Auteur Topic: Miruna  (gelezen 24176 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Miruna
« Gepost op: 16 juni 2016, 23:15:17 »

[box title=Miruna]
Land:             Hongarije (of is het toch Roemenië of op de grens?)
Taal:              Hongaars, Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Ogen:            bruin
Model:            slank
BH:                 B
Piercing:         Navel
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Likken Massage soft sm
[/box]
[box title=pro en contra]
+ klik, wist wat ik wilde
[/box]
[box title=extra info]
Mijn type, super sexy
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Miruna
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2016, 23:17:11 »
Miruna
Bij deze recensie
 
Toen Miruna de sleutel ging halen liep een ijsbeer me voorbij en waarschuwde me met ... U kan het al raden: 'let op met de tijd'. Dat was hier het motto vandaag: let op met de tijd. Ik dank U maar dit euvel was me vandaag duidelijk.  C:-)
 
Ze kwam me halen en samen gingen we naar een kamer in de benedenverdieping, verst van de bar verwijdert en redelijk fris, dat was haar optie. En de mijne, ik was daar dankbaar voor. Misschien had Mickey haar verteld dat het erg zweten was in haar geval. Miruna wist precies wat ik wilde en deed alles goed, werkelijk alles! Ze heeft een prachtig lichaam en kon met m'n handen niet van haar afblijven: een strak lichaam, heerlijke borsten, lekker figuurtje, duivelse lach, schitterende Roma-ogen. Miruna is trouwens Hongaars naar eigen zeggen. Whatever, ze kent zeer goed de Roemeense Manelesongs dat we op het einde beluisterden tot de kamertijd vol was.
 
Seks met haar boven op me: en wat kon ze het goed, ze draaide haar onderlichaam, haar kont terwijl ze wat achteruit hing en me goed zicht liet op haar heerlijke lichaam in het gedimde licht van de kamer. Ik werd er gek van. Zalig en stout, een plagende meesteres van genot.  :mistress
 
Ik kwam klaar iets over halverwege het half uur en we luisterden nog Manele terwijl ik haar strakke perfecte sexy lijf streelde. Ze zei me nog een en ander in verband met met dat ze zo goed wist wat ik wilde vanwege Mickey die haar en haar vriendinnen alles in geuren en kleuren moest hebben verteld (ik hou ervan wat gedomineerd te worden in zekere zin).
 
Na het opruimen naar de lockers en netjes 50€ afgerekend.
 
Niettegenstaande de vriendelijke waarschuwing was het deze keer niet nodig op te letten met de tijd bij deze meid.  ;)
 
Score: ****
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2016, 23:39:20 door Vazkor »

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Miruna
« Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2016, 00:21:20 »

Ik had haar naam niet goed verstaan maar de beschrijving komt met deze Miruna goed overeen. Mijn tweede kamergang vandaag met haar. Ze lag in de bioscoop en was haar al een aantal malen gepasseerd. Beetje roepen en fluiten en lokken. De laatste liep ik door naar de bar en zij ze blijf maar hier er is niemand in de bar iedereen is buiten.
bij terugkeer uit de bar haar aangesproken en na wat friemelen in de bioscoop naar de kamer. Mijn kleine vriend had wat startproblemen en dat kwam de gehele sessie ook niet meet goed. Nou ja deels dan. Pijpen Oke, voorzichtig tongzoenen en niet vingeren, maar wel lekker teasen over haar klitje en kloppen op haar kutje. Lieve kleine borstjes met spitse tepels. Uiteindelijk cowgirl geprobeerd maar aftrekken moest er toch aan te pas komen. Niet direct een daverende sessie maar ik wil het wel nog eens een keer proberen.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Miruna
« Reactie #3 Gepost op: 8 oktober 2016, 14:08:24 »
Miruna
1 Okt. 2016
Met deze recensie



Bijzonder:

Miruna
staat vaak op uitkijk aan de Kino bij de trappen.  ::) Ze zal daarmee niet voor iedereen de favoriet zijn, althans die indruk kreeg ik als ik haar naam vernoem. Ze is prettig gestoord. Die dag had ze een Playboy-strikje aan. Dames die dat attribuut dragen laten die doorgaans aan op kamer cfr Cila in YinYang vorig jaar. Duivelin Miruna heeft van die mooie grote groene Roma-ogen (lenzen?), zwart gekleurd haar tot op de kin en is lang, slank en sexy.


Presales:

Ik kon Miruna een keer afslaan en de tweede keer dat ik pauze wou houden na de kamer met Julia, wilde Miruna daar niet van weten: ze achtervolgde me.  :-\ Op gegeven moment keek ik links en rechts of de kust veilig was om naar het toilet nabij de lockers te gaan om te plassen. Plots was ze daar en ging mee, deed gedecideerd de deur achter haar dicht en op slot.  :-\ Ze deed hier verder haar best op haar manier om me de kamer op te krijgen, zelfs Ina in VM heeft het nakijken bij haar zotte toer. Dit doet me nu vermoeden dat ik bij Ina toch een goede kamergang kon hebben gehad...misschien...maar spijt komt altijd te laat. Het eindigde er mee dat ze de sleutel ging halen: bij het buiten gaan verraste ze een dame die net op de deur heeft geklopt en ook mij zag staan en haar met open mond nakeek. Ik deed die deur maar snel weer dicht voordat die DVP hetzelfde in gedachten had. Het is maar omdat ik de vorige maal een goede kamer had met Miruna dat ik het toestond.  ;D :-P


Sessie:

Het was in een kamer beneden, de verste van de bar af met airco. Daar was ik de vorige keer ook met haargeweest, is mogelijks haar favoriete kamer omdat die wat frisser aan voelde en geef haar gelijk, het wordt gauw te warm in heetst van de strijd.

Dit super geile samenzijn met haar was al even goed, zoniet beter als de vorige keer. Ze heeft een beetje hetzelfde hoekske af als ik en begrijpt m'n wensen beter dan welke dame ook. We hadden ook goed gesprek achteraf en de klik was niet gespeeld.

De seks was ook hier erg goed en met een onderbreking omdat het klaar komen anders te snel ging. Dit is iets dat ik later misschien meer moet toepassen, het gaat anders te snel.  :cry


Afsluiten:


Ze maakte de tijd vol, zeurde voor geen extra's, deed alles goed. Betaling was probleemloos 50€. Hopelijk blijft dat zo.  :smiley:

Score: ****1/2
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2016, 14:36:54 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Miruna
« Reactie #4 Gepost op: 30 november 2016, 23:52:40 »
Miruna (SS)
Bij deze recensie
 
 
Bijzonderheden

Heb al veel verteld van haar in eerdere recensies, ze is een duivelin die je graag wat op de mouw spelt om je op kamer te krijgen. Het is haar weer gelukt. Ze is niet Hongaars maar toch wel Roemeens.
 
 
Presales
 
In de bar: 'I will go home, we must go to the room now if you want me still!'.
Een geluk dat ik kwam voor haar dus leugen of niet, ik ging toch met haar kameren. No need to say dat ze nog de ganse dag rondliep met een vriendin die ook naar me lonkte. Vragend om trio's waarschijnlijk. Miruna droeg 's avonds weer haar strik om de nek die ze eerst niet aan had. Ik had niet anders verwacht.
 
 
Kamer
 
12 in de hoek boven de bar op wellness-verdieping. Met spiegels. Standaard kamer met bidet, de muziek kon af en de belichting geregeld.
 
 
Sessie
 
Miruna
gebruikte die eerst, legde het beddenlaken en respecteerde de kamertijd, het halfuur werd vol gemaakt. Geen TZ maar was door mij niet gevraagd. Ze speelde goed mijn wensen mee, ze is dominant en dat had ik graag. Ik kon ook wel goed met haar praten. Na een paar keer heb je wel door dat ze een spelletje spelen voor je als ze in herhaling vallen. Vond het niet erg want ze doet dat goed en dat ik vaak aan haar terug denk later is een goed teken. Ik ondervond iets meer afstandelijkheid van haar of het is iets dat me nu opvalt.
 
Seks was met haar boven me en erg goed als immer, ik kwam snel maar niet tè snel klaar. Bij haar geen Finish & Go: ik kon goed met haar overweg een één Manele nummer werd gespeeld. Ze maakte bij het checken van de tijd zelfs attent op dat de klok in de lockers niet juist stond en dat ze er heus geen misbruik van zou maken. Ik zette de mijne op automatisch en die klopte met de hare.
 
Wel was van tweemaal klaarkomen geen sprake: dat is 50€ extra te betalen volgens Miruna. Ga er maar vanuit dat het de regel is in SixSens, het werd me nog twee maal meegedeeld.
 
 
Afsluiten

Afgeruimd, deur achter ons dicht en bij lockers 50€ overhandigd. Geen problemen, kus en weg was ze.
 
 
Aftersales
 
Ze deed nog vaak gek tegen me, wees naar haar vriendin, vroeg een tweede maal maar ik was al kapot. Ze drong niet aan. Dat spreekt voor haar
 

Score ***1/2
« Laatst bewerkt op: 1 december 2016, 00:09:07 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Miruna
« Reactie #5 Gepost op: 11 juli 2018, 13:38:16 »
Miruna (SixSens) - De topper die te lang werd genegeerd
Bij deze recensie


DVP-Cataloog:   #killerlady  :mistress


Bijzonderheden en karakterschets :wildcat

Miruna: Gebruind, mooie borsten (puur natuur), lang, sexy en brutaal gebekt. We kennen elkaar al van een aantal sessies en al is de laatste van einde 2016 geleden, ze weet er nog alles van. op weg naar de lockers achtervolgde ze me en vroeg hoe het zat en of we nog eens zouden op kamer belanden. Ja, eigenlijk!? Het wil nu lukken dat ik al van plan was om weer met haar te gaan. Ze was niet helemaal overtuigd met al die pinokkio's in de club die gauw zulke beloftes maken ter afwimpeling en repliceerde ferm dat ze me er aan zou houden 'or I will kill you!'. Typisch Miruna. Later werd ze afgeleid door een rakker die ze goed kende en een regelmatige klant moet zijn. Ze besteedde veel aandacht aan hem en het duurde wel even voor ik aanspraak op haar kon maken....of is het omgekeerd want ze haalde me er weer als eerste uit.


Presales :ff

Nou die waren aan de lockers gebeurd waar ze me nog eens herinnerde aan wat ik heb gemist. Point taken, later liet ik ze gewoon de sleutel halen. Het werd onze eerste sessie in de bovenverdieping.


Kamer :inlove

6, een mooie geriefelijke kamer boven met groot bed en spiegel aan bedzijde. De verlichting werd hoger gezet, de muziek uit.


Kamersessie :censored

Watertanden, dat doe ik nu weer als ik er aan terug denk. Op optisch vlak was ik alweer helemaal in de wolken want wat ziet ze er heerlijk sexy uit! Ik had een gevoel dat ze nog een stuk beter uitzag dan tevoren. Te lang is het geleden dat ik aan dat mooie ranke gebruinde lijf van haar kon komen en van mijn favoriete rollenspel kon genieten, Miruna-style. Deze dame is in karakter dominant en dat hoeft niet te worden gespeeld, dat is haar natuur en daardoor was alles vlotter en gewoon een stuk beter dan bij de meeste andere dames, Pamela incluis. Dit is wat ik bedoel met gefakete dominantie versus échte dominantie. Miruna heeft me weer bij die les gezet ze heeft het talent ervoor.

We bleven nog goed doorspelen en dan schakelden we op seks over en het was de beste van de dag geweest. Ja er was meer moeite voor nodig en ze stuurde dat bij. Ik dacht eerst dat ze vroeg op te schieten wat ik vervelend vond, dat was het niet: ze gaf gewoon aan dat ze merkte dat ik al vermoeid was en dat ik me niet moest stresseren en ze speelde verder, harder, beter, ze keek me recht aan met die brutale 'I will kill you!'-blik. Het lukte zowaar en ik kwam klaar met een zalig lang orgasme. Ik lag vervolgens uitgeput op bed en we praatten nog wat na. Ja ze weet van wanten, ze weet hoe ik ineen zit. Ze wist zelfs een uitspraak op te dissen dat ik al eens letterlijk eerder heb gehoord in een van mijn psychedelische avonturen waar de diepste gedachten en meer naar boven komen. Beetje griezelig, toch als een dame je dermate goed je diepste verlangens kent na slechts een paar sessies.


Afhandeling en betaling :039:

De tijd werd mooi vol gemaakt en we ruimden af. Aan de lockers overhandigde ik haar geld.


Aftersales :huh:

Geen in dit geval, ze is druk bezet.


Fazit en Score yourock

De volgende keer mag ik het niet meer zo lang laten duren eer ik op herhaling ga. Dit is een vaste waarde in deze club en misschien moet het eens voor een uurtje als de tijd er rijp voor is. Zowel fysiek, optisch als in service is ze helemaal mijn ding!

Score: 9,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2018, 13:52:09 door Vazkor »