Auteur Topic: ANJA  (gelezen 9911 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ANJA
« Gepost op: 15 juni 2016, 13:57:24 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANJA
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2016, 21:39:55 »
De pooltafel werd op dat moment niet gebruikt en ik besloot een potje tegen mezelf te spelen. Dit ging redelijk. Kwam ook omdat de tafel redelijk versleten was. Nadat ik alle ballen weggespeeld had, kwam er een dame bij me staan. Ze vroeg of ik een potje tegen haar wilde spelen. Tuurlijk wilde ik dat wel :) Ze stelde zich voor als Anja. Anja had ik vooraf op de website al gezien en ik vond haar niet zo heel knap op de foto's. Ik moet zeggen dat ze er in het echt een stuk beter uitziet en misschien wel 1 van de knappere dames is. Na een leuk potje met haar te hebben gepoold, vroeg ze of ik een kamer met haar wilde doen. Ik vond haar wel een leuke en spontane meid en ze zag er ook nog redelijk goed uit en we hadden een leuk potje gepeeld, dus waarom niet. Anja gaf wel een blowjob zonder condoom. Helaas wilde ze geen 69. Toen mijn lid weer voldoende op sterkt was, wilde ze dat ik haar ging neuken. Ze ging op haar handen en knieën staan, maar ik wilde haar in missio nemen. Al met al voelde het allemaal wel goed met Anja, maar doordat er een paar keer iemand kwam gluren, wilde het niet met haar lukken. Ik heb het daarom maar afgebroken na een minuut of 15.

Naam: Anja
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse/ Duits
Leeftijd: 28
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,68 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 55Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC
Presales: 8
Aftersales: -
Cijfer: 6,5

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.