Auteur Topic: BETTY (rus)  (gelezen 29815 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Gepost op: 4 juni 2016, 23:14:41 »

[box title=BETTY]
Land:             RUSLAND
Taal:              ENGELS
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:           Slank
BH:                Lekkere tienertietjes
Haarkleur:      Donkerblond/bruin
Haarlengte:    Halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+Knappe vrolijke meid
+Beetje zotjes
[/box]
[box title=extra info]
Ik vermoed dat het ofwel goed klikt ofwel helemaal niet met deze meid.
[/box]


Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #1 Gepost op: 4 juni 2016, 23:24:09 »
In de bar kwam Betty bij mij zitten en we kregen een aangenaam gesprek ik het Engels. Betty is Russische en vind je dus ook meestal afgezonderd in de club. Voor mij zowat de mooiste verschijning in de club.
Tijdens het presalen ging Betty al even controleren of er toch wel leven in het zaakje gebracht kon worden en uiteraard reageerde Lucien met opgeheven hoofd.
Na nog wat complimenten en kusjes heen en weer te werpen zijn we dan uiteindelijk op kamer belandt.

Betty is 21 en nog zo jong maar toch al 2 jaartjes in het circuit. Voorheen ook SS geprobeerd maar dat beviel haar niet, ook bij YingYang verbleven en dat was beter, maar H7 kon haar momenteel best bekoren.
Eerst dit goddelijke lijfje eens verkend en nog wat verder geknuffeld. Mooie naturele tienerborstjes.
Op de kamer eerst wat beginnen knuffelen en dat lekkere lijfje wat beter verkend. Lucien kreeg een blowjob maar die was maar gewoon dus heb ik haar maar even in 69 gedirigeerd. Dit smaakte best.
Tijd om te neuken en begonnen met een cowgirl dansje, eerst stevig daarna traag en diep, Lekker zo, was een perfect fit. Dan overgeschakeld in missio en het bed zakte bijna door zijn poten, kon dus ook niet lang meer duren vooraleer ik een geschenkje heb achtergelaten.

Ik vermoede dat we reeds ruim over het half uur zaten dus ik had me al op een uur ingesteld.
Bij het afrekenen kwam er nog een aangename verrassing. 40 minuutjes zei de theke en Betty rekende me het tarief van 60EUR aan. 
Spasiba met nodige kusjes volgden en ik markeerde deze dame op mijn lijstje voor een toekomstige herhaling.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2016, 22:53:29 »
Betty
Bij deze recensie
 
We gingen naar kamer 3: de Luipaard aca Panthera-room waar vele foto's van de dames op de Heaven7-website werden genomen. Een pantertje dat was ze, deze Bulgaarse met Russische roots. Perfect lichaam en perfecte borsten, gewoon zacht, zalig om mee te spelen, te kussen, te zuigen te strelen. Ze masseerde mij met haar borsten. De girl-next-door die hoofden doet omdraaien bracht me in trance met haar schoonheid, haar heldere ogen, haar gebruinde lichaam: ik brandde van verlangen, ik was vol passie en vervuld van een verlangen naar haar gewillige verschijning, ze bespeelde me, streelde me met haar nagels dat golven van extase en genot naar boven bracht en boven alles die plagende heldere ogen van Sexy Betty. Panthera girl teasing Vazkor in the Panthera room. Een sessie van pure klasse waarvan menigeen zou denken dat daar 300€/uur voor wordt uitgegeven. Een nadeel: het zoenen: nauwelijks, laat staan TZ. Dat is jammer. Maar haar spel was zo goed dat het mijn oorspronkelijke kamerwensen deed vergeten en dat doen maar weinigen haar na. Haar beeld vulde mijn geest voor langere tijd. De perfecte borsten, haar zandloperfiguur dat me doet kronkelen van verlangen bij het zien alleen. En zij die bovendien traag over me heen buigt, haar handen op me legde en haar borsten naar mijn gezicht brengt en me verplettert onder haar licht gewicht, haar zachte borsten op mijn gezicht heen en weer schuift. Likkend, teasend. De engeltjes zijn hier echte duiveltjes. Of pantertjes. De seks was zo goed, zo erg intens. Ik sloeg zacht op haar perfecte kont. Ze ging op en neer, wat draaien. Ik kwam erg snel klaar, ik was gewoon geobsedeerd door haar moves. Belly dancer. Ze bleef me nog doorplagen maar ik moest steenhard zijn. In het midden van de volgende actie was de kamertijd over en hield ik het daarbij. Pure zelf-foltering want ze bleef haar nagels over mijn lichaam laten glijden terwijl ze me strak aankeek. De panthera-girl weet wat verleiden is: een vent gek maken voor haar kunnen. We hadden nog een babbel op het laatst. Hierna afgerekend.
 
U ziet het, een sessie die me zeer heugde en een ongelooflijk goede afsluiter van mijn Heaven7 bezoek.
 
Score: ****
 
NB: in mijn nota heeft ze groen-bruine ogen, niet blauw. Navelpiercing.
Zij kent natuurlijk dit nummer, dat zei ze zelf al:
 
http://www.youtube.com/watch?v=vui3DBEApEs
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2016, 23:04:50 door Vazkor »

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #3 Gepost op: 2 juli 2016, 19:51:15 »
Ik had net een vrij lange saunasessie achter de rug, afgesloten met een deugddoende koude douche buiten, waarna ik me even terugtrok op een bankje in de barruimte. Op het bankje naast me zat met een straatlengte voorsprong het mooiste meisje van de club. Dankzij een medewandelaar die overigens haar kwaliteiten uitbundig aangeprezen had wist ik al dat ze Betty was. Bingo! Eén van de Mädel op mijn to-do lijstje.

Ze nodigde me meteen uit om naast haar te komen zitten. Altijd goed voor je ego wanneer zo’n mooie meid je dat vraagt  ;D… Maar toch heb ik dat afgeslagen. Ondanks de koude douche was ik namelijk nog te verhit en plakkerig en zo wilde ik me niet aan haar presenteren.

We bleven dus ieder op ons eigen bankje, maar toch streelde ze me nu en dan over mijn haren of veegde ze wat zweet van mijn gezicht ondanks dat ik zei dat ik pas dichter bij haar durfde komen nadat ik een tweede douche genomen had.

Eén ding wist ik al meteen zeker. Met deze meid wilde ik absoluut op de kamer. Een knap en lief gezichtje, een perfect figuurtje, prachtige borstjes (de omschrijving tienertietjes vind ik perfect de essentie weergeven), billetjes zoals god die bedoeld heeft. Meer dan een leuke babbel ook. Die ook best lang duurde, want ik moest nog bijkomen van de sauna. Ik heb haar tussendoor even aangegeven dat ze gerust op jacht mocht gaan en dat we dan later wel zouden afspreken, maar ze koos voor de zekerheid van de buit die overduidelijk al binnen was (lees: kwijlend op de bank naast haar zat).

Na mijn tweede douche hebben we ons samen op een bankje gezet en al heel snel ging een vaardig handje op verkenning onder mijn handdoek. Op de tv in de buurt was er een anale scène en Betty gaf aan dat maar niks te vinden en dus ook niet te doen. No prob voor mij overigens. Bewust of niet, van anaal kwam het gesprek op vingeren, en ook dat is een no-go voor haar. Opnieuw, no prob voor mij. Dat kan best leuk zijn, maar alleen als de dame er voor open staat (pun intended). Betty is dus echt wel duidelijk in wat ze doet en niet doet.

Na enige tijd verkasten we naar kamer 6. Uiteraard liet ik haar voor mij de trap oplopen. Heerlijk om zo’n supermooie blote vrouw voor je te zien, met die sensuele billetjes waarvan je weet dat die over een paar minuten eventjes van/voor jou zijn.

Op de kamer viel er dus niets meer uit te pakken. Nou ja, mezelf nog, maar laten we daar maar over zwijgen.

Vanzelfsprekend was de sessie erg goed. En trouwens, ook al zou ze d’r als een lappenpop bij gelegen hebben, met zo’n mooi lichaam was het zelfs dan nog altijd meer dan de moeite waard geweest. Betty is echt heel mooi. Een perfect lichaam, supermooi slank met mooi vooruitstekende borstjes met heerlijke, kleine, lieve tepeltjes die precies bij haar passen. En een kontje dat er om vraagt om in doggy bewonderd te worden.

Goed en wel op het bed positioneerde ze zich boven mij. Haar prachtige tietjes gleden met stijve tepeltjes zachtjes over mijn gezicht, borst, buik en stijfheid heen. Mijn handen zochten haar billetjes en verkenden voorzichtig de buitenkant van haar kutje. Tussendoor gaf ze me enkele voorzichtige kusjes maar al snel zocht ze het lager. De manier waarop ze pijpte was zoals ik het graag heb. Niet te ruw, maar wel intensief, waarbij ze hem regelmatig tot diep in haar keel nam. Het was supergeil om die lekkere lipjes hem te zien omvatten, vooral omdat halfweg die wonderbaarlijke borstjes parmantig vooruit priemden.

Dilemma’s... Moest ik er nou van genieten om daar verlekkerd naar te kijken, of moest ik die tietjes nou maar beter ter hand of in mijn mond nemen? Een once in a lifetime experience, zo zou het in real life wellicht zijn. Maar gelukkig kun je in een club altijd op herhaling gaan.

Ze lag enigszins op haar zij, met haar benen redelijk wijd open, met perfect zicht op haar kutje. ‘Mijn muschi is maar klein’. Inderdaad, een klein (en naar later bleek behoorlijk nauw) kutje, met kleine, ingetrokken schaamlippen. Snel dus maar 69, zodat ik haar uitgebreid kon beffen.

Al te lang kon dat niet blijven duren, want dan was ik ongetwijfeld in haar mondje klaargekomen. Nog enkele niet al te diepe kussen, waarbij mijn gezicht nat was van haar kutje.

'Wil je nog meer?' Euh ja, ficken. Ze had in het begin al een geel condoom klaargelegd (‘dan heb je een banaan’). Achtereenvolgens hebben we diverse standjes uitgeprobeerd, waarbij cowgirl en doggy mijn favorieten waren, met respectievelijk zicht op haar wippende stevige borstjes en haar lekkere achterste. Doggy is meestal al mijn favoriete standje, maar zij bewoog zodanig met haar kontje, en ze reageerde zo coöperatief dat ik uiteindelijk tenenkrommend klaar kwam, met zicht op haar perfecte billetjes en haar schattige kleine kontgaatje.

Herhalingsgevaar? Pfff, terwijl ik dit zit te tikken krijg ik alweer een erectie. Need I say more?
« Laatst bewerkt op: 2 juli 2016, 19:56:54 door ikke1974 »
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2016, 15:25:14 »
Op herhaling bij Betty. Een maandje geleden was ik reeds bij haar geweest en hebben we een leuke tijd doorgebracht.
Ook deze keer was het weer prettig gestoord en hadden we een aangename kamer.
Details laat ik maar achterwege maar ze weet het steeds weer boeiend te houden.
Blijft voorlopig mijn favorietje in H7.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #5 Gepost op: 11 juli 2016, 19:48:16 »
Het was niet echt de bedoeling, want er staan nog meer namen op mijn shortlist, maar het was voorbestemd dat ik opnieuw bij Betty zou terechtkomen.

Ik was nog maar net binnen en zat aan een croissantje te knabbelen toen ik Betty bij de theke spotte, net terug van een kamer. Ter plekke groeide er bij mij iets moois. En dacht ik wow, wat een kontje, wat een borsten, wat een figuurtje.

Gelukkig kreeg ik meteen een blij lachje en een wuifhandje voordat ze zich ging douchen.

Ik besloot toch nog even wat andere dingen te doen (wat eten, drinken, een saunaatje…) onder het motto: het is erg leuk om je verlangen nog wat op te bouwen voordat het bevredigd gaat worden.

De andere leuke meiden, bv. Rebeka en Larissa, en ook Vesna, ondanks haar overtuigende handtastelijkheden, bleven on hold staan.

Een tijd later zat ik in de bar toen ik ineens kriebelnagels heel geraffineerd en oh zo sensueel over mijn rug voelde gaan. Ze (en ik wist al meteen wie ze was) checkte even het effect op mijn tepels en onder mijn handdoek. Een zeer bevredigend effect blijkbaar, waarbij mijn handdoek nog even opzij geslagen werd om een en ander eens goed te controleren. Heel even dacht ik dat Betty me ter plekke zou gaan pijpen, maar dat past niet bij dit keurig meisje…

De trap op dan maar… Ladies first… Het is verdomd geil die strakke billetjes vlak voor je neus te zien bewegen en te weten dat je die dadelijk in je handen zult hebben (en nog vanalles meer).

Voor een stuk was de sessie een herhaling van de vorige week. Prima blasen met haar kontje richting spiegel gepositioneerd zodat ik zowel in realiteit als via de spiegel haar kutje en haar sterretje zag. Mijn penis die voor een groot gedeelte diep in haar mondje verdween (een heel geil zicht, die lippen die zich om de eikel en de schacht sloten, met haar stevige, vooruit priemende borsten op de voorgrond. Helaas op zo’n moment  heb ik maar twee handen en één mond. Ik moest immers die tepels voelen, die strakke billetjes, dat kleine kutje, enz., enz.

Qua neuken ben ik niet verder geraakt dan Reiterstellung en daarna missio. Ik had het voornemen om in doggy te eindigen, met zicht op dat heerlijke kontje, maar de manier waarop ze meedeed tijdens missio was zodanig goed dat ik niet verder geraakt ben. Terwijl ze me met één hand langs achteren stimuleerde, streelde haar andere hand mijn ene tepel, terwijl ze met haar mondje mijn andere tepel afzoog, ondertussen met haar kutje wellustig kronkelend. Alles in slow motion, heel intens, net alsof ik met een goeie, vertrouwde vriendin bezig was.

Het resultaat was een orgasme dat van heel diep kwam.
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2016, 19:57:15 door ikke1974 »
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #6 Gepost op: 3 augustus 2016, 18:21:44 »
Het was leuk geweest. O.a. een meer dan bevredigende sessie met een voor mij nieuwe meid (Larissa), een paar saunagangen, wat eten van de bbq, enkele biertjes, wat ouwehoeren met een Nederlander (die me wat meer vertelde over de tantramassage die hij hier al eens meegemaakt had), enz.

Ik besloot nog een laatste ronde doorheen de zaak te maken (afscheid nemen - lees: nog even geilen op) van al die lekkere blote vrouwenlichamen) en uiteindelijk zette ik me nog even op een bankje in de barruimte. En ik had natuurlijk beter moeten weten. Toen ik nog buiten zat te kletsen met die medewandelaar van hierboven had ik al voortdurend signalen opgevangen van Betty: oogcontact, lachjes, gebaren, blaaskusjes, enz. En natuurlijk dook ze quasi-meteen ook op in de barruimte. Ik was niet van plan vandaag nog met haar naar de kamer te gaan. Dat was tijdens mijn twee voorgaande bezoeken al gebeurd en het hoeft echt geen vanzelfsprekendheid te worden.

Maar… Toen ze eenmaal naast me zat en ik van vlakbij tegen dat leuke snoetje en die perfecte tieten aankeek was ik alweer meteen verkocht. ‘Waarom zou je jezelf zo’n lekkere meid ontzeggen’ fluisterde het duiveltje op mijn schouder. ‘Je hebt al een paar biertjes op en dat gaat niet samen met seks’ fluisterde het engeltje (?) op mijn andere schouder. ‘En je moet dadelijk nog gaan tanken: diesel is bij de Jet aan de rotonde vlakbij zo’n 5 cent goedkoper dan in Vlaanderen (en over Nederland zwijgen we maar)’.

Ach… In no time lag mijn arm om haar schouder en rustte haar prachtige tietje in mijn hand. En haar handen... euh... Met andere woorden: in no time was een en ander beslecht en beslist. 'Een half uurtje' maar stelde ik in gedachten.

‘Wat zal ik met je doen’ was haar openingszin op de kamer. ‘Euh, verras me maar, ik vind heel veel leuk’. Nou, dat heb ik geweten. Nooit gedacht dat dit lieve meisje zo stout kon zijn. Uiteindelijk is ze een uur met me bezig geweest, of laten we zeggen een drie kwartier, terwijl ik een kwartier haar perfecte kutje gebeft heb. Het merendeel van de tijd heb ik lui op mijn rug gelegen. Betty kent al meerdere van mijn voorkeuren van vorige sessies, en ze speelt daar mooi op in, maar ze heeft nog heel andere interessante trucjes uit haar imaginaire hoge hoed tevoorschijn getoverd. Alleszins, toen we het half uurtje naderden, dacht ik ‘what the hell’, we doen gewoon verder. Iets over het uur reed ze me in cowgirl klaar terwijl ik met één hand haar op en neer wippende linkertiet omklemde en met de andere haar rechterbilletje in het goeie ritme hield.

Moe maar zeer tevreden verliet ik de kamer. Ze heeft me overtuigd om de volgende keer vast en zeker weer met haar te gaan.
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2016, 19:29:55 door ikke1974 »
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #7 Gepost op: 27 augustus 2016, 15:27:21 »
Geholpen door alle info die je hier kunt vinden/lezen was een keus niet moeilijk. Keuze viel op Betty, die ik al regelmatig had gespot en die ook heel vaak doelwit van complimenteuze mede gasten. Dus aangesproken en een leuk gesprekje gehad.
Pre sales houdt ze kennelijk niet echt van of ze kijkt eerst de kat uit de boom. Dat zou ik best snappen want je wilt toch wel weten wie je tegenover je hebt. Verwacht dat dat minder wordt naarmate ze je beter kent. Uiteindelijk op kamer belandt en nadat ze zich had opgefrist kon het spel beginnen.
Details daarover zal ik jullie besparen, temeer daar je dat toch wel weet. Betty is een heerlijke slanke jongedame met prachtige, echte originele borsten. Niet te groot, niet te klein. Past bij haar goede figuurtje. Haar vak verstaat ze en op kamer is ze niet alleen goed qua service maar ook een leuke lieve persoonlijkheid om bij te zijn. Uitstekende sessie gehad, was dik tevreden en haar met een dikke knuffel bedankt. Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #8 Gepost op: 17 februari 2017, 19:12:25 »
Vandaag ook kennis gemaakt met deze Russische prachtmeid. Uitstekende ervaring. Herhalingsgevaar is dan ook heel groot! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #9 Gepost op: 20 februari 2017, 20:35:51 »
Ik heb afgelopen vrijdag ook een eerste keer met Betty geneukt.

Na een uurtje chillen in de vooravond, begon kleine Piet terug zin te krijgen, dus ik heb me opnieuw naar de bar begeven, en ik had geluk, want Russische Betty, vrijdag het nummertje 1 op mijn to do lijst, was vrij en zat alleen.

Betty is een mooie Russische meid, 22 lentes jong, voorzien van lang bruin haar, een leuk gezicht en intrigerende blauw-groen-grijze ogen. Ze is 1,65m groot, normaal gebouwd, heeft een mooie poep en een hele leuke B-cup. Ze was gekleed met een korte leren rok, en een geile doorkijkbloes.

Op mijn vraag verplaatsten Betty en ik ons samen naar een zeteltje waar ik een heel aangename en langgerekte presale heb gekregen. Dit kon niet anders dan tot een kamergang leiden, en zo geschiedde ook :)).

De kamergang was uitstekend. Zoenen gebeurde slechts met heel weinig tong, maar daarbuiten heb ik geen klagen gehad: een uitstekende pijpbeurt, 69 en lekker en gevarieerd neuken met een mooie meid met een strak poesje. Zalig en een 2de orgasme van de dag was dan ook geen enkel probleem ;D!

We hebben de laatste 5 minuten van de kamergang nog gezellig nagepraat en geknuffeld en ik heb de kamer na exact 30 minuten heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar? Als ze dan aanwezig is, is Betty een zekerheid bij een volgend bezoek aan Heaven7!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #10 Gepost op: 12 mei 2017, 11:44:17 »
Vandaag aanwezig. Grote kanshebster voor een kamertje.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #11 Gepost op: 12 mei 2017, 18:47:47 »
Voor alle duidelijkheid: in H7?

De afgelopen weken (maanden) was de AWL niet meer interessant voor mij, maar als Betty (of Sabine of Larissa) er weer is, dan zal het niet lang duren voor ik weer die kant uit rij.

Thx voor de melding!
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #12 Gepost op: 13 mei 2017, 00:34:02 »
Deze dame is een Bulgaarse wat niet wegneemt dat ze een lekkere dong is.  :lol

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #13 Gepost op: 13 mei 2017, 00:57:41 »
Net terug van h7 en ze was er inderdaad.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BETTY (rus)
« Reactie #14 Gepost op: 13 mei 2017, 14:47:38 »
Deze dame is een Bulgaarse wat niet wegneemt dat ze een lekkere dong is.  :lol

Er zijn een aantal dames die "liegen" over hun nationaliteit. Veel Roemeentjes meegemaakt, die beweerden dat ze Spaanse waren of Italiaanse. Een aantal Bulgaartjes inderdaad Russische of Poolse, Servische en zelfs Turkse. Veel Roemeentjes spreken overigens vloeiend Spaans en/of Italiaans en het Russisch en Servisch ligt dicht bij de Bulgaarse taal. Waarschijnlijk willen ze zich zo onderscheiden van de gigantische groep Roemeense en Bulgaarse DVP's. Veel rakkers kicken erop om met zoveel mogelijk verschillende nationaliteiten geneukt te hebben. Voor een (groot) deel een illusie ;) De volgende keer als je de lakens deelt met een Spaanse, Italiaanse of Russische dame, neem dit dan in gedachte  :lol  Ach, de seks zal er niet slechter of beter om wezen ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.