Auteur Topic: Verversrui 11/1 Sabrina (Tsjechië)  (gelezen 4674 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Antwerpener

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1 Sabrina (Tsjechië)
« Gepost op: 27 mei 2016, 13:53:38 »
Goeiendag beste wandelaars,

Donderdag avond was ik goed geil en dus besloot ik  om wat stoom af te blazen op schipper.
Na steeds jong vlees te verslinden werd er besloten om wat te variëren, iets rijper op te zoeken. Ik had iets met een stevige kont in gedachten.
In de verte zie ik een lekkere blonde milf met een lekkere kont. Hmm precies wat ik wou.

Dame heet Sabrina uit Tsjechië, groene ogen, blond haar, ferme gat.(Werkt enkel s'avonds) Houd ervan om veel te praten, wat mij niet stoort in ieder geval.
Ik ga rechtstreeks op haar lekkere reet af, begin te likken/kussen/bijten. Hmmmmmmm. Vervolgens wordt ik begeleid naar het bed. Condoom erover en begint de dame te pijpen. Nu beste mensen uit ervaring weet ik dat Oekraiense, Tsjechische en Russische dames uitstekend kunnen werken met hun mondje. Terwijl de roemeense snotneuzen er de ballen van kunnen.

Hmmmmmm wat kan die wijf lekker zuigen , kan gemakkelijk in persoonijke TOP5 beste BJ's komen. Vervolgens aan de dame voorgesteld om haar in doggy te knallen. Pak haar stevig vast aan haar zachte kont en hier gaan we...... Na stevig door te knallen kom ik klaar en geef uiteindelijk een dikke mep tegen haar gat. Wassen, aankleden, zeveren geef ik haar drie kussen en voldaan trap ik het af.

Conclusie: Wil je een MILF met goeie BJ, ga dan naar Sabrina.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1 Sabrina (Tsjechië)
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2016, 15:03:05 »
Van harte welkom op ons forum, Antwerpener, en bedankt voor je eerste bijdrage ......


Ik ga niet afstrijden dat Oekraïnse, Russische en Tsjechische dames uitstekend kunnen pijpen ..... het is een kwestie van willen, kunnen doen ze het allemaal, ook de Roemeense snotneusjes  ;D


Een voorbeeld van een Roemeense snotneus met briljante pijpkwaliteiten: Roemeense Beatrice, SS 30/1, die heeft Russische Oralski Academie gelopen, en geslaagd met brio, hoogste onderscheiding .......  :happy :dance2


@ bed(t)weter, een iets oudere dame met een dikkere kont, dat we jou daar nog niet zien hebben binnensluipen  :lol



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1 Sabrina (Tsjechië)
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2016, 23:07:37 »
Sorry hoor, sexmachine: niet "mijn ding" want, naar mijn smaak, te dik....!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...