Auteur Topic: Aranca Poolse  (gelezen 35135 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Livin' thing
« Reactie #15 Gepost op: 18 juli 2016, 19:10:21 »
"Sailin' away on the crest of a wave. It's like magic (I'm taking.. a dive)
Rollin' and ridin' and slippin' & slidin', It's magic (I'm taking, I'm taking)
And you, and your sweet desire, You took me, higher and higher, Baby

It's a livin' thing,
It's a terrible thing to lose
It's a given thing
What a terrible thing to lose.

I'm taking a dive-dive-dive!"

Geknipt uit mn bericht


Wat mezelf betreft, ik volgde een tip van odipuc, die me Aranca even aanwees, waar ie net naar volle tevredenheid mee op kamer was geweest. Ik vreesde er even niet tussen te komen aangezien ze al snel meer aanspraak had dan Kinga en Jeanette bij elkaar, maar gelukkig ging ze even eten en konden we naar alle rust een introgesprekje doen. Heel apart, maar ze spreekt met precies hetzelfde accent als een van de Poolse dames die op vrijdagavond altijd in de friture meehelpt. Waarop het gesprek een wilde wending van talen naar treinen naar motorsport maakte.

Het bleek erg slim om op die manier haar aan te spreken, want toen ze even drinken ging halen dook een van die Belgen naast haar op. Het bleek uiteindelijk ook lastig een kamer te vinden, want alles was bezet op bezemkast zes na. We stonden nog even naar de moto2 trainingen te kijken, waar twee man vonden dat we hinderlijk in beeld stonden en twee het juist prima vonden dat ze Aranca's kont in volle glorie konden bewonderen. De Belgen doken ook weer op, maar dat ging wel een uurtje duren voor die een kans gingen krijgen, désolé que mes anciens amis. Na een wachttijd bleek kamer 10 ook vrij te zijn, maar er ging iets mis in de administratie (had ze toch zes genoteerd?) wat een beetje onhandig, maar ook grappig en zelfs nuttig bleek te zijn.

ELO zet een rustig klassiek deuntje in, wat aangeeft dat Aranca me niet zozeer overrompelt, maar wel me in haar ritme meetrok, heel rustig en kalm zoenen, veel contact zoeken en houden. "And you, and your sweet desire (don't you do it, don't you do it) You took me, oh higher and higher, baby!" Dat administratieve foutje komt echter een paar keer om de hoek kijken, want maar liefst vier keer gedurende deze sessie valt er iemand binnen die gedacht had dat nr.10 vrij was. "Besetzt"!" roepen we de vierde keer in koor. "Scheisse." klinkt een Duits/Roemeens stemmetje en de deur knalt weer dicht. Aranca krijgt de slappe lach en ik lig ook te grinniken. Alsof je een ontsnapping in de Tour wil opzetten en iedere keer komt er zo'n blij ei van de klassementsleiders je terughalen. Ik denk er wel over een tafeltje tegen de deur te zetten, maar dat bleek uiteindelijk niet nodig te zijn. Het levert zelfs broodnodige brandvertraging op, want nadat we elkaar een tijd hebben liggen opgeilen (onder andere een befpauze, die ze maar niet wilde laten ophouden) bleek ze in cowgirl heel, heel erg nauw te zijn geworden. Ik ben dan ook niet verder gekomen dan dat enen standje voor de vluchters een sprint om de finish doen en de eerste turbo de geest geeft, kleng_BOEM. Ik moet opnieuw lachen als ik op mn horloge kijk: 90 minuten voor een dagopener is behoorlijk. WGSA-rating is niet meer te redden: TILT Hopelijk kom ik haar bij toekomstige gelegenheden nog eens tegen.


Offline Kwant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #16 Gepost op: 5 september 2016, 23:20:31 »
Wat een geil toppertje. Deze week in Elsdorf daarna weer een week (of twee) weg. En dan weer een week Imp.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #17 Gepost op: 12 september 2016, 23:21:33 »
Extra fotookes... yummie...

[attachimg=1]

[attachimg=2]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #18 Gepost op: 12 september 2016, 23:30:29 »
Een POOLSE........... :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #19 Gepost op: 12 september 2016, 23:48:29 »
Een POOLSE........... :lol
en eentje zonder tieten ook nog .... naar de tettendoktor ermee  :-\ :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #20 Gepost op: 13 september 2016, 00:09:55 »
Een POOLSE........... :lol
en eentje zonder tieten ook nog .... naar de tettendoktor ermee  :-\ :pica
Zal mij worst wezen.
Als ze maar goed en stevig met kleine Sjeuf om gaat. :xrated :13:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #21 Gepost op: 13 september 2016, 00:35:16 »
Een POOLSE........... :lol
en eentje zonder tieten ook nog .... naar de tettendoktor ermee  :-\ :pica
Zal mij worst wezen.
Als ze maar goed en stevig met kleine Sjeuf om gaat. :xrated :13:
Naar de worstendoktor met kleine sjeuf  ;D
Jij kruipt ook op alles  :lol 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #22 Gepost op: 13 september 2016, 00:41:06 »
Een POOLSE........... :lol
en eentje zonder tieten ook nog .... naar de tettendoktor ermee  :-\ :pica

Aranca heeft hartstikke mooie tieten!!
SM heeft er geen verstand van...die laat zich altijd blinddoeken en aan zijn kruis ophangen.. :mistress
 :lol_hitting:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #23 Gepost op: 13 september 2016, 00:59:33 »
Een POOLSE........... :lol
en eentje zonder tieten ook nog .... naar de tettendoktor ermee  :-\ :pica
Zal mij worst wezen.
Als ze maar goed en stevig met kleine Sjeuf om gaat. :xrated :13:
Naar de worstendoktor met kleine sjeuf  ;D
Jij kruipt ook op alles  :lol
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #24 Gepost op: 13 september 2016, 11:58:07 »
Bij mij komen de dames geeneens meer naar de balie toe, als ik in al mijn glorie Babylon betreed .....


Ik krijg enkel dit te zien .........  :-\
[attachimg=1]


Ach, ik bekijk het liever zo, en zelfs dat is geen enkel probleem  ;D
[attachimg=2]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #25 Gepost op: 28 september 2016, 22:40:44 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #26 Gepost op: 28 september 2016, 22:44:25 »
Aaaaaarrrrgggghhhhhhhh
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #27 Gepost op: 5 maart 2017, 00:29:03 »
Na maanden eindelijk Aranca aan de haak kunnen slaan op 3 maart.

Het had nogal wat voeten in aarde. Madame loopt geen kwartier vrij rond. Het is me nu ook wel duidelijk waarom.
Ik had eindelijk een plek naast haar veroverd aan de Stammtisch. Al snel werd het wat intiemer. Bingo, dacht ik. Ware het niet dat ze ineens haar tasje pakte en zei: "Ich bin so zurück!". In de fase van de presales waarin we zaten, verwacht je dan ook dat ze "so zurück" is. Enige verbazing was er dan ook toen ik Aranca met een klant naar beneden zag lopen.

Een half uur gewacht. Ik vond het wel goed zo. Er is genoeg te snoepen in Babylon.
Ik besloot maar weer eens een douche te nemen om vervolgens een andere babe van een donatie te voorzien. Zover kwam het echter niet. Tijdens het douchen kwam een welbekende bekende ijsbeer met Aranca onder de arm de douche binnen gewandeld. Of anders gezegd, hij had haar meegetrokken met veel hilariteit.  :o
Ze vroeg of ik nog interesse had. Ja dus!
In de bar trof ik haar weer aan de Stammtisch. Om te voorkomen dat ze weer "Ich bin so zurück!" zou zeggen, heb ik Aranca meteen mee gesleurd naar een kamer.

Nou.......die kamer maakte de hele "Ich bin so zurück!" soap meer dan 200% goed!
Wat een prettig gestoorde Imp is dat zeg. Het begon allemaal in een lage versnelling. Prettig tongzoenen en van strelen en knuffelen is ze niet vies. Maar.......als de intieme delen aan bot komen, dan ontwaakt er ineens een heel andere Aranca in de kamer. Kleddernat......., de turbo er op en weet niet meer van ophouden. Blasen...... :-\. De rest moet de lezer er maar bij bedenken  :censored Aranca is gewoon van nature geil, een nymfomane. Het deed me sterk denken aan de kamers in het verleden met Melody (AcaGold, SS, Bab, en nu GT).
Na deze kamer met Aranca had ik geen behoefte meer aan een derde kamer. Alles Kaput!  ;D
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2017, 00:39:31 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Aranca Poolse
« Reactie #28 Gepost op: 13 april 2018, 19:08:27 »
Aranca ist im Club Bis/mit Sonntag!!

vanKees