Auteur Topic: LILLY (KENIA)  (gelezen 44148 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Gepost op: 8 juni 2016, 22:50:57 »
Kwam vandaag een leuke donkere dame tegen genaamd Lily, ze werkt pas net in de SS en voorheen in Zwitserland maar de Nederlandse mannen bevielen haar goed zei ze. Maar goed als je de Zwitserse prijzen gewend bent is het de vraag hoe lang ze blijft hangen maar goed. Lily is een erg spontane dame van 27 jaar oud, ze claimde eerst Braziliaanse te zijn maar daar prikte ik al snel doorheen ze bleek Keniaans al bleef ze wel volhouden dat haar moeder Braziliaans was nou ja zal wel. Al met al naar een fijn eerste gesprek besloten met haar te kameren en ze bleek ook op de kamer donkere passie in zich te hebben. Ze heeft een ruime silliconen voorgevel maar die voelen goed aan, alleen jammer dat de sporen van een zwangerschap bij haar buik nog goed te zien zijn. Verder was zowel het neuken als pzc ruim in orde TZ was vol ook ruim in orde, al met al prima sessie met een leuke dame.

Naam:   Lily
Geslacht:   vrouw
Leeftijd:   26 - 29
Plaats / Wijk:   Lemiers
Adres:   rijksweg 1
Nationaliteit / uiterlijk:   Afrikaans ( Kenia )
    
Haarkleur:   zwart
Kleur ogen:   onbekend
Postuur en Lengte:   normaal / 1.60m
Cupmaat:   D (siliconen)
Tatoeage’s:   onbekend
Piercings:   onbekend
Algemene informatie
Gemiddelde prijs   :     € 50 ( half uur )
Algehele Hygiëne   :     uitstekend

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2017, 17:34:44 »
Lilly is een exotische schoonheid,  bewerend dat ze Braziliaans is.  Doch ik heb haar destijds met Amara horen Swahili praten....
Het kan een Braziliaanse zijn die Afrikaans spreekt maar enfin t zijn mijn zaken niet.

Ze spreekt ook vlot Engels en Duits.  Na enige maanden afwezigheid terug gespot in SS,  het was trouwens haar eerste dag back in ss.

Ze is  1,60 m, bruine krullebol,  een zeer mooie en stevige B  (van de dokter), mooi figuur,  gehuld in zwart netpakje, de borsten en priemende tepels eruit.

De service is fijn , zoniet uitstekend : tz,  pzc, rimmen, ....  ze houdt van relaxed en smooth sex.

hhg :  tuurlijk.


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #2 Gepost op: 28 januari 2017, 17:42:45 »
Zelfde dame als deze dame? Vermoed het, dan mag het samengesmolten :)

Ze is dus terug gekeerd... :o :17: ;D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #3 Gepost op: 28 januari 2017, 18:44:40 »
Topic samengevoegd, en daar wil ik zo snel mogelijk op, onder, naast .....
Die tieten, datt geil kopje, die krollen, die kont ..... ze mag alles aanhouden trouwens dat ze gisteren in de bar droeg   :lol ;D

ik zou er dus geld op verwed hebben dat ze echt Braziliaans is, maar het doet er gewoon niet toe, als 't ding maar lekker en geil is, zijn wij al blij .... al komt ze uit Syrië (maar dan mag ze vanaf vandaag  Trump-land niet meer binnen)  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #4 Gepost op: 28 januari 2017, 19:01:01 »
Topic samengevoegd, en daar wil ik zo snel mogelijk op, onder, naast .....
Die tieten, datt geil kopje, die krollen, die kont ..... ze mag alles aanhouden trouwens dat ze gisteren in de bar droeg   :lol ;D

ik zou er dus geld op verwed hebben dat ze echt Braziliaans is, maar het doet er gewoon niet toe, als 't ding maar lekker en geil is, zijn wij al blij .... al komt ze uit Syrië (maar dan mag ze vanaf vandaag  Trump-land niet meer binnen)  :-\ :-\ :-\

Ze is zeker niet Braziliaans, ik sprak er eens Portugees tegen en ook al worden Bruine mensen amper rood kreeg deze dame het schaamrood op de wangen omdat ze goed wist dat ze gesnapt was  :lol_hitting:

soit service schijnt wel goed te zijn, m'n maat was destijds lyrisch over z'n kamergang met haar.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #5 Gepost op: 28 januari 2017, 19:39:19 »
Topic samengevoegd, en daar wil ik zo snel mogelijk op, onder, naast .....
Die tieten, datt geil kopje, die krollen, die kont ..... ze mag alles aanhouden trouwens dat ze gisteren in de bar droeg   :lol ;D

ik zou er dus geld op verwed hebben dat ze echt Braziliaans is, maar het doet er gewoon niet toe, als 't ding maar lekker en geil is, zijn wij al blij .... al komt ze uit Syrië (maar dan mag ze vanaf vandaag  Trump-land niet meer binnen)  :-\ :-\ :-\

Ze is zeker niet Braziliaans, ik sprak er eens Portugees tegen en ook al worden Bruine mensen amper rood kreeg deze dame het schaamrood op de wangen omdat ze goed wist dat ze gesnapt was  :lol_hitting:

soit service schijnt wel goed te zijn, m'n maat was destijds lyrisch over z'n kamergang met haar.
Kwa looks is ze Braziliaans, en al de rest interesseert ons eigenlijk niet toch .... en als zij het leuker vindt, gaan we ze een dubbele nationaliteit geven, dat maakt het geil kind blij ....    ;)
Indien de dame denkt Braziliaans te zijn, ach, goed voor ons, en mijn Portugees is zelfs te slecht om Carmen2 niet te geloven ......    :lol

Ik bedoel, 't zal allemaal wel, ze is bruin en komt van pikzwart Afrika, als ze neukt en zo geil is als een Braziliaanse, mag ze zelfs een Belse vader en een Nederlandse moeder hebben .... of neen .... toch niet, dat is er namelijk over  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #6 Gepost op: 19 augustus 2017, 00:15:06 »
Lilly is terug sinds do 17/8.
Bloedgeil ding.


Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #7 Gepost op: 19 augustus 2017, 00:36:09 »
Lilly is terug sinds do 17/8.
Bloedgeil ding.
Ik was dus echt een dag te vroeg!!
En Judy was er woensdag ook al niet.

Redenen genoeg om heel snel weer naar Lemiers te fietsen !

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #8 Gepost op: 19 augustus 2017, 08:16:17 »
Kan er wat meer informatie gegeven worden over deze dame?

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #9 Gepost op: 19 augustus 2017, 09:29:48 »
k dacht dat er reeds een review was over deze Keniaanse, die zegt dat van Brazilië is.....

NIet alleen herkenbaar aan haar huidskleur maar ook aan de krullebol,   mooi figuur, meestal in een sexy doorzichtig kleedje aan het jagen.
1m60 a 1m65 , Engels-Duits sprekend, zeer mooi getunde B cup - bijna C .
Ze is humoristisch en speels.

Servicegewijs : veel is mogelijk met o.a. v/v/m, m/m/v ,  komt in mijn top 3 sessie 2016 en 2017, correcte in de prijsafspraken.

aanwezigheid volgende dagen :  za/zo/ma/di/woe/do/vr/za, de zo 27/8 niet, iedere keer vanaf 11,00.   Daarna vermoedelijk vanaf ma/di/... 




Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #10 Gepost op: 19 augustus 2017, 12:12:20 »
k dacht dat er reeds een review was over deze Keniaanse, die zegt dat van Brazilië is.....
Ik dacht het ook, als Amara zoals ze in de andere clubs bekend stond.

Sympathieke dame met goed hart !


Note sm: ja ja ..........   :-\ :-\ :-\ :-\

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #11 Gepost op: 19 augustus 2017, 16:53:04 »
topics samengevoegd ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #12 Gepost op: 3 september 2017, 02:45:26 »
Wat een geile meid, deze KENIAANSE Lily.
terecht veel bijval. Mede verantwoordelijk voor de opwarming van de aarde

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #13 Gepost op: 28 september 2017, 07:51:42 »
Voor Lellebel

Ze verwacht u met volle goesting op 30/9

voor de anderen : volgende week is het haar laatste week , tem de vrijdag.

Terug mid dec..


Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LILLY (KENIA)
« Reactie #14 Gepost op: 28 september 2017, 12:23:27 »
Voor Lellebel

Ze verwacht u met volle goesting op 30/9

voor de anderen : volgende week is het haar laatste week , tem de vrijdag.

Terug mid dec..

Dank u!
Ben blij dat jij haar afwezigheid aankondigt, als ik het had gedaan dan had dat bij diverse rakkers weer tot allerlei aannames en insinuaties geleid  :lol

Ps mijn wintersportvakantie begint vroeg dit jaar  :lol_hitting: