Auteur Topic: SINA'S TANTRAMASSAGE  (gelezen 18173 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #15 Gepost op: 21 augustus 2016, 13:58:51 »
Ik ga woensdag de proef op de som nemen.
Ik ben door de recensie van odipuc zeer nieuwsgierig geraakt  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #16 Gepost op: 25 augustus 2016, 00:53:16 »
op 24 augustus naar Heaven 7 afgereisd met een bon voor de Tantra Massage van Sina. Waarvoor mijn dank aan Heaven7 en RB!

Een Tantra Massage. Ik had de naam wel eens gehoord en gezien op websites van massagesalons. Ik wist niet precies wat het was. Had wel een idee?! Maar toch..... .
Op internet met het wonder dat Google heet gezocht naar wat het nou precies is.
1001 Massagesalons met verschillende uitleg, waar niet bij staat of er een climax in zit. Energiestroom van links naar rechts, van boven naar onderen, maar uiteindelijk komen die stromen bij elkaar zo ongeveer waar je genotspier hoort te zitten.

Licky Luke deed mijn sluitspier verkrampen met zijn kijk op de Tantra Massage .....iets over ingang en uitgang. Daar werd ik ook niet veel wijzer van.

Enfin, Sjeuf dus naar Heaven 7 met tegoedbon. Bij binnenkomst de tegoedbon afgegeven bij Manuela. De procedure is dat je wordt gewaarschuwd als Sina vrij is. Ongeveer drie kwartier voorafgaand aan de massage-date meldde Manuela mij dat ik om 15 uur aan de beurt was.
Tijdens een vorig bezoek was ik al in gesprek geweest met Sina. Een reuze aardige dame van ......rond 35 jaar? Misschien 40. Geen idee! Voorts had ik met veel genoegen de recensie van odipuc gelezen. Al geeft hij daarin niet alles 'bloot'.

Stipt om 15 uur liep ik met Sina naar haar Tantra-room. Ik vertelde haar onderweg dat ik niet precies wist wat mij te wachten stond en dat het voor mij een geheel nieuwe ervaring zou worden. Die had ze het liefste, zei ze!

De bon heeft een waarde van €40, voor een half uur. Ik gaf aan dat ik niet zo van de half uurtjes ben. Sina vond een uur te lang voor een eerst keer. Wellicht iets van 45 minuten. We zien wel waar het schip strandt.

Met de Teddy-buik op de tafel. Beentjes iets uit elkaar (je weet maar nooit). Sina begint met een handdoek over je rug te strelen en daarna met een of andere plumeau. Ik kwam tot algehele rust toen ze met warme olie rug, nek, benen en armen inwreef. Mijn ogen sloten en gingen pas open aan het eind van de massage, muv van buikligging naar rugligging.
Op een of andere manier masseert ze van armen, benen en rug naar je billen. Soms net er tussen, maar ook weer net niet. De appeltjes werden zo u en dan meegenomen. Ik voelde dat dat wel een positieve uitwerking had op die kleine Sjeuf. Ze komt boven op je liggen. Sina heeft patente naturelle borsten met harde tepels die je precies kunt volgen. Na een kwartiertje omgedraaid. Dan gaat het spel pas echt beginnen.

Eerst weer die warme olie over de gehele voorzijde. En ook nu werd van de armen, benen, buik naar de mannelijke hersens gewerkt.
Normaal zou ik volop in beweging zijn met knuffels en TZ. Nee....totale ontspanning, behalve bij ...... ja daar! Sina kwam weer op mij liggen, kleine Sjeuf glibberde regelmatig tussen de borsten door. Heel aangenaam. Zo ook komt die borstpartij over je gezicht. En nou moet ik eerlijk bekennen dat ik even dacht tijdens de totale ontspanning: zou ik er een keer in bijten?
Ten finale concentreert de massage zich op een hoogtepunt, waarbij een goede combi wordt gemaakt tussen de bilnaad, de appeltjes des levens en het centrale zenuwstelsel dat kleine Sjeuf heet.
Ik kwam tot een langdurig, intens hoogtepunt in totale ontspanning en zonder enige beweging. Het is een geheel andere beleving dan tijdens een 'normale' kamergang. Het is niet te vergelijken.

Nadat alle sporen waren verwijderd nog even na zitten kletsen met ons twee op de massagetafel. Ze neemt daar de tijd voor.
Deze keer geen tijd in gaten gehouden. Naast de bon vroeg ze €20 extra. Het zal dus iets van 45 minuten zijn geweest.

Een aparte ervaring die ik zeker nog eens zal herhalen.

Illusion Plopp!

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
SINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #17 Gepost op: 31 augustus 2016, 22:03:38 »
Sjeufke heeft er onlangs al over geschreven. Ik doe hierbij mijn duit in het zakje. Ik was woensdag 27 aug. in H7 met de tantra-massagebon van dit forum. En in H7 bevonden zich ook Sjeufke en Licky Luke, beiden ook in het bezit van zo'n bon. Het werd dus druk voor Sina. Zou ik nog wel aan de beurt komen? :o

Om de massage te krijgen dien je een afspraak bij de theke te maken. Die vertelt of Sina vrij is of al bezig; en in dat laatste geval laat ze Sina weten dat je belangstelling hebt. In mijn geval werd Sjeufke al door Sina onder handen genomen. Ik heb de wachttijd in mooi weer lekker buiten doorgebracht, keuvelend met Pret, Licky Luke en Smouse. Onderwijl de aanwezige vrouwen in de gaten houden. Olga bleek bijvoorbeeld weer terug van vakantie.

Na een tijdje kwam Sjeufke er aan samen met een vrouw met een T-shirt aan waar de tepels duidelijk doordrukten. Op haar t-shirt stond Sina. En warempel  ;D dat bleek ook zo te zijn. Licky Luke bleek toch wat bevreesd voor een eventuele anale tantra-touch en wilde eerst alles van Sjeufke weten. Ik mocht dus eerst mee met Sina.
In dezelfde ruimte als waar Memmo masseert bleek Sina ook te werken. Ze lossen elkaar af zei Sina. Sina werkt op Woensdag en Vrijdag tot circa 5 of 6 uur. Af en toe ook een andere dag. Maar het is behoorlijk inspannend werk en Sina wil er ook van genieten en zichzelf in bescherming nemen door niet teveel te werken.

Onder een new age muziekje mocht ik naakt op mijn buik op de tafel gaan liggen. Na de eerste strijkingen met een laken en een soort kwast werd ik met olie ingesmeerd en strelend gemasseerd. Na een tijdje gebeurde dat met Sina's borsten. Heerlijk! Vervolgens mocht ik op mijn rug gaan liggen en van hetzelfde laken een pak. Hierbij werd o.a. mijn hoofd tussen haar borsten gestopt en hetzelfde gebeurde met mijn lul.
Ze had van tevoren aangegeven dat als ik geen happy end wilde ik dat moest aangeven. Ik hield dus stijf mijn mond en ze wist me tot een heerlijk hoogtepunt te brengen.

Daarna nog leuk ontspannen met Sina zitten praten. Het is een heel aardige vrouw, al wat ouder maar met heerlijke borsten. Ik zei haar dat ik dacht dat het met prostaatmassage zou zijn. Ze vertelde dat ze dat niet voor de eerste keer doet (meestal) en dat daar wat meer tijd dan een half uur bij komt kijken. Ik ben van plan dat toch ook eens mee te maken en ga haar nog een keer voor een uur boeken (80 euro).

Buiten zat Licky Luke nog en ik liep met samengeknepen billen op hem af. Maar hij liep er niet in. Nog even met Sjeufke zijn avonturen met Sina doorgenomen. Hij was er ook tevreden over.

Bedankt forum en H7 voor deze mooie gelegenheid!


Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #18 Gepost op: 5 september 2016, 12:05:05 »


I LOVE ZINA

Läuft diese Aktion weiter?
Auf ihrem T-Shirt steht aber 
Sina

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #19 Gepost op: 5 september 2016, 12:30:33 »


I LOVE ZINA

Läuft diese Aktion weiter?
Auf ihrem T-Shirt steht aber 
Sina



[attachimg=1]    ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Sina ist krank
« Reactie #20 Gepost op: 7 september 2016, 18:31:55 »
Sina ist krank  (Probleme mit der Schulter) und deshalb momentan nicht im H7!