Auteur Topic: Schippersstraat 41/4, Cassandra  (gelezen 6606 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Cassandra
« Gepost op: 18 juni 2016, 11:59:58 »
Van het oorspronkelijke plan om Saturnus eens uit te testen en als dat tegen stak op het gemak nog ergens anders gaan kijken, kwam niets in huis.

Toen ik Antwerpen passeerde zet ik daarom direct koers richting het Schipperskwartiertje. Het duurde toch wel even voor ik een plekje had gevonden om mijn voiture te stationeren.  Het was toch alweer even geleden dat ik hier nog was geweest. SKW is en was altijd voor mij vaak de laatste halte voor het naar huis gaan. Was het elders niets, niet veel of wilde ik nog de laatste druppels eruit persen, dan trok ik naar het SKW. 

Wat al direct opviel, was de schitterende "line-up". Een groot aantal mooie, jonge dames. Daar kunnen de meeste bars, saunaclubs en veel andere raambuurten niet aan tippen! Ik belandde bij Cassandra. Cassandra is niet het mooiste meisje van de klas, maar als Miss Fietsenhok vast het meest besproken meisje van de school. Want pijpen dat kan deze dame. Een echte pijpslet! Als ik er een cijfer op moet plakken, dan toch 9 op 10.

Het was zelfs zo goed dat ik het neuken maar over heb geslagen en haar mond vol heb gespoten. Dat was me toch een partij lekker.

Een volgend bezoekje zal niet lang meer op zich laten wachten. Zeker omdat ik ook nog wel wat andere dames heb gezien waar ik "het wel op kan".
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2016, 18:05:52 door bet(d)weter »

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Cassandra
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2016, 14:56:29 »
Gisterenavond toch alweer terug geweest bij Cassandra. Ik was toch niet veraf, dus ik besloot om koers te zetten richting het Schipperskwartiertje om iets nieuws uit te proberen of Cassandra mijn piet leeg te laten slurpen.

Het werd het laatste. Wederom een heerlijke pijpbeurt van deze volle Turks-Bulgaarse dame. Qua looks is het absoluut mijn type niet, maar zuigen kan ze en dat is wat telde!

De prijs is 100 €, waarbij ze wel probeert om er voor 150 € een uur van te maken. Als je 'nee' zegt, zeurt ze daar overigens niet over door. Voor mij is een half uur bij haar voldoende. Veel heb ik toch niet te vergaderen met haar.

Cassandra is geen theeleut, maar wel correct. Optisch is ze 'n laagvlieger in de top 40 van de shift, maar pluspunten zijn wel: goede service, niet gehaast en correct.

Ook vandaag werkte ze weer het lijstje op een heerlijke maniet af: mijn piet werd gewassen en toen legde ze weer aan voor een geweldige pijpbeurt. Zij doet dat bijna perfect en ze laat vervelende maniertjes die veel andere dames er wel op nahouden achterwege. Hier dus geen aftreksessie met het puntje van haar tong op je piet, tandenwerk waar 'n op een bot knagende Mechelse herder jaloers op zou zijn en ook niet al te veel pseudo-erotisch gelik. 

Wederom geslaagd voor haar examen. Met haar mond vol liep ze richting de wasbak. Ik kleedde me aan, ze vroeg wanneer ik weer op zou duiken en mijn standaard antwoord is dat ik dat niet weet. Als ik tijd heb, dan wil ik nog weleens gaan en als ik zin heb, probeer ik tijd te maken. We zien het wel. Het kan goed zijn dat ik komende week weer te vinden ben in het SKW, maar het kan even goed zijn dat ik elders opduik.
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2016, 18:06:25 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21, Cassandra
« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2016, 15:06:39 »
En Balthasar, weet je ook in welk raam deze Cassandra staat/zit ?
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21, Cassandra
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2016, 15:22:51 »
En Balthasar, weet je ook in welk raam deze Cassandra staat/zit ?

Zelf zei ze nummer 21 toen ik vroeg of ze er elke dag is. Nu ik daar over nadenk, klopt dat volgens mij niet. Als je vanaf de Falcon de Schipperstraat in loopt, zit je in de 40, niet in de 20. Het is dan aan de rechterkant, dus ik neem aan dat ze nummer 41 bedoelde (of dat ik het verkeerd heb verstaan).

Van het pand waar ze stond het meest rechtse raam in elk geval, dus je moet omkijken als je voorbijloopt (tenminste als je loopt vanaf Falcon en dan verder).

Ze is vrij eenvoudig te herkennen. Stuk voller dan haar collega's en ze heeft wat tatoeages op haar armen en weet ik waar allemaal nog meer.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Cassandra
« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2016, 18:01:55 »
We zullen er dan maar (voorlopig ?) SS41/4 van maken !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Cassandra
« Reactie #5 Gepost op: 19 juni 2016, 18:14:07 »
We zullen er dan maar (voorlopig ?) SS41/4 van maken !
Dat is ook het juiste adres .... daar staat Cassandra, niet in de twingers (van nummer) ..... jij moet dit toch graag horen, bet(d)weter, 40-ers  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/4, Cassandra
« Reactie #6 Gepost op: 19 juni 2016, 18:14:24 »
We zullen er dan maar (voorlopig ?) SS41/4 van maken !

Prima, dat lijkt het correcte adres. Als ik er weer ben en ik kom nog tot andere inzichten nadat ik met mijn ogen dicht heerlijk heb liggen genieten, meld ik me weer.