Auteur Topic: Aranca Poolse  (gelezen 35061 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Gepost op: 19 juni 2016, 18:08:01 »
aranca 29 jaar jong, blond, 174 cm lang, 54 kg, groene ogen, cupmaat 75A, volledig geschoren. Aranca spreekt Duits en Engels. Aranca is van Poolse afkomst

 Toen ik van het toilet af kwam zag ik deze dame al gehurkt zitten voor haar kastje in de oude heren kleed ruimte .ik kon niks anders als 2 passen achterwaarts zetten om dat lekkere knotje in me op te nemen  . aan de eet tafel was ik in gesprek met eddy-v toen ze de bar binnen kwam ze ging aan de kop van de tafel zitten met haar rug richting de teke. al snel verkoos ik de rechte kant van eddy-v om een gesprekje met haar aan te knopen . aranca is een dame met veel humor en in mijn gebroken Duits ging het gesprekje verder . langer als een 15 minuten heeft het gesprekje niet geduurd en om 15.15 vertrokken we na de kamer  . op de kamer aangekomen moest er nog een laken worden gehaald en condooms . ma na dat ritueel kon het feest beginnen aranca trok de badhanddoek los  en begon staand een tong sessie. daarna zakte ze door haar hurken voor een PZ met ballen likken al snel stond ik met knikkende knieën en trok haar overeind en legde haar op bed  waar de pz  verder ging aranca geniet er van om een man te verwennen ma wil zelf ook graag verwend worden vingeren had dan ook ze uitwerking met een natte poes als gevolg al snel lag ze in standje 69 boven op me en verkende met haar mond en tong me edelen delen . ik kon het niet laten om met me tong haar nectar uit haar poes te likken na dat ritueel klom ze in amazone op me al zoenend reed ze zich zelf na een orgasme . echter ik was niet aan een orgasme gekomen en in een liggende doggie verder gegaan  heerlijk geluid die billen tegen je lichaam aan horen te ketsen al staand met haar lijf tegen de muur heb ik haar staand genomen en er een eind aan gespoten  :kissass

Herhaling gevaar is zeker aanwezig    :039:

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2016, 21:16:07 »
Zo te horen een nieuwe aanwinst in Babylon  :lol

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #2 Gepost op: 20 juni 2016, 00:58:25 »
Zo te horen een nieuwe aanwinst in Babylon  :lol
En tegen de tijd dat jij weer naar een bordeel mag, is zij allang gevlogen!
Wat een waanzinnige leuke meid, qua uiterlijk heb ik niets toe te voegen aan het uitgebreide verslag van onze spesjialist. Dank daarvoor want mij was alleen haar Poolse naam bijgebleven en haar artiesten naam kon ik de hele dag al niet onthouden..

Nadat zij rond 4 uur weer in de bar verscheen moest ik mij verexcuseren bij mijn aimabele gesprekspartners. Met een drankje aan de praat geraakt met deze sympathieke meid die volop in het leven staat en met wie ik dan eerst geruime tijd heb zitten praten, waarbij al snel gemeenschappelijke interesses en avonturen gedeeld werden.
Even voor 5 dan maar es op zoek naar een vrije kamer (in de loop van de middag waren regelmatig veel kamers bezet) en zo kwamen wij op kamer 8.. Kamer 8 heeft voor degene die het vergeten zijn (zoals ik) een raam naar de gang. Daar zaten we niet zo op te wachten en dus verhuist naar 7. Deur dicht en gelijk een omhelzing en heerlijke zoen. Dat ging zo ff een paar minuten door totdat ik m'n "meisje om m'n middel" gewoonte wilde uitvoeren. Ik op m'n knieën om de ritsjes van haar hoge schoenen los te doen en haar te verlossen van die hakken. Daarmee won ik ineens enkele centimeters in lengte van haar. M'n handen om haar heerlijke billen en opgetild zodat zij haar benen om mijn middel kon klemmen en zo werd het tongzoenen vervolgd waarbij ik ook nog eens m'n vingers tussen haar billen door kon laten glijden om haar lipjes te strelen... Wat niet zonder gevolg bleef.
Dan tegen de muur geduwd nog ff doorgaan met zoenen en vingeren om haar op het bed te laten glijden (zij is relatief licht voor haar lengte en zal inderdaad rond de 54kg zijn want anders had ik mij een hernia getild!
Rollebollen met alles wat er bijhoort en zo na een minuut of 45 tot een eerste hoogtepunt gekomen (die van mij heb ik het dus over).
Beetje bijkomen, slokje cola allebei, wat tegen elkaar aan liggend met onze verhitte lichamen en wat smalltalk over een gezamenlijke hobby en de plaatsen waar we die zoal in Europa hebben uitgevoerd. Ik besluit haar maar eens een beetje te masseren en laat haar zo lekker rustig bijkomen van de gedane arbeid. Na een minuut of tien van ontspannende massage ging ik dan over op wat meer erotische massage, schot in de roos en net zoals ik had zij helemaal nog geen plannen om de kamer te verlaten!
Nogmaals 45 minuten stomende sex in allerlei standjes en allerlei hoeken en gaten..
Meer dood dan levend komt het tweede orgasme (die van mij heb ik het dus nu wederom over). Of en hoe vaak dat zij kwam zal wel altijd haar geheim blijven maar dat zij niet in Babylon voor haar verdriet is, dat heeft iedereen inmiddels wel begrepen!

Na 2 uur en 20 minuten komen we weer boven bij de bar waar het kennelijk opviel dat onze haren totaal door elkaar zaten (er nog enkele blonde haren aan mijn lichaam bleken te plakken) en ik nog zodanig van de wereld was, dat ik dwars door de gasten heenkeek en zo Lesyeux niet eens direct opmerkte, die spontaan de reis naar Elsdorf had ondernomen. Schaamde mij naderhand natuurlijk diep dat ik mij zo had laten gaan. Excuses aangeboden en iedereen aan de tafel mocht het weten: Dit was één van de, nee DE beste kamer die ik ooit gedaan heb... Alles klopte: Mooie ogen, heerlijke lach, zalig tongen, kleine maar mooie tietjes (die wel iets steviger werden tijdens het spel), gevoel van wederzijds klik en stomende sex!!
Vervolgens schappelijk afgerekend en onder de douche waar ik de net binnen gekomen oohlord en een sympathieke niet-schrijvende bezoeker trof. Ik raakte nog niet over Aranca uitgepraat.. En dat terwijl oohlord goed weet dat er ergen nog een andere dame is die veel voor mij betekent. Verandering van spijs doet eten..maar ik zou verdomd goed aan de Poolse maaltijden kunnen wennen!

Woensdag nog een keer op herhaling als m'n planning het nog steeds toelaat. Daarna vertrekt zij weer naar elders voor andere business en wie weet zal zij ooit weer terugkomen. Naar ik begreep waren deze eerste twee dagen wel goed bevallen. Benieuwd of zij ook enthousiast is gebleven op de zondag en de maandag als het minder druk is met bezoekers.

Pffffffffffff wat een meid! bab7

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #3 Gepost op: 21 juni 2016, 19:51:39 »
Zo te horen een nieuwe aanwinst in Babylon  :lol
En tegen de tijd dat jij weer naar een bordeel mag, is

Woensdag nog een keer op herhaling als m'n planning het nog steeds toelaat. Daarna vertrekt zij weer naar elders voor andere business en wie weet zal zij ooit weer terugkomen. Naar ik begreep waren deze eerste twee dagen wel goed bevallen. Benieuwd of zij ook enthousiast is gebleven op de zondag en de maandag als het minder druk is met bezoekers.

Pffffffffffff wat een meid! bab7

Eddy zal er woensdag vroeg moeten bijzijn , zijn Poolse vlam blijft maar tot 16u morgen .
Geniet ervan  zoals op Zaterdag ,het was leuk om je verslag te lezen ,
 Je maakte mij nieuwsgierig naar deze grote dame , heb een zwak voor grote dames en wat is jullie gezamelijke interesse ???

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #4 Gepost op: 21 juni 2016, 20:45:56 »
Zo te horen een nieuwe aanwinst in Babylon  :lol
En tegen de tijd dat jij weer naar een bordeel mag, is

Woensdag nog een keer op herhaling als m'n planning het nog steeds toelaat. Daarna vertrekt zij weer naar elders voor andere business en wie weet zal zij ooit weer terugkomen. Naar ik begreep waren deze eerste twee dagen wel goed bevallen. Benieuwd of zij ook enthousiast is gebleven op de zondag en de maandag als het minder druk is met bezoekers.

Pffffffffffff wat een meid! bab7

Eddy zal er woensdag vroeg moeten bijzijn , zijn Poolse vlam blijft maar tot 16u morgen .
Geniet ervan  zoals op Zaterdag ,het was leuk om je verslag te lezen ,
 Je maakte mij nieuwsgierig naar deze grote dame , heb een zwak voor grote dames en wat is jullie gezamelijke interesse ???

Dank voor de tip, ik zal zorgen dat ik rond 12.30 uur binnen ben.

En de gezamenlijke interesse...: Hoge pieken en diepe dalen  :sex  :lol_hitting:

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #5 Gepost op: 21 juni 2016, 23:17:36 »
Zo te horen een nieuwe aanwinst in Babylon  :lol
En tegen de tijd dat jij weer naar een bordeel mag, is

Woensdag nog een keer op herhaling als m'n planning het nog steeds toelaat. Daarna vertrekt zij weer naar elders voor andere business en wie weet zal zij ooit weer terugkomen. Naar ik begreep waren deze eerste twee dagen wel goed bevallen. Benieuwd of zij ook enthousiast is gebleven op de zondag en de maandag als het minder druk is met bezoekers.

Pffffffffffff wat een meid! bab7

Eddy zal er woensdag vroeg moeten bijzijn , zijn Poolse vlam blijft maar tot 16u morgen .
Geniet ervan  zoals op Zaterdag ,het was leuk om je verslag te lezen ,
 Je maakte mij nieuwsgierig naar deze grote dame , heb een zwak voor grote dames en wat is jullie gezamelijke interesse ???

Dank voor de tip, ik zal zorgen dat ik rond 12.30 uur binnen ben.

En de gezamenlijke interesse...: Hoge pieken en diepe dalen  :sex  :lol_hitting:

Probeer wel te achter te halen war ze naar toe gaat of te vinden zal zijn.  ;D

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #6 Gepost op: 23 juni 2016, 10:11:21 »
En hier dan eindelijk de fotookes... (is dat een teken dat ze wat langer in Babylon blijft?)

[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]

[attachimg=5]
[attachimg=6]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #7 Gepost op: 23 juni 2016, 18:10:11 »
volgens de aanwezigheid lijst is ze vertroken  ;) ik hou met smacht de aanwezigheid lijst in de gaten als jannette dan ook nog aanwezig is dan kan mijn dag niet meer stuk  :sex

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #8 Gepost op: 23 juni 2016, 22:29:46 »
 :-\ :-\ :-\ OMG ze ziet er lekkerder uit dan ik had verwacht.  :-\ :-\ :-\

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #9 Gepost op: 24 juni 2016, 00:57:54 »
:-\ :-\ :-\ OMG ze ziet er lekkerder uit dan ik had verwacht.  :-\ :-\ :-\

Nou fraai hoor, dat je zo aan mijn goede smaak durft te twijfelen!
 
De blonde nymf zal op onregelmatige tijden van Oost naar West reizen. Ben benieuwd of de AWL zich bijtijds aan haar reislust kan aanpassen...

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #10 Gepost op: 24 juni 2016, 09:00:50 »
:-\ :-\ :-\ OMG ze ziet er lekkerder uit dan ik had verwacht.  :-\ :-\ :-\

Nou fraai hoor, dat je zo aan mijn goede smaak durft te twijfelen!
 
De blonde nymf zal op onregelmatige tijden van Oost naar West reizen. Ben benieuwd of de AWL zich bijtijds aan haar reislust kan aanpassen...

Ik heb absoluut niet aan je smaak getwijfeld. Ze heeft alleen mijn verwachtingen overgetroffen.  ;D Heef ze ook aangegeve in welke clubs ze nog meer werkzaam is of zal zijn?

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #11 Gepost op: 24 juni 2016, 09:18:28 »

[/quote]

Ik heb absoluut niet aan je smaak getwijfeld. Ze heeft alleen mijn verwachtingen overgetroffen.  ;D Heef ze ook aangegeve in welke clubs ze nog meer werkzaam is of zal zijn?
[/quote]

Alleen zo nu en dan in Babylon, het moet tenslotte een hobby blijven.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #12 Gepost op: 24 juni 2016, 12:51:43 »


Ik heb absoluut niet aan je smaak getwijfeld. Ze heeft alleen mijn verwachtingen overgetroffen.  ;D Heef ze ook aangegeve in welke clubs ze nog meer werkzaam is of zal zijn?
[/quote]

Alleen zo nu en dan in Babylon, het moet tenslotte een hobby blijven.
[/quote]

Als ze het als hobby ziet, bevestigd alleen maar dat ze een topper is.  :pompe

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #13 Gepost op: 24 juni 2016, 17:17:08 »
het is gewoon simmpel weg een topper  :lol

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #14 Gepost op: 8 juli 2016, 14:51:01 »
Was woensdag in de buurt , laat ons zeggen nog zo een 100km , maar toch al de helft dichter .
Aranca was aanwezig tot 17u , na de lovende verslagen en de mooie foto's was ik benieuwd naar deze dame .
Rond 12u30 aangekomen , vrije eintritt na mijn 100ste betalende bezoek , iedere 11 bezoek heb je gratis inkom .
Een 8tal dames verzorgden het ontvangst maar geen Aranca .
Na het douchen zag ik ze wel blootvoets voorbij lopen ze was blijkbaar op zoek naar condooms die ze van een andere dame  ontvangde en ze liep vlug terug naar een kamer aan de ingang van de tuin me daar in de buurt plaats genomen en geduldig wachten .
Ondertussen kwam Adelina me opgeilen , ze deed veel moeite moest mijn best doen om haar verleidingen te weerstaan .
Het was wel aangenaam een  leuke dame .
Uiteindelijk kwam er een man van de kamer en even later volgde Aranca haar gevraagd of ze tijd had voor mij waarop ze bevestigend antwoorde .
Daarna nog een 10min wachten en toen kwam ze opdagen , wat een mooie dame zonder make-up en wat een body .
We kozen al vlug om op kamer te gaan , want Mila zou zo dra aankomen  .
Op kamer kan ik alleen maar bevestigen een topper in het kwadraat , een lieve zeer intelligente dame met een top service de blowjob is uitstekend en uitzonderlijk goed .
Het uurtje samen met haar was zeer leuk en zeker voor herhaling vatbaar en een zeer leuke dame om een gesprek mee te voeren  .
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2016, 15:38:53 door GW »