Auteur Topic: Vriendschap (verliefd) of gewoon een slimme DVP met €-tekens?  (gelezen 14532 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vriendschap (verliefd) of gewoon een slimme DVP met €-tekens?
« Reactie #15 Gepost op: 11 juli 2016, 17:55:12 »
Ps sexmachine: Waarom nooit je telefoonnr achterlaten bij een dvp of waarom niet van haar aannemen?
Ik ben dr ook zeer terughoudend in, maar ik ben benieuwd naar de achtergrond van die stelligheid.
Kort en simpel ....
Ik ga naar een hoerenbuurt en als mijn favoriete dame er niet is, kruip ik op een van de 350 anderen ...
Net zoals in een club .....
Ik kreeg tig interne mails dat Precieuse niet meer in Babylon werkt ..... kruip ik toch lekker op Adelina, of Naomi, of Sylvia, of Rose, of een van de dertig anderen ....


Ik spreek NOOIT af met een dame van plezier, ook al is ze zo goed, er zijn er zovele anderen .........


Ik heb trouwens  mijn telefoonnummer gegeven aan een hoertje uit Living Room (in 2010), waar ik enkele keren mee was gaan kameren .....
Gevolg was dat de volgende weken steeds de vraag kwam wanneer ik kwam en dat ik dan wel met haar op kamer ging ..... dat was al genoeg voor me om er spijt van te hebben, ik kies namelijk zelf in een hoerentent met wie ik kamer. Ik ben haar lief niet  ::)
En tot overmaat van ramp stuurde madame dan ook nog een bericht per whatsapp dat ze binnen twee weken naar Roemenië ging vertrekken, en dat ze geen geld had om haar vliegtuigticket te betalen ..... Mijn antwoord: "Dan heb je nog twee weken om die centen te verdienen .... veel succes"
Nooit meer iets van gehoord en nooit meer teruggezien .... gelukkig maar .....  ;D  Foots noemde haar trouwens een "kleefteef"  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Vriendschap (verliefd) of gewoon een slimme DVP met €-tekens?
« Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2016, 19:52:30 »
Ik heb wel een handjevol contactgegevens van dames, maar ik ben daar altijd heel selectief in geweest. Wat clubdames, die ik al wat langer kende. Die worden gebruikt om te checken of ze aanwezig zijn. Daar is het wel handig voor.  Ik ga niet naar club X als dame Y er niet is. Zeker niet als ik er niet goed genoeg bekend ben met het damesbestand. Geen zin in een flopsessie. Soms een Happy Birthday of een Happy Newyear. Maar daar blijft het bij. In een club als Babylon is dat niet nodig, want die werken met een aanwezigheidslijst. Daar denk ik er niet eens aan om ze mijn nummer te geven.

In mijn top secret map zitten ook nog wel verouderde nummers van Duisburgse raamdames. Ging op dezelfde manier. Heeft me waarschijnlijk indertijd ook wel behoed voor floppers. Van geen van alle ooit last gehad van stalking of iets dergelijks.

Dan hebben we nog de afdeling Thailand en Filipijnen. Dat is duidelijk een andere categorie. Bijna dagelijks komen er 'I miss you'  en 'I love you' berichtjes binnen. Niet te serieus nemen. De afstand speelt in hun nadeel. Echt concreet om geld vragen hebben ze nooit gedaan, maar wel werden er wel eens problemen gemeld. Dan snap je waar ze op aan willen. Meteen duidelijk maken dat dat er niet in zit.

Toch zijn er ook wel meiden waarvan ik het echt jammer vind dat ik geen contactgegevens heb uitgewisseld. Die verdwijnen dan uit je zicht, maar hebben genoeg indruk achter gelaten. Het zijn hoeren, maar het zijn ook mensen. Het gaat in de eerste plaats om de sex, maar soms ontstaat er wat wederzijdse sympathie. Daar is niks mis mee, maar meer moet dat ook niet zijn.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Vriendschap (verliefd) of gewoon een slimme DVP met €-tekens?
« Reactie #17 Gepost op: 9 oktober 2016, 12:00:41 »
Vroeger, toen ik qua leeftijd binnen de range viel van 18 tot 23-jarige meisjes, was ik er veel actiever mee en had ik veelvuldig contact met dames buiten de club. Niet alleen via de SMS, maar ook in restaurants, op kermissen, in hun thuisland, etc. Heb het allemaal gezien, van zogenaamde neefjes en broertjes tot pooiers, van lokale probleemgezinnen tot gezinnetjes waarvan pa de pastoor was in de kerk in de dorp, van dames die lachend vertelden hoe ze wandelaars een poot hebben uitgedraaid tot Roemeense heren die sms-jes zaten te tikken naar hopeloos verliefde beren of bellende dames soufleerden wat ze moesten zeggen tegen een of andere verliefde dweil. 

Uiteindelijk draait het in 99 van de 100 gevallen toch om geld. Of ze nu proberen klanten op te lichten door een toneelstukje te spelen of een klik hebben met een klant, ze zitten daar in die club omdat ze (om wat voor redenen dan ook) geld nodig hebben en dat verdwijnt niet met het aangaan van een "relatie". Ze pakten een paar honderd per dag in de club en uiteindelijk moet dat geld toch ergens vandaan komen. Dan betaalt of de wandelaar dat of Jan en alleman blijft erop kruipen. Zelfs als ze van goede wil zijn, dan zijn er altijd wel problemen, laat staan als ze van slechte wil zijn en enkel de intentie hebben om een wandelaar een poot uit te draaien. Veel van die dames zijn ook berekend en hebben geduld. Dat ze na 2 weken nog niet via de SMS hebben gezeurd om geld, zegt niets.

Ze leven letterlijk en figuurlijk in een compleet andere wereld. Ook bij dames die niet de intentie hadden om een poot uit te draaien, was het eigenlijk altijd wel wat. De vraag is of het je dat waard is. Dagje zwemmen/pretpark, naar de kerstmarkt of kermis in Krefeld, uit eten bij de Donau en dan een hotel kost je ook sowieso € 250. Een keer is dat leuk misschien, als je het op waarde weet te schatten, maar voor dat geld kun je ook een dag jezelf vermaken in een club. Velen weten het niet op waarde te schatten. Als je het kunt beschouwen als iets professioneels, maar dan voor de verandering een keer buiten de club, prima. Als voorbode voor een trouwpartij? Doe het dan maar niet.

Het is zaak altijd realistisch te blijven. De spiegel en de 'echte wereld' zijn wat dat betreft je beste vrienden. Heb het altijd frappant gevonden dat volwassen mannen, jaar of 40, 50 of zelfs ouder zich gek laten maken en figuurlijk uit laten kleden door jonge hoertjes uit een of andere dorp in de middle of nowhere in Roemenië of Bulgarije. Als deze mannen door de stad lopen, klampen er dan voortdurend 20-jarige meisjes hen aan ? Als ze in de lokale tienerdisco komen, proberen meisjes hen dan te versieren of denken ze eerder "wat moet die ouwe lul hier" ? Vast niet. Als het daar al niet gebeurt, waarom dan in een omgeving met professionele dames wel?

Mensen ervoor waarschuwen heeft overigens geen enkele zin. Ze denken toch stuk voor stuk:
- dat hun schatje niet zo is
- dat je jaloers bent op de relatie die ze hebben met hun schatje

en ze praten het voor zichzelf toch wel goed.

Heb nergens spijt van, er zijn momenten bij geweest die ik absoluut niet had willen missen, maar toch wel momenten dat ik het koppie erbij moest houden en echt even door een zure appel heen moet bijten. De ultieme lakproef is natuurlijk geen geld geven, maar dan ben je ook je "schatje" kwijt natuurlijk. No money, no honey. Dat spel spelen, dat is toch pokereren.
« Laatst bewerkt op: 9 oktober 2016, 12:16:14 door Balthasar »