

Problem solved  ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.