Auteur Topic: Kendra  (gelezen 13414 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kendra
« Gepost op: 9 juni 2016, 23:22:41 »

[box title=Kendra]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         ca32
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,72m
Ogen:            bruin
Model:           slank-normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      blond met lichtjes roze kleuring
Haarlengte:    lang? bijeengebonden
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ GFE meid, kan je mee praten
+ Geilt je goed op
+ Goeie TZ
+ Pre en aftersales top
[/box]
[box title=extra info]
Pre en aftersales waren uitgebreid en zeer goed te noemen
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kendra
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2016, 23:26:03 »
Kendra
Bij deze recensie

Kendra is een zachte lieve dame. Met haar had ik mijn beste GFE van het weekend gehad. Niet alleen konden we goed opschieten in presale time, op kamer was het ook in de roos! Zij gaf me een goeie blowjob, streelde mijn ballen. We vrijden,  stoeiden en tongzoenden er op los. Ze wist wat ik wilde en hoe ik het wilde, speelde goed mee. Ik likte haar lichaam, streelde haar zalige zachte borsten. Ze lachte en streelde me met haar handen en liet haar nagels over mijn lichaam glijden: gekmakend! Ze zag dat ik er van genoot en daarop deed ze nog meer haar best. We omarmden elkaar. De Seks met haar (ja, on top) was zalig. Langzaam, genietend, vrijend kwam ik klaar. Dit mocht zoveel langer duren!

Ook in deze sessie had ik gebeft, iets dat niet mijn gewoonte is, ik sla orale seks eerder over. Maar het was erg goed deze keer.

Na de sessie opgeruimd en 50€ afgerekend. Het viel me op dat de tijd naar mijn gevoel langer was dan de 30 minuten, ik dacht dat we een uur bezig waren maar mijn tijdsopname via de smartphone sprak dat tegen.

Het ruimtetijd continuüm doet rare dingen in clubs. Ja ik zal dat ook vaker zeggen deze maand zoals je reeds kon lezen.Ik was erg tevreden met haar en een herhaling is mogelijk. Dit was de beste sessie van Mei.


Score: ****1/2
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2016, 23:40:00 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kendra
« Reactie #2 Gepost op: 11 april 2017, 16:35:49 »
KENDRA (LR) - Supertijd met een duister kantje
Bij deze recensie


Bijzonderheden

Met Kendra heb ik eerder al mogen kennismaken een jaar geleden op de verjaardag van de Vulkaan spesjalist. Ze werd me in de schoot geworpen door gekke Laurie. Dat was een hele goede sessie. Toch herinner ik me haar anders dan dat ik haar nu voor me zag. Ergens deed ze me nu aan Ines denken, werkzaam in Samya. Dat loopt nu door elkaar in m'n geheugen want guess what: hoe ziet die Ines er nu weer uit, hé. Een paar verschillen weet ik al: zoals toen heeft Kendra een roze weerschijn in haar blonde haren en ze doet TZ, Ines niet.

Kendra is licht gebruind, heeft een wat grotere neus en een mooie welgevormde mond. Ze heeft prachtige borsten (B) en lekker lijf. Ik was vergeten hoe mooi ze wel was, lichamelijk doet ze me dus echt aan Ines denken. Ik zie haar nog op haar knieën voor me op bed, de bekken lichtjes gekanteld zodat haar welving mooi uit kwam. Het is de hemel haar te mogen strelen. Wat een plezier er aan terug te denken!


Presales

Na de kennismaking besloot ik met haar te kameren dus de presales is eigenlijk de wachttijd op die kamer. We praatten en kusten en streelden wat, veel hield het eigenlijk niet, ik was nog meer introvert dan gebruikelijk die dag.


Kamer

Ik vroeg opnieuw eentje beneden en kreeg die nu ook: Nr 10. Het was een ruime kamer met goede regelbare verlichting en ramen om open te zetten als het te warm wordt. Dat kwam best wel van pas. Bed is niet wand tot wand als ik het me goed herinner maar er is wel een spiegel boven het bed. Opvallend was dat Kendra al wist dat ik het lichter wilde zonder dat ik het hoefde mee te delen. Ze merkte verder op dat vele klanten het net donkerder willen. Romantischer. Ik zal wel de realist zijn die ALLE details wil zien.  :-P


Sessie (1 uur)

Ik ben al begonnen haar te beschrijven bij de bijzonderheden, zo enthousiast en geil maakte ze me. Ze wist goed wat ik wilde en kon het voorspel meesteresselijk waar maken zoals ik dat in mijn geniepigste stoutste dromen maar kon dromen. Alles wat ze deed, dat deed ze goed en ze kende alles nog van de vorige keer. Het is dan ook best vreemd te noemen dat hoe goed ze ook haar best deed, het sekstechnisch gewoon moeilijk ging en een orgasme uitbleef. Laten we zeggen dat er te weinig gevoel in was. Hoe komt dit? Is het dat glijmiddel dat werd gebruikt? Was ze zelf botergeil en nat en lukt het dan voor mij niet omdat ik gewoon onvoldoende gevoel heb? Misschien is haar kutje niet nauw genoeg voor me? Vermoeidheid? Of een combinatie van?  Het werd pompen om te komen, en dan gaat je geilheid in verloren raken. Op tijd heb ik dit herkend en we stopten om dan verder te doen met strelen, TZ en vrijen. Dan opnieuw, weer niet, enzovoort.

Nochtans, en dat zei ze ook, was het de vorige keer allemaal geen probleem. En ze deed alles goed. We waren goed ingespeeld. GFE was super. Dat de seks dan niet wil slagen is geweldig frustrerend. Ook andere standjes (zij onderaan) lukte niet. Ik had doggy moeten proberen maar dacht er niet aan. Stom eigenlijk. Ik kwam dus naast haar klaar masturberend terwijl ze het voorspel hervatte en ik met mijn andere hand haar prachtige lichaam en haar borsten streelde. Ze heeft echt mooie zachte borsten. Haar gelaat is ook erg mooi, vond haar in alles aantrekkelijk. En toch seksueel falen, bah en bah. We hadden zelfs een verlenging gemaakt naar een uur. Na het met de hand gestuurd orgasme wat liggen praten en knuffelen tot het tijd was. En die houdt ze goed bij. Het uur werd ten minste vol gemaakt. Er kwam wel best veel sperma uit deze keer. Allez, dat moest in een condoom zijn beland. Waarom deed ik dan geen doggy. :(


Afsluiten

Rustig afgeruimd en naar boven gegaan om af te rekenen: 100€ voor 1 u. No sudden upselling


Aftersales

Omhelzingen, TZ en kussen als we elkaar tegenkomen, niet meer.


Conclusie

Al bij al een dubbel gevoel bij deze beleving: supersessie bij een hele goede GFE-dame die door heeft wat ik graag heb, het mss zelfs iets overdrijft maar met frustrerende seks omdat het niet wou lukken bij me. Een zwak moment dat echt ongewenst was. Ik haat dat dus. Toch wil ik ze in de toekomst zeker nog een kans geven. Glijmiddel-gebruik kan eveneens aan de basis liggen.



Score 8,0/10
Vazkor-score **
  :-[ :(
« Laatst bewerkt op: 11 april 2017, 16:51:27 door Vazkor »

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Kendra
« Reactie #3 Gepost op: 24 september 2017, 10:46:21 »
When I last went to the Living Room, I decid to approach a quite tall blonde, over 30 years old, rather pretty...
We start to talk for a little while, and it matches at first sentences : bingo!
Her name is Kendra, she is Romanian, she is calm, and she stand still on her chair.
Above all: she is a cultivated girl.
Ah, the Roman Empire History : what a joy to talk to a woman who shares your interests!  :smiley:
In room, it is very good: DFK.
Her blowjob, at first too speed, improves when I tell her to suck me gently.
Dance is allright : to fuck with her is a good fun.
So good, that I spend an hour with her.
I really enjoyed this session with Kendra.
Body & Soul.
To be redone 100%!  :13:

http://100girls.de/livingroom-saunaclub-kaarst/kendra-32
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like