Auteur Topic: DIAMANTJES VERHALEN  (gelezen 90020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #15 Gepost op: 19 mei 2019, 21:10:38 »
Dertiende clubbezoek in 2019, Diamond zaterdag 18 mei

Het plan was eigenlijk om in eerste instantie naar Babylon te gaan, maar door allerlei omstandigheden dit bezoek uitgesteld naar aankomende zaterdag. Besloten om Saunaclub Diamond eens te bezoeken.

Club Diamond heb ik een jaar of 2,5 geleden voor het eerst eens bezocht. Ik vond het toen een doodse club, waar zeer weinig te doen was. Die dag liepen er een stuk of tien dames en slechts een stuk of 5 á 6 oudere gasten van Turkse afkomst, die meer met bordspelletjes, waterpijp roken en thee drinken bezig waren dan met de dames. Na dit bezoek wist ik dat ik de club nooit meer aan zou doen, omdat de club mij weinig te bieden heeft. Geen sfeer, slechts een sauna en geen jucuzzi of zwembad, matig eten, geen frei bier, weinig dames, etc.

Over Diamond wordt ook weinig tot niets geschreven, tot een paar weken geleden. Het viel me op dat ineens gasten als Firehawk, Brombeerzuid, Patjax alias Tafkap, Piet Plezier, etc. over Diamond begonnen te schrijven en dan vooral over 1 dame, Alice. Deze dame moet het toppunt zijn wat er in clubs te krijgen is en mijn nieuwsgierigheid werd met de dag sterker. Daarnaast had ik twijfels om te gaan, want als er zoveel beren op de honing zitten, zal het wel lastig zijn om die Alice te kunnen bemachtigen.

Ik trok zaterdag de stoute schoenen aan en besloot vroeg naar Diamond te gaan. Helaas niet vroeg genoeg, want ik kwam om 15:30 uur aan bij de club en tot 15:00 uur is de entree gratis. Ik heb gelijk de Theke gevraagd of Alice aanwezig zou zijn en dat bleek ze. Snel douchen en omkleden en de bar verkennen. In de bar zaten wat dames waar ik echt niet warm van werd. Beetje het niveau van By Night. Gelijk verder gelopen.

Alice
In het restaurant zag ik een dame een sigaretje roken, die voldeed aan de omschrijving die Firehawk mij had gegeven. Ik groette haar en knoopte een gesprekje met haar aan. Ik vroeg naar haar naam en ze zei Alisia en twijfelde of ze het wel zou zijn. Ik zei dat ik even verder wilde kijken en liep naar de lockers om Firehawk te appen. Hij appte terug dat ze het zeker wel was, dus ik weer terug naar de bar, waar ze inmiddels achter de gokautomaten zat. Weer met haar gesproken en aangegeven dat ik opzoek was naar een Alice, waarop ze zei dat zij dat was, want verder was er geen dame met dezelfde naam of een naam die er op leek. Om helemaal zeker te zijn vroeg ik naar haar service en daarmee overtuigde ze mij dat ze het was. Ze wilde nog een sigaretje roken en daarna zijn we naar een kamer gegaan.

Ik bracht mijn spulletjes mee naar de kamer, want ik had gehoord dat ze voor veel in is. Doen ik alles uitpakte zag ik haar verbaasde blik ;) Ik zei haar dat ze het toch leuk vind als ze gespankt zou worden, maar het bleek dat zij eigenlijk dominant was en dat zij de opdrachten gaf, maar ze wilde het wel proberen. Ze stelde voor om eerst mijn spel te spelen en daarna haar spel. Dat leek me wel een goed idee.

Ze nam een kauwgompje om de rooksmaak te verbloemen in haar mond, maar als niet roker kon ik zeker het eerste half uur die smaak nog merken. Het zal wel aan het merk sigaretten liggen, want bij dames als Roberta (Babylon) en Dani (Sixsens) merk ik het nauwelijks. Die roken Davidoff en Alice rookt L&M. Me laten vertellen dat dat wat zwaardere sigaretten zijn en dat is te merken :(

Zoenen doet ze erg goed en lekker diep, maar kon er pas echt van genieten toen haar smaak in de mond neutraler was. Ze vind het lekker om op je lip te bijten en ook erg lekker als er op haar lip wordt gebeten. En dat wil ze redelijk hard. En zelf deed ze het ook redelijk hard, want had het gevoel dat ik de hele avond daarna met een dikke lip liep ;)

Na de orale kennismaking gingen we over op mijn spel. Ik bond haar vast op het bed met boeien en touw en deed haar een blinddoek voor. Ze kon nu geen kant meer op en niets meer zien. Al bij de eerste aanraking trilde de ze ;) Ze is nu aangewezen op alleen haar gehoor en haar gevoel en dat maakt het extra spannend. Ik legde haar uit dat alles gebaseerd is op vertrouwen en zei tegen haar dat als het te veel wordt ofhet te hard gaat of dat ze iets niet meer wil ze het codewoord moest zeggen. Op “auw”,  “stop” of andere kreten of signalen reageer ik niet, zei ik haar. Dus het codewoord niet vergeten ;)

Ik bouwde de sessie langzaam op. Eerst alleen wat betasten en aanraken. Haar tepels kussen, likken, zuigen en zachtjes even in bijten. Op elke nieuwe aanraking reageerde ze. Ik merkte dat ze wat wat gespannen was, maar tegelijkertijd ook er van genoot ;) Gaande weg werd ze wat rustiger. Ik nam een zweepje en ging dar plagerig mee over haar lichaam. De spanning bij haar werd weer wat meer, vooral toen ik haar er de eerste tik mee gaf. Afwisselend liet ik het zweepje over haar lichaam gaan en gaf ik haar overal een tik mee. De slagen werden steeds iets harder. Ik sloeg haar op haar bosten en tepels, haar buik, haar bovenbenen en op haar poesje. Steeds wat harder en vaker.

Ik begon haar tepel weer te zuigen en gelijktijdig haar benen en vooral haar poesje te spanken met de zweep. Ik hoorde haar kreunen van extase. Op haar tepels begon ik steeds harder te bijten en ze moedigde mij aan om steeds verder te gaan. Haar poesje bleef ik daarbij steeds spanken.

Af en toe gaf ik haar even rust door haar weer even te tongzoenen en haar lichaam te strelen. Op een gegeven moment haalde ik 2 wasknijpers te voorschijn en zette deze voorzichtig op haar tepels. Het deed even pijn bij haar, maar ze kon het hebben. De rest van de sessie heeft ze die op haar tepel gehad, bijna een uur lang ;) Ik begon haar weer verder te spanken en tussendoor aan de wasknijpers te bewegen en te trekken, waardoor het nog iets pijnlijker werd ;) Af en toe riep ze het codewoord, omdat het net even over haar grens ging, maar ze gaf nooit aan om te stoppen :)

Ik wilde haar kontje ook wel eens spanken dus beval haar om haar om te draaien. Eerst haar uiteraard uit de boeien gehaald en deze daarna weer omgedaan, zodat ze me niet kon ontsnappen. Ze stond nu met haar handen en knieën op het bed met haar kontje fier omhoog. Die begon ik nu te spanken, steeds wat harder. Ook op haar rug. Op haar kontje kon ze wel veel hebben, maar op haar rug merkte ik dat ik soms tegen de grens zat.

Ik pakte er ook een paddle bij om haar kontje nog roder te maken ;) Afwisseld met de paddle, het zweepje en met mijn blote hand bleef ik haar spanken op haar kontje, rug en bovenbenen.  Op een gegeven moment stelde ze voor om haar overal over haar lichaam te spanken en haar daarbij te zoenen. Ik maakte haar los uit de boeien en beval haar op haar knieën ze gaan zitten met haar handen in haar nek. Zo kon ik haar van alle kanten spanken. De slagen werden nu steeds harder overal op haar lichaam. Vooral op haar kontje, want daar kan ze het meeste hebben. Tijdens het zoenen bleef ik haar spanken en soms zat ik weer aan de wasknijpers. Ook nu gebruikte ze een paar keer het codewoord, maar ze wilde verder. Ik nam de wasknijpers van haar tepels, zodat ik haar nu gevoelige borsten tepels kon spanken. Dit was zeker intens voor haar :)

Ik vond het tijd worden om haar tot een orgasme te brengen en beval  haar weer op haar rug te gaan liggen. Ik pakte mijn speciale tool daarvoor, de “Magic Wand Genius”. Elke dame die ik er mee verwend heb, gaat helemaal los :) Een orgasme is een zekerheid. Ik begon in standje 1 bij Alice en ze genoot daarvan al gelijk. Ze lag nog steeds geblinddoekt op bed. Ik ging van stand 1 naar 2, tot aan de hoogste stand 6. Haar borsten en tepels bleef ik af en toe bewerken met een zweep of met mijn mond, tong en tanden. Ze was zichtbaar en hoorbaar aan 't genieten, maar ze kon niet tot een orgasme komen. Ik denk dat het door de spanning komt. Ik had dat in het verleden ook, toen ik de eerste keer naar een domina ging. Door de spanning vooraf en tijdens de sessie lukte het me niet ;)

We lasten even een korte pauze in. Ze ging weer een sigaretje roken, waar ik eigenlijk niet zo heel blij om was, maar goed... Zal weer betekenen dat ze het eerste half uur weer naar sigaretten smaakt :(

Na de korte pauze was het de beurt aan haar om haar spel te spelen. Omdat al mijn spullen nog op bed lagen uitgestald, wilde ze die nu bij mij gebruiken ;) Ik vond het goed ik wilde me laten verrassen. Ze bond mij vast aan het bed, zoals ik haar vast bond en deed mij de blinddoek ook voor. Daarna zei ze dat ze even wat ging ophalen ;) Twee minuten later was ze terug en begon met haar spel. Plagerig begon ze me overal te betasten en te zoenen, me op mijn tepels zuigen en lichtjes bijten. Toen voelde ik ineens iets kouds over mijn lichaam gaan. Ze was naar beneden gegaan om ijsklontjes te halen ;) Ze had die nu in haar mond en ging daar mijn lichaam mee over. Op het laatst moest ik haar tongzoenen en het laatste beetje ijs in mijn mond nemen.

Ze pakte een zweepje en begon deze, net als ik bij haar, plagerig over mijn lichaam te bewegen. Daarna voelde ik de eerste klap ;) Dit deed ze een tijdje, waarbij ze af en toe ook mijn tepels weer bewerkte. Opeens voelde ik weer wat kouds. Ze had weer een ijsklontje in haar mond. Maar dit keer moest ik mijn mond open doen en er vloeide frisdrank vanuit haar mond in mijn mond. Ze ging weer verder met haar zweepje en opeens spuugde ze een flinke lading frisdrank over mee heen, gevolgd door een paar flinke slagen met de zweep. Ze begon me intens te tongzoenen en beet daarbij flink op mijn lippen. Het was erg geil en haar dominante ader kwam nu echt naar boven.

Toen ging de blinddoek af en maakte ze me los van mijn boeien. Ze wilde dat ik haar nu bevelen en aanwijzingen gaf wat zij moest doen bij mij, maar ze bleef daarbij wel dominant. Ik beval haar om mijn ballen te likken en vervolgens om aan mijn pik te zuigen en mijn tepels te bewerken. Af en toe pakte ze het zweepje er even bij of gaf me een tik in het gezicht ;) Ze hield mij lang in extase maar op een gegeven moment hield ik het niet meer.

We lagen beide uitgeput nog even een tijdje op bed wat na te praten. Alice is inderdaad een bijzondere dame, maar minder bijzonder dan dat ik me had voorgesteld. Komt denk ik ook door de verhalen die ik over haar heb gelezen en gehoord en me dan een beeld heb gevormd. Begrijp me goed, ze is echt super, maar dat vind ik ook van een {b}Alexis[/b] en een Karla uit Babylon bijvoorbeeld, waar ik dit soort spelletjes in meer of minder mate ook mee kan spelen. Deze dames vind ik wel een stuk knapper dan Alice en het voordeel van Alexis is dat ze niet rookt en bij Karla proef en ruik ik het nauwelijks.

Ik ben blij dat ik een kamer met haar genomen heb. Nu weet ik wie ze is, hoe ze er uitziet en wat ze doet. Het was zeker een geweldige ervaring.



Naam: Alice
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse (en half Poolse) / Duits
Leeftijd: 19
Haarkleur: Donkerblond
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ A-cup

Na de kamer met Alice eerst de sauna opgezocht, waar ik 2 Nederlanders tegen het lijf liep die me weleens gezien hadden in Babylon en dat kan kloppen ;) Met hun wat over clubs en dames gebabbeld. Daarna even douchen en uitzweten. Plotseling kwam Firehawk de wellness ingelopen. Hij is wel de laatste die ik in een wellness verwacht ;) Blijkbaar was ie naar mij opzoek ;)

Met hem meegelopen naar beneden, waar de rest van de bende van ellende zat, bestaande uit Piet Plezier, Koos Alberts, Patjax alias Tafkap, Hellaholla en later ook Johnny Fontaine. Kennisgemaakt met Hellaholla, die ik nog niet kende en later op de avond met Husky. Met hen een gezellige avond gehad tot een uur of 1. Daarna naar huis vertrokken.

Mijn tweede ervaring met Diamond is beter dan de eerste ervaring, maar dat komt voornamelijk vanwege de bende van ellende ;) Altijd gezelliger als er bekenden zijn. De club mist een gedegen wellness, zoals in Babylon, Sixsens en Yin Yang. Daarnaast liepen er weinig tot geen mooie meiden. Dat was bij mijn eerste bezoek beter. Veel kilo-knallers. 2 slanke dames gezien, waarvan er ééntje leek op een crackhoer, maar de andere zag er wel leuk uit. Iets te veel make-up, maar dat vind ik toch al gauw. Heb ze liever naturel. Een dame waar ik mijn ogen moeilijk vanaf kon houden was een Bulgaarse (vermoed ik), die binnen stond te dansen met een paar vriendinnen. Niet de slankste, maar ze had de rondingen op de juiste plaatst. Ze had onder andere een tattoo op haar linker borst. Ook zij zat strak in de lak, op de één of andere manier had ze wel wat, maar niet met haar op de kamer geweest. Ik vond de kamer met Alice wel genoeg voor vandaag. Alice is kwa service zeker een aanrader en een reden om de club nog eens te bezoeken, maar of dat ook gaat gebeuren...? Je weet het nooit, want ik had na mijn eerste bezoek niet verwacht , dat ik Diamond ooit weer zou gaan bezoeken ;)

Résumé 2019:
13 saunaclubbezoeken
16 verschillende dames
vs 8 – 6
vs 7 – 9
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #16 Gepost op: 20 mei 2019, 15:26:42 »
De tweede dag van mijn clubweekend was Diamond aan de beurt. Een relaxkaart, dank daarvoor, was het argument om hier een keer te gaan kijken. Was achteraf niet nodig geweest, want de entree was tot 15 uur sowieso vrij. Geen idee of dat altijd zo is, op de site stond iets van twintig euro happy hour dacht ik. Soit. Daags ervoor was er een ploeg Hollandse hoerenlopers langs geweest, en het was duidelijk the day after the night before. Wat hebben jullie uitgespookt met die meiden? Nu ik het verhaal van Taylor lees kan ik me er wel iets bij voorstellen. Sommigen keken echt of ze alle renners van de Roparun over zich heen gehad hadden.

Toch, hoewel de eerste keer in deze club, werd ik onmiddellijk herkend. Ben ik zo berucht? Aida had in Panthera al een goede reputatie, dus meteen maar met haar naar boven. En dat werd een beurt die me lang zal heugen. Heerlijk lang en intiem tongzoenen, en een natte zachte blowjob met veel oogcontact. Er is geen mooier aanblik dan een meid met een lul in haar mond. En vooral als het de mijne is. Het was goed om weer eens de ouderwetse Panthera seks te kunnen genieten.

De rest van de dag kon ik eerlijk gezegd mijn draai niet zo goed vinden. Wel lang op het terras liggen zonnen. Qua dames waren de meesten niet helemaal mijn smaak. Twee uitgezonderd. Op zich geen probleem, maar er straalde weinig vrolijkheid vanaf. De heren moeten de afgelopen nacht behoorlijk huis gehouden hebben. En dat tot vijf uur in de ochtend, dan is het ook wel verklaarbaar. Verder heb ik uiteraard de sauna getest, die was goed heet, prima. Een eenvoudig buffet met rijst, kip, groenten en salades. Prijs kwaliteit verhouding lijkt me wel in orde, voor drie tientjes entree als ik het wel heb, kun je ook niet veel meer verwachten. En de rode loper in de gang geeft een lekkere bordeelsfeer.

Deze club is inderdaad geschikt om met een paar bekenden eens even goed de beest uit te hangen. Als Einzelganger zit je er al gauw maar een beetje bij. Was het het waard? Jazeker wel. Die kamer met Aida alleen al, daar zou ik zo een uur voor omrijden. En als er een paar bekenden op het meeting point staan dan kan het zomaar gebeuren dat ik erbij aansluit.
  
  
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #17 Gepost op: 22 mei 2019, 06:51:18 »
Afgelopen zaterdag ongepland toch weer in Diamond terecht gekomen. FH appte me en uiteindelijk besloten we koers te zetten naar Moers onder het mom van dat we het niet te laat zouden maken. De parkeerplaats was al aardig vol toen we rond 19.30 aankwamen. In de kleedkamer maakten we kennis met Hella Holla, een jonge ijsbeer die voor het eerst in Diamond was. Taylor bleek al enkele uren aanwezig te zijn en kwam net terug van zijn drie uur durende kinky sessie. We besloten een hapje te gaan eten. Vers klaar gemaakt en smakelijk als altijd. Piet Plezier en Koos Albertts volgden niet veel later en ook JonnyFontane kwam de gelederen van de BVE versterken.

Volop stammtisch geouwehoer waardoor het soms wel leek op de ijsberen variant van Veronica Inside. Na een tijdje was het PP die verzocht werd om als Lassie dienst te doen door een dame die er door haar roze outfit uitzag als een zuurstok en dat was het startsein om er een dolle duikavond van te maken. Later op de avond kwam Husky ook nog om zich over Pippi te ontfermen en haar tasje van de nodige "gouden" dukaten te voorzien. Waar er door de beren om me heen volop gekamerd werd ontbrak bij mij het heilige vuur.  JF liet de ....... in hem bovendrijven door ons continue op de hoogte te houden van de tussenstanden van het Eurovisie Songfestival.

Firehawk was de dames aan het scannen als een terminator en al snel bleek hij zijn vizier op Alice te hebben gericht (of andersom). Nu wist ik zeker dat het plan om op tijd te gaan de prullenbak in kon. Als je Wonderland betreedt duurt het nu eenmaal een lange tijd alvorens je de weg eruit hebt gevonden. Als volbloed pannenkoeker bleef er voor mij niets anders over dan de vuurhavik om te dopen tot PIO. JF besloot de Nederlandse overwinning te gaan vieren door met zijn laatste kogel een spelletje roulette te gaan spelen met een Russische. Bij zijn terugkomst bleek FH nog steeds MIA te zijn. JF stond na een sigaretje en colaatje op het punt om naar huis te gaan en ik overwoog om met hem mee te rijden toen KA zei dat hij FH had gezien. Kort daarop kwam hij het terras opgelopen.

JF taaide af en FH moest nog even zijn verloren gegane vocht weer aanvullen. Alice kwam bij ons staan en richtte haar pijlen als een vrouwelijke Cupido op mij. Ik zei haar dat we op het punt stonden om te gaan en we het bezoekje aan Wonderland wel de volgende keer zouden laten plaatsvinden. Zij was ook behoorlijk moe en kon zich er wel in vinden totdat er een beer bij ons kwam staan en overduidelijk interesse had in Alice. Ze zei dat ze bezet was en begon me in de nek te zoenen en met mijn tepels te spelen om het duidelijk te maken en fluisterde in mijn oor dat ze al de hele tijd had gehoopt dat ik naar haar toe was gekomen. Waar de geilheid tot dan toe bij mij ontbrak stak deze meteen de kop op. Ik vroeg FH of we gingen en hij zei dat als ik wilde ik gerust een tijdje naar Wonderland mocht vertrekken.

Alice stond al te trappelen en binnen no time hadden we ons afgezonderd. Wat volgde was een anderhalf uur durende slow zinnenprikkelende GFE-sessie waarbij we  op erotische wijze elkaar teasden en pleasden. Een tedere ontdekkingsreis langs elkaars lichaam zonder the fifty shades of grey. Wat haar ware aard is blijft een mysterie verscholen in Wonderland. Ze blijkt zich als een kameleon te kunnen aanpassen aan het type beer waarmee ze op de kamer is.

Het liep inmiddels tegen half vijf toen we terug waren en FH stond al in de startblokken om naar huis te gaan. We namen afscheid van Alice en één van de managers kwam nog vragen of alles naar wens was en benadrukte dat hij blij was met de Nederlandse invasie de laatste tijd en hoopte dat er meer de weg naar Moers zouden vinden. Het was een supergezellige avond/nacht in een familiair aanvoelend clubje.
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2019, 07:45:30 door Taylor »
  
  

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #18 Gepost op: 2 juni 2019, 16:27:05 »
Vanuit H7 vertrokken we in colonne naar Daimond met 5 auto's met NL platen.
Onderweg bij het tankstation klonk Koos Alberts door de speakers.

Aangekomen bij Daimond draaide we de ruime parkeerplaats op.
Het hek ging open en ik kon mijn debuut gaan maken in Daimond.
De dienst doende theke kwam me toch wel erg bekend voor en later op de avond eens gevraagd of ze uit een bepaald land kwam en ze zei ja, toen ik vroeg of ze daar en daar gewerkt had ontkende ze dit (toch ben ik er erg zeker van).
Omgekleed in de kleedkamer en een handdoek omgebonden, omdat een badjas wel erg warm zou zijn met de temperatuur buiten.
We kregen een rondleiding door de club van de vuurhavik.
De club ziet er netjes uit en boven is er een ruime sauna en ze hebben een klein betegelt tuintje met een overdekt terras waar genoeg tv's hingen om de CL finale te volgen.
Je kunt uit de koelkast frisdrank en water pakken en het is A merk frisdrank wat mij zeer beviel.
In totaal heb ik 3 hamburgers op die echt uitstekend smaakte.
De LU vond ik wel wat tegenvallen, maar eerlijk gezegd had ik er ook niet heel veel van verwacht, toch liepen er een 3-tal dames rond die mij konden bekoren (in principe heb je er maar 1 nodig, dus prima).

Ik zat te twijfelen of ik naar de kamer zou gaan, ik had Irina en Renata op de radar staan.
Toen Renata ons probeerde af te leiden tijdens de CL finale door sexy te dansen begon er leven te komen in mijn dingeling.
Uiteindelijk in de avond met haar naar de kamer gegaan.
Ze heeft een heerlijk lijf en de service was verder oké.
Ze heeft met lekker gepijpt en we hebben lekker geneukt.
Voldaan de kamer verlaten met haar.

Al met al een prima clubje , zeker prijstechnisch.
Ik vind het wel een club om met een gezelschap heen te gaan, want alleen zou ik me wel stierlijk vervelen.
Gelukkig waren we gisteren met een leuk gezelschap in Daimond en ik heb me dan ook prima vermaakt.

Heren bedankt voor het gezelschap
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #19 Gepost op: 2 juni 2019, 18:57:15 »
Was gister weer een mooie avond in Diamond. Met de hele bende aangekomen rond 19:00 uur. Het zag er goed uit met de meiden.
Ik weet niet of 20 werd gehaald maar het zat in de buurt.

Eenmaal in de club even de meiden gedag zeggen wat drinken pakken en gelijk de kok flink werk bezorgd. Gingen aardig wat hamburgers doorheen door ons.
Het was gezellig met een hele groep en Patjax en BP2 kwamen er later ook nog bij. Zag dat Larissa er nog wel werkt maar nu als schoonmaakster. Jammer maar als ze daar van kan rondkomen beter voor haar.
De meiden kunnen de Nederlandse invasie altijd wel waarderen in Diamond in H7 wat minder.
Liep ook een meid in een wit pakje, leek wel een kapitein. PP zag haar wel zitten en ging er een gesprek mee aan en vroeg ook of ze hem een beetje kon pijpen. Bleek dat ze niet als dvp werkte maar een soort manager was. :biggrin: Ze kon het gelukkig wel hebben.
Jonny Fontane was al gelijk met Alice op de kamer hij kon zich niet meer inhouden.

Het was gezellig en op een gegeven moment gingen de meeste voetbal kijken. Ik geef er niks om maar voor de andere was het ook moeilijk want die Renata ging geil dansen langs de tv's. Lekker wijf is dat.

Binnen zaten wat meiden verveeld te kijken want was niks te doen nu dat iedereen voetbal aan het kijken was. Alice riep mij en ben bij haar gaan zitten. Ze had alle tijd want een paar keer naar buiten gegaan en weer naar binnen op de bankjes. Elke keer zei ze nu gaan we naar de kamer maar ze ging niet. Veel liggen flikflooien op de bank, beetje tongen en voelen.  Uiteindelijk dan toch naar de kamer gegaan. Zij heeft altijd kamer 5 is haar kamer maar was niet vrij. Dus een andere kamer. Ze zegt dit bed is niet goed. Ik ging erop liggen en kraakte een beetje. Ze zegt zie je, ik zeg voor mij niet zo'n probleem maar als jij een andere kamer wil geen probleem. Ze wou toch een andere kamer dus weer naar onderen en even wachten op haar kamer nummer 5. Daar voelt ze zich toch het beste bij. :)

Er is genoeg over haar geschreven en was weer een super kamer, dit keer had ze de olie er bij gepakt. Een wat rustigere kamer maar was alsnog kapot. Had een uurtje voor ogen maar weer niet gehaald. Uiteindelijk 1,5 uur geweest.

Even lekker douchen want was goed bezweet. Wat gezeik met een klant en een meid over geld. Hij had schijnbaar te weinig geld bij kreeg ik mee. Duurde een hele tijd of het goed is opgelost weet ik niet.

Weer even een lekker hamburgertje genomen en drinken. Nog wat gekletst en Patjax zoals zo vaak stond op het punt om naar huis te gaan maar had toch nog beet. Hem ook niet meer gezien daarna.
Kwam zelf nog met een meid in gesprek en vroeg waarom niemand van ons met haar naar de kamer ging. Ze stelde zich voor als Irina. Haar gewoon eerlijk gezegd dat ze altijd kijkt alsof ze er geen zin in heeft en beetje arrogant overkomt. Bleek een leuke meid te zijn  waar je een leuk gesprek mee kunt voeren. Ik had geen kracht meer en het was laat. Dus nog even de service met haar doorgesproken en zag er goed uit. Dus haar beloofd om de volgende keer als eerste een kamer met haar te maken.
Afscheid genomen van wat er nog over was van de bende en vertrokken. Was weer een super geslaagd dagje in Diamond. Personeel ook altijd even vriendelijk voor mij dan en er werden ook weer shotjes uitgedeeld in de avond.
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #20 Gepost op: 3 juni 2019, 16:54:15 »
The Hateful Eight

De overige Four Founding Fathers van de BVE zouden naar Heaven7 gaan. Een club die me maar matig kan bekoren en ik besloot dan ook te passen. Een dagje eerder was de solo verkenning van DJV op een fiasco uitgelopen en eentje per weekend is wel genoeg. Gezien de berichten die mij bereikten bleek dit een goede keuze te zijn geweest ondanks dat de heren wel lol hadden onder elkaar en met Cheasehead, Jooploop en Poarneemn. De zevende hemel bleek weer eens Hell7 te zijn en ze konden niet wachten om in colonne met hun stalen rossen als the Magnificent Seven koers te zetten richting Moers.

De drie hadden zich wel als waardige potentiële prospects van de BVE opgeworpen. Beslissingen daaromtrent kunnen alleen unaniem genomen worden waardoor ik uiteindelijk toch maar richting ons clubhuis ben gereden. Ietsjes voor achten aangekomen en het ijzeren hek zwierde al open nog voordat ik aan kon bellen. Een warm welkom zoals altijd van de blonde theke. Ze had zich al afgevraagd wanneer ik mijn opwachting zou maken aangezien de rest er al was. Ik zei dat de Hateful Eight nu compleet was. Ik liep JF tegen het lijf en hij bleek weer eens de meest hitsige hoerenloper van ons te zijn. Hij was toe aan een uurtje Wonderland met de inmiddels tot BVE clubbitch omgedoopte Alice. Een vriendelijk hallo van de dames in de bar en met een flesje coca cola doorgelopen naar de BVE. Even de handjes schudden met de drie prospects. Cheasehead en Jooploop kom ik regelmatig tegen maar denk dat het een jaartje geleden is geweest dat ik Poarneemn voor het laatst heb gezien. Aangezien der Grillmeister in de buurt was meteen maar twee kipfiletjes op de BBQ laten gooien.

Al snel was het een gezellige bende waarbij slap geouwehoer troef was. PP ging op onderzoek uit naar de dame in het witte jurkje en kwam van een koude kermis thuis toen bleek dat ze een manager was en verlegde daarna zijn aandacht naar een nieuwe dame die in de categorie mag het een kilootje meer zijn behoort en de Simona worstelaar in hem weer naar boven bracht. Inmiddels was ook BP2 gearriveerd. Een voor mij onbekende dame was me meteen al opgevallen en toen de CL finale begon probeerde ze onze aandacht van het scherm af te leiden door uitdagend te dansen waarbij ze haar prachtige borsten mede in de strijd gooide. Ze kwam even aan het tafeltje naast me zitten en we raakten aan de praat waarop ze zei dat ze na de wedstrijd wel weer langs zou komen. Qua gezicht deed ze me wat denken aan Viktoria uit SixSens. Waar Viktoria een introverte meid is is Renata duidelijk het tegenovergestelde. Toen de finale van de CL begon probeerde ze onze aandacht van het scherm af te leiden door uitdagend te dansen waarbij ze haar prachtige borsten mede in de strijd gooide. Ze kwam even aan het tafeltje naast me zitten en we raakten aan de praat. Na een tijdje stond ze op om wat eten te bestellen en zei dat ze na de finale wel weer terug zou komen. In afwachting op haar eten bleef ze ons teasen met haar dansen.

De wedstrijd bleek maar matig te zijn en de aandacht van een aantal beren werd verlegd naar de dames. PP besloot Katja te keuren of ze een BVE stempel waardig was. Cheasehead verdween met Renata, KA met Evelina en BP2 was er vandoor met de vrouwelijke variant van "the joker". Lilly probeerde Poarneemn te verleiden om oude VM momenten te herbeleven en Firehawk liet zich weer verleiden om Wonderland te betreden om definitief toe te treden tot de gilde der pannenkoekers.

Bij Poarneemn sloeg de vermoeidheid toe en hoewel hij graag de inwijdingsrituelen uitgevoerd door Alice had ondergaan besloot hij naar huis te gaan. Een tijdje later gevolgd door Cheasehead en Jooploop. Firehawk meldde zich weer present en JF had ook wel zin in een staaltje Duitse degelijkheid in de plussize categorie en stortte zich op Katja. Juist op het moment dat ik op het punt stond om naar huis te gaan kwam Renata weer aangefladderd. Met haar kontje duwde zij naar achteren en ze leidde mijn handen naar haar borsten. Blijf dan maar eens volhouden dat je naar huis wilt. Ditmaal in duidelijke taal kenbaar gemaakt dat ik wel toe was aan een intieme afzondering. Ze nam me apart om duidelijk te maken wat ze wel en niet aanbod en nadat ik zei dat ik nooit van te voren vraag wat een dame doet dacht ik dat we zouden gaan maar mevrouwtje maakte geen enkele aanstalte. Ze wilde eerst nog iets drinken en een sigaretje roken. Het gesprekje verliep vlot en telkens als ik dacht dat we zouden gaan begon ze weer opnieuw. Uiteindelijk was er dan toch het moment waarop we vertrokken.

Op de kamer bleek ze ineens het tegenovergestelde van het Duracell konijn in de bar. Heerlijk rustig en intiem alsof het je vriendinnetje is. Het werd een voorspel waarbij teasen met de hoofdletter T werd geschreven. Ik moet toch eens een hacker inschakelen die mijn handboek offline kan halen want schijnbaar is het bij alle dames bekend. Na ruim anderhalf uur volgde er een intens orgasme in missio. Nog lekker nageknuffeld en toen we het punt van de twee uur bereikten vroeg ik of we er nog een ronde aan zouden vastplakken of het hierbij zouden laten. Ze gaf eerlijk toe dat ze moe was en liever een volgende keer vol energie met mij zou herhalen dan nu maar half werk te leveren. Top dat een dame niet voor het snelle korte termijn denken gaat. Ik maakte aanstalte om de kamer te verlaten, maar zij had geen enkele haast. Ze wilde nog samen een sigaretje roken. Ook hierna nam ze alle tijd. Bij het verlaten van de kamer liepen we Lilly tegen het lijf die zei dat de overige leden van de BVE al naar huis waren.

Renata vroeg of ik naar huis ging. Ik zei dat ik na het douchen nog een colaatje zou drinken en dan waarschijnlijk naar huis ging. Ze zei dat ze hoopte me nog te zien. Ik had het colaatje op en haar nog niet gezien waarop ik besloot naar huis te gaan. Ik stond me aan te kleden toen ze plotseling om het hoekje keek en vroeg waarom ik niet op haar gewacht had en verontschuldigde zich lachend voor het lange wachten met de mededeling dat vrouwen nu eenmaal lang nodig hebben. Ik moest en zou nog een sigaretje met haar roken. Na een tijdje kwam de theke ook even buurten. Ik zei haar dat ik zo zou gaan zodat ze konden sluiten waarop zij zei dat ik gewoon rustig kon blijven.

Waar Lucky Luke als een poor lonesome cowboy de zonsondergang tegemoet rijdt, reed ik weer eens de zonsopgang tegemoet. Iets wat te vaak gebeurd de laatste tijd. Mijn plannen om op zondag naar SixSens te gaan had ik inmiddels in de ijskast gestopt en gezien de temperaturen een ideale plaats om als ijsbeer te verblijven.
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #21 Gepost op: 13 juni 2019, 20:33:00 »
Het oorspronkelijk plan om naar Samya te gaan verdween gedurende de week in de ijskast nadat langzaam begon door te druppelen dat de meeste leden van de BVE op dezelfde avond hun opwachting zouden maken in het clubhuis. Bij aankomst bleek de parkeerplaats voller dan normaal. Ik kwam gelijktijdig aan met een lezende beer die gezien had dat wij zouden komen. Nadat we ons in her clubtenue hadden gehesen met een drankje op het terras gaan zitten. Waar ik normaal gesproken de lichten uit doe was ik ditmaal de eerste en kort daarop kwam de rest van de gang binnen. JF, Poarneemn, FH, PP en BP2. We maakten kennis met Sjaaksnaak en als een duveltje uit een doosje was ook HellaHolla gekomen. Opnieuw een Hateful Eight maar dan in een andere samenstelling. Het was uitermate gezellig aan de Stammtisch. Na een tijdje begon bij de meeste de hormoonhuishouding ervoor te zorgen dat ze een privé vertrek opzochten met een dame.

Nadat hij de vorige week door vermoeidheid zijn inwijdingsritueel als Full Member aan zich voorbij moest laten gaan was ontsnappen ditmaal niet mogelijk voor Poarneemn. De verschillende verhalen over wat hem eventueel te wachten stonden in Wonderland zorgden ervoor dat hij het ijsberen letterlijk nam en zenuwachtig heen en weer aan het lopen was. Na een uurtje kwam hij weer terug met een glimlach van oor tot oor en konden we hem de full member badge overhandigen.

Allemaal leuk dat geneuzel TAFKAP maar heb jij ook nog wat gedaan?
Na anderhalve week on tour was het niet echt een noodzaak en ik was van plan vroeg naar huis te gaan, maar als een goed bendelid betaamt heb ik mijn liefje en zij had een heel andere mening. Het had een Tarantino-achtig iets. Geen zwartharige Latina die de hoofdrol opeiste in dit duister poel des verderfs maar een blonde Roemeense.

From Midnight Till Dawn
In het wereldje van de alternatieve realiteit kom je dames van alle pluimage tegen. Natuurlijk zijn er de optische lekkerbekjes als tussendoortje, maar waar ik op doel zijn dames met wie je een goede sexuele chemie hebt, dames waarmee je ontzettend veel lol hebt en dames waarmee je een deftig gesprek kunt voeren. Slechts een enkele keer valt alles samen met het optische als bonus. Bij Renata is dat dus voor mij het geval. Om haar te duiden put ik uit de letter E van het alfabet. Eigenwijs, eigengereid, eigenzinnig, elegant en erotiek.

Kort nadat ik gearriveerd ben ziet Renata me zitten. Vol enthousiasme komt ze aangefladderd en na de drie welkomstkusjes fluistert ze in mijn oor dat ze ditmaal een volledige massage wil om er aan toe te voegen dat ze niets wil claimen en de beslissing bij mij ligt. Ik zeg haar dat dit later op de avond zeker tot de mogelijkheden behoort en ze fladdert weer weg. Geregeld komt ze kort even voorbij voor een kusje, knipoogje of kort gesprekje. Een aantal beren doen een poging om haar tot een kamergang te verleiden maar ze krijgen nul op het rekest. Ze is weer in haar ADHD Playboy Duracell Bunny modus.

You know that I’m a little tease, tease
But I wanna play there please, please


De paal is weer haar domein en dan niet het paaltje waar de beren van hopen en dromen dat ze ermee speelt. De lingerie is al snel verdwenen van haar prachtig lichaam en ze speelt met de begeerlijke blikken van de aanwezige beren.

She likes to shake her ass
She grinds it to the beat
She's naughty 'til the end
You know what she is, no doubt about it


Ze is ondoorgrondelijk, ongrijpbaar, onnavolgbaar en oogstrelend. Ze roept verbazing, verwondering en vertwijfeling op bij de heren die graag hun gestegen hormonenspiegel door haar weer in balans hadden laten brengen.

Het zal rond middernacht zijn als ik met een aantal heren op het terras wat zit te eten. Een eindje verderop zit ze te roken en de knipoogjes en kusmondjes van haar zijde zweven door de ruimte. Als ze ziet dat ik mijn broodje kipfilet heb verorberd fladdert ze mijn kant op. Ze stort zich op mijn schoot en een mini lapdance valt mij ten deel. Als de overige heren op jacht gaan naar een leenliefje blijven we getweeën over. Er vindt een gedaantewisseling bij haar plaats die me na de vorige keer niet onbekend is. De sexy stoeipoes is verleden tijd en tegenover mij zit een vrouw die heel goed weet wat ze wel en niet wil en haar eigen plan trekt.

Ik zeg haar dat ze goed geld had kunnen verdienen gezien het aantal heren die een poging hadden gewaagd haar te schaken. Haar antwoord is even opmerkelijk als egostrelend. Vanaf het moment dat ze wist dat ik er was wilde ze met niemand meer naar de kamer dan mij. Ze zegt dat ze liever 1x langdurig met iemand tijd wil doorbrengen dan telkens voor 20 of 30 minuten zoals de meeste mannen willen. De opbrengst is hetzelfde maar haar muschi merkt het verschil. Het gesprek dat volgt zorgt ervoor dat we tijd en plaats vergeten. De meeste bendeleden afscheid komen nemen en Hella Holla zet zich nog bij ons. Ook hij houdt het voor gezien en een blik op de klok wijst uit dat het inmiddels al twee uur is geweest. Dus hoogste tijd om ons af te zonderen. Ik zeg haar dat ik nog even ga douchen en met de iPad en olie terug kom.

Wat volgt zijn wederom twee heerlijke uren met Renata. Net als tijdens ons gesprek vliegt ook nu weer de tijd. Na de afhandeling van de financiële schade vraagt ze of ik gelijk naar huis ga. Gezien het tijdstip van bijna half vijf lijkt me dit het verstandigst. Ik kus haar twee keer op de wangen en wens haar goedenacht. Nicht drei zegt ze en ik maak mijn foutje meteen goed en kus haar vol op haar lippen. Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. Ik loop weg en net als ik de kleedkamer in wil gaan pakt ze me nog vast. Ze fluistert nog wat in mijn oor en met een knuffel nemen we afscheid.

Tot mijn verbazing ben ik ditmaal niet degene die de lichten uitdoet in het clubhuis. Staande bij de balie zie ik Sjaaksnaak terugkomen met Alice. Als ik in de auto stap en de radio aanzet lijkt het of de muziekgoden me iets willen zeggen. Ik hoor Jay-Z die 99 problems heeft but the b.tch ain't one. Weet hij dat zeker? Zijn zij juist niet de oorzaak van de 99 problems. Aansluitend volgt Don't Call Me Up. Ik had weer eens mijn eigen regels overtreden toen Renata vroeg om nummers uit te wisselen. Als ik de mij zo bekende A40 opdraai en weer eens de zonsopgang tegemoet rij is het Billy Ray Cyrus die me vergezelt met de woorden

Got no stress, I've been through all that
I'm like a Marlboro Man so I kick on back
Wish I could roll on back that old town road
I wanna ride 'til I can't no more

  
  

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #22 Gepost op: 16 juni 2019, 12:44:14 »
Zaterdag 15 juni maar eens naar de club gegaan waar ik de laatste tijd veel goeds over lees. Piet Plezier en trawanten hadden hun komst aangekondigd dus het beloofde sowieso gezellig te worden. Tjeppah kondigde zijn komst rond 14.30 aan. Reden voor mij om ook rond die tijd aan te komen. Ik was er ooit met de opening van Rayna geweest maar dat is al lang geleden.

Bij de club is een parkeerplaats waar een zestal auto's stonden. In de club betaalde ik 10 euro voor een badjas, door een actie was de toegang verder gratis. Ik trof een vrijwel lege club aan met 5 meiden en 8 mannen waarvan de meeste Turks. De meiden die ik zag wonden me niet direct op. Met een colaatje maar eens lekker in de zon gaan zitten buiten en kijken wanneer de bekenden zouden komen. Dat viel dus tegen. Blijkt Diamond een avondclub te zijn. Tijd doorgebracht door in de zon te zitten, een sauna te pakken en de Kino een bezoek te brengen.

Het begon te kriebelen. Er was 1 dame die ik er mooi vond uit zien. Maar die toonde weinig activiteit en reageerde niet op blikken. Toen ik op haar toestapte bleek het Celine te zijn, een Albanese die geen Duits praat en een paar woordjes Engels. Ze wilde net gaan bellen en ik vroeg haar naar me toe te komen als ze klaar was met bellen. Dat zou ze doen.
Na een half uur wachten vond ik het wel mooi geweest. En ik zag een dame waar ik op de eerste etage al een paar keer bijna tegenop was gebotst en die ik er leuk uit vond zien. Ik ging naast haar zitten en het bleek Alice te zijn. Een zeer energieke dame. Voor een verslag van Alice zie bij haar topic.

Na de sessie met Alice ging ik douchen en hoorde een bekend stemgeluid vanuit het toilet komen. Daar kwam Piet Plezier tevoorschijn die aan het bellen was. Hij was met Firehawk en Koos Alberts en nog een vriend inmiddels in de club aangekomen. Het was er inmiddels ook drukker met vrouwen geworden waaronder enkele die er goed uitzagen.

Eerst nog wat eten en daarna wat met de mannen praten, daar was BP inmiddels ook bijgekomen. Het was nog gezellig maar na 8 uur in de club te hebben doorgebracht en na een intensieve sessie van anderhalf uur met Alice vond ik het half elf welletjes. Terwijl het nog niet eens helemaal donker was de boeg naar Holland gericht.
Voor Alice kom ik nog wel eens terug (en Renate lijkt me ook een goede keuze) maar dan wel 's avonds.
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #23 Gepost op: 5 juli 2019, 20:07:37 »
Twintigste clubbezoek in 2019, Diamond zaterdag 29 juni

Na een zonnige, relaxte dag in Magnum Dormagen kwam ik rond 20.00 uur aan bij Diamond. De club trekt me niet zo en zeker niet om er een hele dag alleen te vertoeven. Daarvoor heeft de club te weinig te bieden. Geen jacuzzi, geen zwembad, over het algemeen relatief rustig en niet echt mooie dames... Wel vriendelijk personeel en natuurlijk Alice. De dame voor wie ik dus kom.

Nadat ik me had omgekleed, ging haar direct zoeken. Ze bleek in het restaurant te zitten met Scrotum, die net een kwartier eerder binnen was en haar heeft kunnen inlijven ;) Had ik dat geweten, was ik een half uur eerder vertrokken uit Magnum Dormagen ;) ;) ;) Met Scrotum even een paar minuten gesproken en hem daarna alleen gelaten met Alice. Zelf heb ik de laatste 15 minuten gekeken van de vrouwenvoetbalwedstrijd Duitsland – Zweden, die Zweden verrassend won met 2-1. En de kok aan 't werk gezet om voor mij wat kip en hamburgers te bakken, want ik had wel honger gekregen.

Na het eten was het dus wachten op Alice en dan merk je dat de club erg weinig te bieden heeft. De dames animeren niet of nauwelijks en verder valt er ook niets te beleven. Een uurtje maar met m'n telefoon liggen spelen om de tijd door te komen.

Alice
Maar gelukkig kwam daar Alice. Ze had eerst niet door dat ik voor haar gekomen was en dus wenkte ik haar, toen ze langs mee heen liep. Met haar lekker relaxt bijgepraat op de sofa. Haar nog gevraagd of ze trauma's had overgehouden aan mijn vorige bezoek, maar dat bleek gelukkig niet zo. De leden van de BVE staan bekend om hun sterke verhalen en dat bleek ook dit keer weer ;)

Met Alice 2 erg goede sessies gehad. Veel dingen weer gedaan, van GFE en PSE tot aan BDSM en kinky., maar de details zal ik jullie besparen, omdat velen op het forum dat niet aan kunnen ;) Tussen de sessies door hebben we een pauze van ruim anderhalf uur ingelast, waarbij ze de hele tijd bij me is gebleven, ondanks dat er nog een aantal gasten waren die op haar aan het wachten waren. Toch bleef ze dus bij me en in de bar en het restaurant hebben we veel met elkaar gesproken over allerlei zaken.

In tegenstelling tot de vorige keer, merkte ik dit keer veel minder dat Alice rookt. De vorige keer kon ik het lange tijd ruiken en proeven bij haar,, ondanks dat ze menthol snoepjes en kauwgom had. Dit keer merkte ik het niet of nauwelijks. Misschien had ze een ander soort kauwgom die sterker was. Wel vertelde ze, dat nu de helft minder rookt dan een paar weken geleden. Dat zou er ook mee te maken kunnen hebben. In elk geval erg positief ;)



Naam: Alice
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse (en half Poolse) / Duits
Leeftijd: 19
Haarkleur: Donkerblond
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ A-cup

Na de sessie met Alice heb ik nog een colaatje gedronken en ben naar huis gegaan. Ik weet niet wat ik verder nog zou moeten doen in Diamond. De overige dames waren niet echt mijn type en ik had er al 3 sessie op zitten (2 met Alice en 1 met Christina in Magnum Dormagen).

Résumé 2019:
20 saunaclubbezoeken
24 verschillende dames
vs 14 – 8
vs 9 – 15
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #24 Gepost op: 1 september 2019, 14:53:40 »
Gisteren na een tijdje weer eens in Diamond belandt.
Mijn vriend en ik kwamen rond 20:45 uur aan. Eenmaal binnen leek het heel rustig geen meid te zien.
Bleken allemaal onder overkapping of buiten te zitten. Ik zag bekende en ook veel nieuwe gezichten.
Ik werd gelijk gekaapt door een groepje Bulgaartjes. Een beetje geinen ermee en kon mij er van los maken.
Bij de BVE gaan zitten, waar PP, Koos, JF en Poarneemn van aanwezig waren. Beetje ouwehoeren en het was nu lekker buiten.

Even een cheeseburger besteld en even binnen wat drinken halen. Mijn vriend kon het niet meer aan werd door "The Joker" gekaapt. Haar echte naam zijn we allemaal kwijt.
Ik werd weer door een andere Bulgaarse gelokt die ook bij binnenkomst al aan mij zat. Ze begon mij helemaal op te geilen, mij te berijden, te zoenen, te likken. Werd er toch wel geil van en haar gezicht is wel mooi alleen is ze wel wat fors. Ik zeg ik ga nog wel even mijn cheeseburger eten anders is hij die voor niks aan het maken. Dus even van haar weggegaan en bij de BVE gegeten.
Daarna weer naar binnen gegaan en daar was ze al op mij aan het wachten. Ik dacht zal nu wel gelijk naar de kamer moeten maar eerst op de bank maar ze mij weer helemaal opgeilde en kon met haar wel lachen.
Ze heet Susi, 24 jaar en zegt al een tijd in Diamond te werken. Maar in al die keren die ik er was haar niet gezien.
Met haar naar de kamer gegaan. Toen ze zich van haar jurkje ontdeed was het toch wel a whole lotta woman. Samen op bed gaan liggen en begon heel relax. Lekker zoenen en strelen en ze begon ook te tongzoenen. Het werd steeds gepassioneerder echt lekker. Daarna ging ze over naar pijpen dit deed ze ook heel lekker en af en toe alleen met de tong om de eikel spelen. Ik zat haar wat te strelen maar ze dirigeerde mijn hand naar haar poesje wat ik moest vingeren.
Dit zo een tijd gedaan was lekker geil was. Daarna ging ze bovenop mij zitten en lekker pussysliden en tongen tussen door. Heerlijk was het en af en toe ook even aan die dikke memmen sabbelen.
Toen gingen we neuken en dit was ook heerlijk, ze bewoog lekker mee en we zaten goed in de flow. Daarna over naar missio en tussendoor lekker tongen en uiteindelijk hield ik het niet meer. Heerlijk was het. Even gepoetst en gekletst en van de kamer gegaan. Hele goede kamer en zeker voor herhaling vatbaar.

Even lekker douchen na die stoeipartij en wat te drinken gepakt. Weer bij de BVE gevoegd maar mijn maat zat er doorheen. Voor het eerst naar een saunaclub en dan nog 2 op een dag. Samen uit samen thuis dus eerder dan wat ik zou zijn gegaan naar huis gegaan. Heb mij goed vermaakt en zaten nog wel wat andere opties tussen voor een volgende keer, als ze er dan nog zijn.
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #25 Gepost op: 22 september 2019, 17:12:07 »
Gisteren met de mannen in Diamond geweest. Ik werd helemaal binnendoor gestuurd door mijn navigatie maar er maar naar geluisterd.
Bleek dus inderdaad wat gebeurd te zijn op de snelweg want BBZ en Jonny Fontane stonden dus in de file.

In Diamond aangekomen stond Poarneemn ook op de parkeerplaats en Piet Plezier stond in zijn badjas op de parking. Wat hij daar verloren had weet ik niet.
Snel naar binnen en het feest kon beginnen. Koos wapperde ook al door de club maar eerst even een paar cheeseburgers bestellen. Dat ging natuurlijk niet voordat ik Sabrina even begroet had.
Het was vrij rustig in de club voor een zaterdagavond, te rustig maar we vermaakte ons wel onder elkaar. Hoorde Piet met een andere Nederlander praten en dit bleek Wooley te zijn. Ook even kennis meegemaakt en heb ik daar ook weer een gezicht bij.

Na mijn avondeten en wat gefriemel met Sabrina was het tijd voor de kamer. Daar weer een lekkere kamer met haar gehad en de tijd vloog voorbij.
Eenmaal terug van mijn kamer was BBZ schijnbaar ook flink aan het huishouden want hij had een langdurige slooppartij met Alice.

Voor de rest van de avond wat ouwehoeren en wat wel mooi was dat Sabrina de hele avond bij mij bleef omdat het toch slap was. Dit was uiteraard mooi voor mij. Had genoeg te flikflooien.
Rond 1 a 2 uur was er helemaal niks meer te doen. De muziek ging zelfs al af en toe uit. Toch zijn we niet gegaan en met Koos, Poarneemn en Piet nog plezier zitten maken.
Vooral met Sabrina en Alice erbij. Piet ging nog af en toe dansen en "zingen".
Rond 3 uur half 4 gingen de rest dan toch ook naar huis, wou ook wel gaan maar Sabrina wou dat ik nog even bleef want ze moest wachten tot ze mocht gaan slapen. Er zijn ergere dingen dus haar blijven vergezellen.
Rond 3:45 uur mocht ik dan gaan. :biggrin: Was nog nog niet goed en wel in de kleedkamer en een van de vier gasten die er nog waren hadden haar geschaakt voor een kamertje. Die zat er dus schijnbaar op te wachten.

Omgekleed en de theke zei al hoef jou niet te vragen of het bevallen is, ik weet het al. En dat klopte inderdaad.

Alleen kan het daar wat saai zijn en volgens mij is er alleen vrijdag en zaterdagavond enigszins wat te doen. Maar gister in een groepje hebben we ons weer kapot gelachen. Meiden ook niet zo afstandelijk en je kunt er mee lachen.
  
  

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #26 Gepost op: 4 oktober 2019, 20:43:12 »
Eerst en vooral bedankt aan het forum voor het afleveren van een vrijkaartje!

Met Alice en Irana op kamer geweest.  Twee erg goede sessies waarbij Alice toch wel heel erg goed en gewillig was.  Ze kronkelde van genot en anders geeft ze je een illusie die je voor waar aanneemt.  Ook Irana niets op aan te merken.  Geen taboes, geen ai, oei, kittelig.  Het is redelijk lang geleden dat ik nog zo'n goede sessies meegemaakt heb voor € 40 per halfuur.  Nochtans heb ik er dik mijn twijfels over of deze zeer goede service nog lang gegeven gaat worden door de dames in deze club.  Tot twee keer toe maakte ik mee dat er een prijsdiscussie was tussen de dame, heer en theke, en het is niet dat ik de gehele dag rondhang in de omkleedruimte.  Verder mogen meemaken bij het naar boven lopen naar de kino dat een dame de gehele gang daar aan het bijeenroepen was door haar telefoon.  Door een relatie gehad te hebben gedurende bijna 1,5 jaar met een Roemeense is die taal voor mij niet meer zo heel vreemd.  Daardoor kon ik uit het geroep opmaken dat ze tegen iemand aan het vertellen was dat er in de club niets te verdienen is omdat er geen mannen zijn.  Uitgerekend deze dame deed de gehele avond niets anders dan met 2 vriendinnen tetteren en dansen en zij gunde geen man enige blik waardig.  Nochtans de mooiste van de klas.  'k Weet het zo niet maar 'k dacht dat iedereen wat moest doen, wil die wat verdienen.  Gelukkig was deze attitude uitzondering.  Het was inderdaad rustig in de club, toch zeker voor een zaterdag.  Dat nam echter niet weg dat de ambiance toch goed zat.
Er zijn wel een paar slordigheden die me opvielen.  Toeval of slechte trend?  De discussies zoals zonet beschreven.  De attitude van enkele dames.  De grill.  Ik heb nog nooit zo'n slechte hamburger gegeten in mijn leven.  Geen handdoeken voorradig boven bij de sauna.  Het overdekte terrasgedeelte was niet verwarmd, het was daar dus koud.
Hopelijk is de club niet op weg naar af.  De meeste dames totnutoe in elk geval nog niet  :douchen.
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #27 Gepost op: 5 oktober 2019, 00:01:10 »
Toevalligerwijs was ik dezelfde zaterdag aanwezig in Diamond als seksenfun. Een vrijkaartje van dit forum dat bijna verstreken was deed me weer eens de weg naar Moers te rijden. Dan blijkt maar weer eens dat de manier waarop iemand een club/clubdag beleeft volstrekt anders kan zijn. Ik was er al ruim drie maanden niet meer geweest en al vrij snel wist ik weer waarom.

Waar seksenfun nog redelijk mild is in zijn beschrijving kan ik niet anders dan zeer kritisch zijn. Dansende dames met nul interesse of interactie met de aanwezige heren omschrijven als dat de ambiance goed zat is niet mijn idee van een goede sfeer. Dames die meer interesse hebben in te tokkelen op hun telefoon ipv een gesprekje aan te gaan met de aanwezige beren is voor mij een moodkiller. Het mooiste is nog dat een aantal dames klaagden over hun verdiensten die week maar geen enkele fatsoenlijke poging deden om blijk te geven van dat ze weten hoe het heurt in een club. Het grootste deel van de tijd waren de dames in overtal maar denken ze nu werkelijk dat ik als een hijgend hondje opspring zodra ze van een afstandje het welbekende cirkeltje vormen met de ene hand en daar dan met de wijsvinger van de andere hand de gekende beweging maken.

De stammies
Grotendeels zijn dit wat oudere heren van Turkse afkomst die meer interesse tonen in de gokkasten, bordspellen en waterpijp dan de dames. Het is dat er dames in lingerie rondlopen anders zou je denken dat je in een Turks theehuis terecht bent gekomen.

Opmerkelijk
- Toegewezen kluisje kon niet op slot
- 1 van de 2 shampoodispensers was compleet van de muur gerukt
- Op beide kamers waar ik was geen keukenrol of tissues maar closetpapier
- Bedden zijn duidelijk aan vervanging toe. Het gekraak leidt af.

Het eten
Buiten de goede kipfilet was het niet veel. Je moet geluk hebben dat het net aangevuld is anders is het koud/lauw. De warmhoudbakken staan op de tocht waardoor het eten razendsnel afkoelt en deze bakken hun doel voorbij schieten.

De dames
Als eerste sessie gekozen voor Tamara. Geleverde service was van een bedenkelijk niveau en saunaclub onwaardig. Binnen 23 minuten stond ik weer beneden. Toen ik weer de bar in kwam was het Alice die gelijk met een verbaast gezicht mijn kant uitkwam en vroeg of het werkelijk zo slecht was gezien het feit dat ik zo snel terug was en ik normaliter minimaal een uurtje ga. Gaat hoge ogen gooien in de verkiezing slechtste dame van het jaar. Er waren verder nog een drietal andere opties maar die diskwalificeerden zich allemaal door hun gedrag. Hoewel ik absoluut niet van plan was om met Alice te kameren vroeg ze juist op het moment dat ik naar huis wilde gaan of ik een sigaretje met haar ging roken. Ze kroop op het koude terras helemaal tegen mij aan en bleef zo lekker liggen. Mijn "evil dick" stak zijn kopje op en toch voor de bijl gegaan. Het werd een sessie van twee uur die in schril contrast staat met de indruk die de club op mij heeft achtergelaten. Topdame die soms een beetje een ongeleid projectiel is maar daardoor zijn de sessies met haar elke keer weer een reis door Wonderland.

De discussies
Seksenfun haalde de discussies over prijs en tijd aan. Ik ken werkelijk geen club waar ik zo vaak bij toeval bij dergelijke discussies tegenaan gelopen ben dan in Diamond. Het lijkt er schering en inslag te zijn en bevestigd mijn beeld dat het door de dames haast als een vrijstaat wordt gezien. Dames trekken zich niets aan als ze erop gewezen worden dat ze niet op hun telefoon bezig moeten zijn. De muziek wordt door hun op standje gehoorbeschadiging gezet en spelen zelf voor dj waardoor soms een nummer twee keer achter elkaar gedraaid wordt of ze halverwege een nummer gewoon een volgend opzetten.

Conclusie
Ik ben bang dat de club aan zijn laatste stuiptrekkingen bezig is. Al enkele maanden hoor je her en der in de wandelgangen dat de club te koop zou zijn. Dat zou enigszins de "verloedering" kunnen verklaren, maar anderzijds zou je juist verwachten dat je je zaak dusdanig op orde zou maken dat het aantrekkelijk is om erin te stappen. Zelfs de aanwezigheid van ruw diamantje Alice zal me niet meer kunnen verleiden om deze club nog eens te bezoeken.
  
  

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #28 Gepost op: 6 oktober 2019, 21:20:31 »
Rabia komt niet meer naar Diamond.  Dat hebben ze mij gisteren bevestigd.  Dan hadden ze een topdame.  Als die nu ook al als sneeuw voor de zon gaan verdwijnen....

Ondanks mijn negatief verslag was ik er dus gisteren weer.  Eigenlijk had dat niets te doen met het feit dat ik er vorige week ook was.  Dat ik er vorige week was, had dan weer alles te doen met een vrijkaartje dat dreigde zijn geldigheid te verliezen. 

De laatste party die ik daar had beleefd was reuze!  De verjaardagsparty met name.  Deze party daarentegen had weinig zinnigs om het lijf maar dat op zich maakte ik ook mee met de fetishparty in Samya afgelopen....  Laten we het er maar bij houden dat de meeste party's gewoon de naam zijn, een lokkertje om de tent (over)vol te krijgen.  Laat ik de meeste party's van nu af aan dus maar gewoon aan me voorbij gaan.

Ik zal met de negatieve zaken beginnen, misschien blijft het mooiste dan langer hangen? 

Ik vind dat wat je aankondigt op een party ook maar moet gebeuren.  Kwestie van wat eerlijk te blijven. 
- Als je spreekt over een buffet, laat dat dan wat meer zijn dan het gekende-altijd-hetzelfde: rijst, frieten, mix van broccoli/bloemkool/wortelen en wat povere sla.
- Als je het hebt over XXL-hamburgers, laat dat dan wat meer zijn dan een klein hamburgerbroodje met een schel kaas en een kleine hamburger.
- Als je stelt dat de gasten ontvangen worden met cider, zorg dan dat die er ook is zodat je een glaasje kan aanbieden.
- Als je promoot met gratis shots, doe dat dan ook.
- Ergens in de loop van de namiddag, op het moment dat er meer volk binnenkwam, werd de verwarming uitgezet in de veranda.  Net als vorige week werd (en bleef) het er dus koud.
- Ik vraag me af of ze hoegenaamd wel verlichting hebben in de lounge/bar.  Overdag was het er ongezellig donker.
- Overdag dames duidelijk in de meerderheid doch geen enkele dame die interesse toonde in de mannen.  Nee, ook ik ga niet op mijn knieën zitten voor hen.

Positief verhaal.

- Vele mooie meiden en bijna in overtal op momenten.
- Helaas de dames die ik sprak waren niet van plan deftige service te geven.  Enkele dames wilden dat wel maar dat waren dan de minder mooie.  De mooie dansten liever op zichzelf en showden liever zichzelf.
- De DJ wist gelukkig dat hij zich in Duitsland bevond.
- De tombola werd gehouden en je kon een sessie met pornoactrice sexy Sussie winnen.  Dat is zeker niet mis.
- De live shows van sexy Sussie waren verbluffend en nog nooit eerder meegemaakt in een saunaclub.  Ze betrok tot in het extreme de mannen bij het publiek. 

Al bij al zullen ze mij daar niet veel meer zien.  Zeker niet meer nu de mooiste en beste van de klas in een andere club werkt (Rabia).  Als iemand moest weten in welke club (want dat wilden ze dan weer niet zeggen)  :douchen.
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
DIAMANTJES VERHALEN
« Reactie #29 Gepost op: 7 oktober 2019, 23:58:38 »
Een avondje Diamond of club Alice?

Afgelopen zaterdag met wat bekenden afgesproken om naar Diamond te gaan.
Rond 20.30 via omwegen eindelijk aan gekomen in Moers.
Zag dat het druk was, natuurlijk was een avond met een show nl: sexy Susi!
Wat ik me daar van moest voorstellen, geen idee, nouja wel iets!
Kwam binnen bij de theke en daar kwam ik DVS al tegen.
Mijn kloffie gekregen iets te krap of ik te breed! ;)
Die badjas was me iets te klein dus maar ff een onderbroeker gespeeld.

Op zoek naar de medeplegers.
FH nergens te bekennen, dacht die ligt met Sabrina te rollebollen! :039:
Daar zag ik K.A en P.P en DVS sloot erbij aan.
Met hun wat bijgekletst en P.P ging F.H ff van Sabrina afhalen!
Geheel is het hem niet gelukt want F.H kwam arm in arm aan met Sabrina. ;D
Met DVS ff wat doorgesproken en geregeld, daar voelde ik een hand over mijn borst gaan, Alice ze kwam polsen.
Eigenlijk wilde ik met Lilly een kamer maken maar ze was er niet, wel genoeg meiden waaronder Renata, wat een lekker ding is dat zeg! :-\
Ik wilde nog wat roken en de bve ging aan de bar staan, want zij wilden de show niet missen.
Gauw nog ff een saunaronde pakken en op tijd terug voor de show!
Toen ik terug was, kwam ik Scrotum nog tegen een kort gesprekje, sorry kerel!

Sta aan de bar en zie Alice zwaaien en wenken kom hier zitten, keek nog om wie bedoel ze, maar het was duidelijk.
Met haar op een bankje en de show begon, moet zeggen die meid deed dat heel goed.
Meestal alleen de act, maar zij betrok goed de beren erbij en niet alleen de beren.
Die Renata werd ook slachtoffer, erg leuk! 8)
Maar nog leuker, Alice zat me enorm op te geilen, haar handen en tong op mijn gevoelige plekken, die weet ze inmiddels wel.
De beren waren goed opgehitst en deze beer had het niet meer en op naar boven met Alice!
F.H ging op dat moment ook net met Sabrina kameren de kamer naast ons.

Zeg tegen haar wacht ik pak ff wat mee voor op de kamer, ze keek mij verbaasd aan en zeg haar dit vindt jij wel leuk!
Op de kamer transformeerde ik me in een combi van BBZ en Kousentik. :dance2
Pakte uit mijn tasje een pakje met stockings en ze lachte, ik zei nu iets wat ik geweldig vindt!
Ik had gelijk ze vond het geweldig, moest ze wel wat sturen in het spel!
Geblinddoekt ging het verder en er gebeurde dingen op de kamer die ik voor mij houd! :censored
Alice is niet van de gfe nee geen pse, ze is gewoon een ongeleide projectiel :ff, ze haalt de duivel op in BBZ! :040:
Ik heb het te verduren gehad maar zij ook ,het was echt top!!!!!
Altijd blij dat ik heelhuids van de kamer afkom, althans deze keer niet!
Ze had me wat te hard op mijn lippen gebeten, oeps!!!!! :o
Na haar voor 1.5 uur betaald te hebben, weer naar de bve en aansluiters van de dag!

Schijnbaar show nummer 2 gemist te hebben, kon ik nog een glimp van show nr 3 meekrijgen.
Maar goed deze beer had honger en me wat hamburgers naar binnen gewerkt, niks mis mee.
Eenvoudig buffet en lekkere vleeswaren van de gril, lekker vers bereid!
Alice kwam nog ff bij me zitten om ook wat te eten en met P.P en F.H o.a wat gesproken.
Met DVS nog over mijn verjaardag in Club Venus op 09/11 wat doorgesproken en hij hield zich daar ook aan, wat ik de dag erop merkte!
Deze beer is niet van de late uurtjes en om 00.30 weer als de vliegende brandweer naar huis.