Auteur Topic: MANDY (roumaine - brune)  (gelezen 9469 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline east_side_beat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
MANDY (roumaine - brune)
« Gepost op: 23 juni 2016, 20:01:15 »
Nationalité / langues parlées : Roumaine / Allemand et anglais
Age : 22
Visage : joli minois poupin
Cheveux : brune et cheveux ondulés quand ils sont lâchés
Taille : 1m65
Poitrine : bon bonnet C
Silhouette / corps : comme j'aime avec un magnifique derrière (pas pour les fans de skinny)
Tatouages - Piercings : non
Fellation : oui sans
Cunni : pas essayé
Embrasse (oui- non) : oui
Autres caractéristiques : rien que pour elle je ne regrette pas d'avoir fait tout ce chemin. Se présente avec un chignon mais dès qu’elle les lâchent... Superbe ! Totalement GFE, même pendant le social time. Une session qui fut un pur bonheur et je crois l'un de mes meilleurs moments en FKK. J'ai été obligé de récidiver dans la soirée.
Récidive : obligatoire  :13:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MANDY (roumaine - brune)
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2016, 19:00:56 »
Ook ik heb afgelopen vrijdag met Mandy gekamerd.

De kamergang met Roemeense Mandy (lang bruin haar, mooi gezichtje, iets voller kont, mooie B-cup) was beter dan die met Alexandra eerder op de dag (slechter kon ook niet ::)), zonder dat ik kan zeggen dat ze de middelmaat oversteeg.

Tongzoenen was weinig diep, maar voldeed. De pijpbeurt was oké en tijdens het pijpen mocht ik met Mandy haar billen en borsten spelen. Het neuken was weinig geïnspireerd, maar voldeed desalniettemin.

Ik ben klaargekomen tijdens hondjes :)) en heb de kamer al bij al tevreden verlaten. Een herhaling met Mandy zit er echter niet in.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline east_side_beat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
MANDY (roumaine - brune)
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2016, 00:02:15 »
Ook ik heb afgelopen vrijdag met Mandy gekamerd.

De kamergang met Roemeense Mandy (lang bruin haar, mooi gezichtje, iets voller kont, mooie B-cup) was beter dan die met Alexandra eerder op de dag (slechter kon ook niet ::)), zonder dat ik kan zeggen dat ze de middelmaat oversteeg.

Tongzoenen was weinig diep, maar voldeed. De pijpbeurt was oké en tijdens het pijpen mocht ik met Mandy haar billen en borsten spelen. Het neuken was weinig geïnspireerd, maar voldeed desalniettemin.

Ik ben klaargekomen tijdens hondjes :)) en heb de kamer al bij al tevreden verlaten. Een herhaling met Mandy zit er echter niet in.

Feeling I guess, only feeling ! There's nothing we can do about it...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MANDY (roumaine - brune)
« Reactie #3 Gepost op: 22 september 2017, 21:01:16 »
=> Samya
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum