Auteur Topic: Verversrui 12/5, Alina (Colombia- gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 112545 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Woensdag, om de ellende even van me af te neuken, naar het Schipperskwartier getrokken ....


Bed(t)weter gaf afwezig op zijn mobieltje, hij zal bang geweest zijn van de Zweedse aanval  ;)
Maar onze Bema, die was er wel .... in de avonduurtjes ....


Eerst even ons stamcafe aldaar in Antwerpen versierd met onze nationale driekleur, vlaggen, vlaggen en nog eens vlaggen, en toen ik zag dat het goed was, omstreeks half zeven door de straat gaan lopen, eens kijken wat het Schipperskwartier zoal te bieden heeft aan moois op een vooravond van een Belgische zege .....


Ik had vooral zin in iets goed, en dan kom ik al snel in de vooravond bij Zuleika, het jonge, geile, guitige en goedlachse nichtje van Anita (en ze neemt nog steeds die haar plaats in) .... met dat voordeel dat Zuleika ons pleziert van 3 uur na de middag tot ongeveer 3 uur 's nachts, dus tijd genoeg me laten te pakken door die lekkere stoot, zelfs na de aangekondigde kroniek van de Belgische zege ....


Nog een rondtje gelopen, en al een goed jaar valt toch mijn oog op wat ik dacht dat een Dominicaans lekkertje was, middenin de grote ruimte van de Verversrui 10 .... deze stoot ziet er lekker en vooral geil uit .... en het zaad kruipt waar het zaad niet stromen kan, ik was al lang in de Belgische driekleur versierd, en of dat de aandacht trok van de meiden en van Alina in het algemeen .... veel Belgen lopen er niet altijd rond in het skw ......
Nog een keertje voorbijgelopen, nog een keertje voorbijgelopen, en des te meer dat ik dat raam passeerde, des te vriendelijker werd Alina .....


[attachimg=1]


Iets na zeven kon ik me dan ook niet meer inhouden en waagde ik maar eens een briefje van 50 euro ..... een gokje wagen, in 't slechtste geval was ik klaargekomen, en dan kan je nog naar de volgende, de nacht was namelijk erg lang ......




Aan de deur de gebruikelijke "It's 50 euro" .... dat weet ik intussen ook wel, na al die jaren .....


Alina ziet er vooral erg lekker uit, en nadat ik boven was, geen tijd gehad om ook maar een vraag te stellen, ze pakte me vol op de bek en begon te tongen (o neen, ik zou liegen, eerst de 50 euro afgedragen voor de te lijden schade)  ;D

[attachimg=2]

Daarna sloeg ze dus aan het tongzoenen, en van saunaclubkwaliteit (dus geen puntje tong maar vol vol vol met overgave)
Na enkele minuutjes, ik was al helemaal het noorden kwijt, waste ze mijn kleine jongen zorgvuldig en ook haar poesje werd vakkundig verdronken, waarna we beiden verder kussend op haar bed belanden .....
Mijn verbazing werd allen maar groter toen ze afdaalde naar lagere regionen en ze begon te pijpen zonder er een rubbertje over te trekken .... aangenaam verbaasd, dat wel. Ze zag dat ik verwonderd keek en vroeg of ik er liever een condoom over had .... ik deed lekker alsof ik niks had gehoord .....
Het pijpen? Net zoals bij het tongen, same same, veel dames uit saunaclubs doen het niet met zoveel passie en overgave .... deze madame weet verdomd goed wat een wandelaar wenst ..... verdomd goed.
Balletjes worden niet overgeslagen, diep pijpen, dan weer zacht, nat, gewoonweg top .....


Dan over naar het neuken, zo gaat dat nu eenmaal ..... Alina is al bij al een meter 60 (als ze dat al haalt) en het is heerlijk zulk lekker ding op je te krijgen ..... en je dan nog overal mag aanzitten .... een lekker strak kontje (een overheerlijk strak kontje dus) en die B-cup heeft wel wat hulp gekregen van meneer doktoor, maar liever dat dan teebuiltjes die tot op de knietjes zwabberen .... ik mocht er trouwens lekker aan sabbelen, in knauwen, bijten en onzacht mee spelen (kneden van die lekkere tieten, jee jee)


Over in missio, terwijl ik haar beide beentjes optrok en die dan nog lekker dicht mocht knijpen, en zo van opzij lekker kon doorstoten, terwijl ze lekker tongde en met een hand de balletjes kneedde en met de andere mijn tepels bewerkte ....


Ik heb tijdens het moment supreme even moeten stoppen met tongen, de oerkreet a la foots kwam eruit, ik schreeuwde dus heel de Verversrui bij mekaar, België had dus al (lang voor de wedstrijd) gescoord tegen Zweden .... euh .... Colombia .......


Zeer tevreden, 50 euro en wat zaad armer, het pand verlaten en aan mezelf de belofte gemaakt dat ik bij deze spetter zeer kortelings een wat langer ga spelen .... een half uur voor 50 euro, daar val je jezelf geen buil aan, zeker als je weet dat ze een bovengemiddelde saunaclubkwaliteit in het schipperskwartier geeft.


Herhalingsgevaar: NEEN  ;D


Ik was ook nog mijn fluitje vergeten op haar kamer bij het afscheid nemen ..... en ze had me ook verteld dat ze woensdag vroeger zou stoppen (dame werkt normaal van 12 uur 's middags tot middernacht) om België aan te moedigen thuis ..... toen Bema en ik omstreeks 20 over 8 even langsgingen om mijn fluitje op te halen, kwam ze de deur uit ..... het lekkere lieve kind is nog even terug binnen gegaan om me het kleinood terug te bezorgen ....




Een toppertje erbij in het schipperskwartier ... met stip op 2 ..... na Raquel, ex-aequo met Maria en Stefanie maar ver voor Manar, Beatrijsje, Samira en wat een servicekanon.
Eigenlijk nog nooit meegemaakt zelfs, in een wandelbuurt voor het standaardtarief, de eerste keer dat je er binnengaat, zulke service (vol tongzoenen de ganse tijd, zalig pijpen zonder en niet bedeesd om een lekkere pot te neuken)


Deze dame kan, zonder zich aan te passen, makkelijk mee met de servicegranaten van Babylon, en heel veel dames uit sommige saunaclubs zouden het schaamrood op de wangen moeten krijgen  ;)

Alina is 33 jaartjes jong, heeft donkerbruin golvend haar, een figuurtje (ook de facade) om U tegen te zeggen, is amper een meter 60 groot, een stevige B cup, en is vooral bloedgeil en honinglekker .....


Maar ik plaatst liever een foto die aansluit op haar profieltje, altijd veel leuker voor de lezers hier





[attachimg=3]
« Laatst bewerkt op: 2 december 2018, 11:24:33 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 10/4, ALINA (Colombia)
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2016, 22:48:23 »
't Verwondert mij héél erg, machientje, dat je op deze dame "valt": ik vind haar nl. te dik (in verhouding tot haar grootte uiteraard) ;D
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 10/4, ALINA (Colombia)
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2016, 22:56:57 »
't Verwondert mij héél erg, machientje, dat je op deze dame "valt": ik vind haar nl. te dik (in verhouding tot haar grootte uiteraard) ;D
42 kilo kletsnat aan de haak , ja, ze is "dik"  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 10/4, ALINA (Colombia)
« Reactie #3 Gepost op: 28 juni 2016, 23:26:24 »
Nog een detail, machientje, die bewuste woensdag zat ik op een terrasje in de buurt van de Grote Markt met mijn ex-lief !!!! En, het was gezellig; maar ja, dat is het altijd, zolang we mekaar maar heel af en toe zien !!!  :pompe
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 10/4, ALINA (Colombia)
« Reactie #4 Gepost op: 29 juni 2016, 17:19:31 »
Sorry sexmachine, maar ik heb een serieuze flater :-\ begaan: ik was van mening dat je het over Alina van Vingerling 10/4 had...maar ik weet wel degelijk wie die Colombiaanse van Verversrui 10/4 is, ik kende alleen haar naam niet...Die is inderdaad niet "dik" !
Shame on me , ik was een beetje "stuurloos" :steeringwheel: zeker ?!
Overigens heb ik nogal horen zeggen dat die inderdaad heel goed is...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 10/4, ALINA (Colombia)
« Reactie #5 Gepost op: 29 juni 2016, 17:42:15 »
Sorry sexmachine, maar ik heb een serieuze flater :-\ begaan: ik was van mening dat je het over Alina van Vingerling 10/4 had...maar ik weet wel degelijk wie die Colombiaanse van Verversrui 10/4 is, ik kende alleen haar naam niet...Die is inderdaad niet "dik" !
Shame on me , ik was een beetje "stuurloos" :steeringwheel: zeker ?!
Overigens heb ik nogal horen zeggen dat die inderdaad heel goed is...
Ik dacht al ..... 41 of 42 kilo en dik  ;D
Het is een pocketcolombiaantje, een handvat op die heupjes en je kan ze als handbagage meenemen  :lol
En verdomd lekker dat ze is, veels te lekker voor jou, bettie  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/4, ALINA (Colombia)
« Reactie #6 Gepost op: 30 juni 2016, 16:31:05 »
Oh maar sexmachine :-\, jij ligt toch mee aan de basis van mijn "flater": deze Alina staat immers niet op Verversrui 10 maar op Verversrui 12/4 ! Toen ik er daarstraks passeerde, is mijn frank (of is het "euro" ?) pas echt gevallen. Het eerstgenoemde pand, dat ik trouwens heel goed ken (cfr. Russische Valeria...), beschikt overigens maar over drie ramen ...
Adres uiteraard aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/4, ALINA (Colombia)
« Reactie #7 Gepost op: 21 november 2016, 18:13:34 »
Alina vertrekt op 15 december voor 3,5 maand op vakantie naar haar thuisland; liefhebbers hebben dus nog een drietal weken de tijd om zich door haar te laten verwennen !!!   ;)
En ze is verdorie errugggggggg lekker en goed ... bij de top 5 kwa service in het skw ..... wat een lekkere en vooral geile stoot  ;)
Ik schreef zelfs honinglekker in mijn recensie .... erg zoet dus ha ha  :dance2 :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/5, ALINA (Colombia)
« Reactie #8 Gepost op: 19 april 2017, 16:23:02 »
Alina is een raampje opgeschoven: ze staat nu op Verversrui 12/5; voor de rest is alles bij het oude gebleven...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/5, ALINA (Colombia)
« Reactie #9 Gepost op: 22 februari 2018, 17:28:47 »
Sommigen waren al wanhopig omdat Alina na drie maanden nog niet terug was; ik kan hen geruststellen: een weekje later dan vooropgesteld, is ze terug paraat  :welcome:!!
En ze is verdomd goed ... in da sack ....    ;D
Klein, Colombiaans, een eeuwige glimlach, gespierd op de koop toe en botergeil .....

Zeer zeer goed om je eerste zaad van de dag te verschieten (of je enige), mejuffer doet haar uiterste best voor 50 euro, zaagt nooit achter extra en doet je exploderen van genot .... ze vraagt zelfs bij aanvang hoe je je steak gebakken wil hebben, blue, seignant ou bien cuit     :lol   .... lees ... ze laat jou de keuze of ze je zonder of met condoom pijpt ... een uitzondering in ons skw ...
Als ze dan nog eens boven op je kruipt, heb je waarschijnlijk genoeg aan één standje om luid schreeuwend je zaadcellen in dat condoom te doen vlammen

Een aanraadstertje, ik bezoek haar meestal als eerste van de avond/dag, zo is de druk ervan af en kan je er een tijdje tegen vooraleer de  Manar's/Beatrijsjes/Gloria's van een andere wereld je verwennen   ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/5, Alina (Colombia; gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 11 augustus 2018, 22:53:03 »
E zij is één van de beste en liefste.  :happy
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/5, Alina (Colombia; gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 2 december 2018, 00:47:58 »
Eerstvolgende op mijn to do lijst. Wegens pzc voor 50. Ook cim voor 50 ? 

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/5, Alina (Colombia; gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #12 Gepost op: 2 december 2018, 12:16:26 »
... maar ze komt daarna wel terug om ons van dienst te zijn.
Dat is mooi en lief uitgedrukt, maar ik denk eerder dat wij met onze inkomticketjes van 50 euro haar van dienst zijn, ipv dat zij ons van dienst is hoor  ;D ;D ;D :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/5, Alina (Colombia; gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #13 Gepost op: 2 december 2018, 12:39:21 »
Eerstvolgende op mijn to do lijst. Wegens pzc voor 50. Ook cim voor 50 ?
Neen, je overdrijft .... ze pijpt zonder condoom voor 50 euro, iets waar je al bij 85 percent van de raamdames moet voor bijbetalen ....
In de saunaclubs is dat een meerprijs van 25 tot 50 euro .... en ik zou niet weten of Alina al CIM toelaat, maar zeker NIET zonder meerprijs
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline GirlLover_Ant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
  • SKW - Heaven on earth!
    • Bekijk profiel
Verversrui 12/5, Alina (Colombia; gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #14 Gepost op: 1 september 2019, 19:40:20 »
Eerstvolgende op mijn to do lijst. Wegens pzc voor 50. Ook cim voor 50 ?
Neen, je overdrijft .... ze pijpt zonder condoom voor 50 euro, iets waar je al bij 85 percent van de raamdames moet voor bijbetalen ....
In de saunaclubs is dat een meerprijs van 25 tot 50 euro .... en ik zou niet weten of Alina al CIM toelaat, maar zeker NIET zonder meerprijs

CIM is €50 extra bij haar.