Auteur Topic: Cindy H-cup  (gelezen 7232 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline freek12000

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Cindy H-cup
« Gepost op: 20 juni 2016, 00:31:14 »
Wat een mooie club is dit toch. Ik heb zelden een verzameling zo mooie vrouwen op een hoop gezien, voor iedereen is de definitie van een mooie FKK-girl natuurlijk anders, maar voor mij is dat strak in het vel, een mooi uiterlijk en een stevige boezem. Nou die girls waren er echt in overvloed, en het mooiste was dat de je met de meeste ook een goed gesprek kon voeren. Voor mij sloeg echter een girl echt alles, dat was Cindy, 22 jr. uit Hongarije. Dit frisse meisje heeft echt een ongelooflijke boezem F-cup en dit is allemaal natuur. De tieten staan ook nog dusdanig strak dat je in het begin echt wel denkt dat ze fake zijn, totdat je ze vastpakt. Dus na wat pilsje en genieten van al dat vrouwelijk schoon viel mijn keuze op Cindy uit Hongarije. Ze is niet zo groot, ongeveer 160cm, spreekt redelijk duits, heeft een normaal postuur (niet slank maar zeker ook niet dik) en heeft dus echt een enorme gevel. Ik kon niet wachten om die joekels vast te houden, alhoewel ik op dat moment nog dacht dat ze fake waren. Eenmaal op de kamer gekozen voor een half uurtje (50 euro) en toen ik dan eindelijk die jongens mocht vasthouden kon ik voelen dat ze 'real' waren !!! Cindy bevestigde dat en ze moest lachen. Na flink wat gestreel en gelik aan haar borsten mijner zijds mocht ik lekker tussen haar borsten klaarkomen, waarbij ze me aftrok tussen haar joekels, haha, geweldig !! Ze pijpte ook goed, maar zei gelijk dat ik niet in haar mond mocht klaarkomen. Ook mocht ik haar kutje strelen, maar ik mocht haar niet vingeren.

Al met al een fantastische beurt en zeker voor herhaling vatbaar !

Op de website van Acapulco staan 2 Cindys maar dit zijn ze geen van beiden.