Auteur Topic: LARISSA  (gelezen 38253 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #30 Gepost op: 24 oktober 2016, 16:41:07 »
Larissa ziet er in het echt Goddelijk uit.
Die borsten en dat gezicht zijn zalig.
Lezende de recensies ook nog eens goede service.

Alleen haar gebit is wat minder. Kan je gemakkelijk een aantal fietsen in parkeren.  ;D

Stom om nooit met haar te kameren.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #31 Gepost op: 24 oktober 2016, 16:42:45 »
De vraag die op mijn lippen ligt .... ziet ze er nu echt zo goed uit als op de foto's van die kunstenaar van LOVE SAUNACLUB, of zo slecht als op de foto's van Heaven7Seven .....

Van die eerste Larissa kom ik namelijk niet af, en op die tweede kruip ik voor geen geld van de wereld op  :-\


Tja... zie jij er elke dag even goed (of slecht) uit?

Zo ook met deze dame, hoewel de fotograaf van Heaven 7 wat mij betreft wel eens naar een simpel cursusje mag gaan... om mee te beginnen...

Als we haar nou allemaal een keer boeken (jij noemt dat bespringen, ook prima) en ze besteedt het verdiende geld voor een gebitsbeurt, dan wordt ze heel waarschijnlijk onweerstaanbaar...


Btw ik heb gezien hoe en door wie de foto's in Heaven 7 worden genomen, destijds met de foto's van Michaela, en ik moest nog net niet huilen... Daar kun je met de beste Photoshop software nog niks van maken, zo amateuristisch... en dat terwijl er aan andere zaken sloten met geld wordt uitgegeven, behalve aan hun "core business": de dames... tsss.....
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #32 Gepost op: 24 oktober 2016, 17:09:14 »
De vraag die op mijn lippen ligt .... ziet ze er nu echt zo goed uit als op de foto's van die kunstenaar van LOVE SAUNACLUB, of zo slecht als op de foto's van Heaven7Seven .....

Van die eerste Larissa kom ik namelijk niet af, en op die tweede kruip ik voor geen geld van de wereld op  :-\

De foto's op Love komen het meest overeen met de werkelijkheid. Ik zag haar een tijdje terug in H7 en toen twijfelde ik of het daadwerkelijk Larissa was. Ze had toen veel minder make-up op. De foto's van Love zijn bij mijn weten niet gefotoshopped door die kunstenaar  ;) ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #33 Gepost op: 24 oktober 2016, 17:17:20 »
Die fotograaf in H7 is redelijk waardeloos, dat heb ik al verschillende keren geschreven in recensies.
Larissa heeft inderdaad een behoorlijk perfect figuurtje, met ronduit schitterende borsten. Dat zie je eigenlijk ook wel op de H7-foto's, maar daar is het allemaal zo clumsy, zo onhandig. En in werkelijkheid heeft Larissa een klein kontje, maar op sommige H7-foto's is het bijna een Latina-kont  ::).

Ik heb een tijd geleden toen het nog mooi weer was een hele tijd (voorafgaand aan een kamergang) met haar buiten gezeten. Zij compleet bloot op mijn schoot (met mijn handdoek omhooggeslagen). Geloof me dat ik de hele tijd een erectie gehad heb, met die kleine blote billetjes er continu tegenaan, en met zicht op alle heerlijke rondingen: borsten, heupen, venusheuvel...

Het is een heel mooie jonge meid, eerder pse dan gfe. Ze geniet ook van zichzelf. Ik herinner me hoe ze zich met haar kontje omhoog tijdens het blasen zo positioneerde dat 'alles' bij haar goed in de spiegel te zien was. Ze weet wat ze in huis heeft.

Amusant was ook dat ze toen ik voor het eerst met Betty geweest was (die was er toen nog maar kort) me achteraf vroeg of Betty ook goed was...

Haar tanden zijn inderdaad het enige schaduwpunt, maar met de verdiensten van enkele dagen zou ze dat helemaal kunnen fixen.

Btw, vergelijkbare teleurstellende foto's zijn ook die van Sabina. Ook Sabina is in het echt vééél mooier...
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #34 Gepost op: 24 oktober 2016, 17:34:53 »
Zijn haar tanden echt zo slecht? Ik moet zeggen, dat ik haar tanden niet echt goed heb kunnen zien. Ik heb wel even heel kort met haar gesproken, toen ik bij haar een koffie bestelde in H7, maar kon haar tanden (waar ik met name op lette) niet heel goed zien. Het enige wat me opviel, was dat ze wat scheef stonden, maar zoals gezegd kon ik het niet heel goed zien. Mist ze tanden of zo?
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #35 Gepost op: 24 oktober 2016, 17:44:26 »
De vraag die op mijn lippen ligt .... ziet ze er nu echt zo goed uit als op de foto's van die kunstenaar van LOVE SAUNACLUB, of zo slecht als op de foto's van Heaven7Seven .....

Van die eerste Larissa kom ik namelijk niet af, en op die tweede kruip ik voor geen geld van de wereld op  :-\

De foto's op Love komen het meest overeen met de werkelijkheid. Ik zag haar een tijdje terug in H7 en toen twijfelde ik of het daadwerkelijk Larissa was. Ze had toen veel minder make-up op. De foto's van Love zijn bij mijn weten niet gefotoshopped door die kunstenaar  ;) ;D
Kijk, dan is het makkelijk, als jullie me zoeken, zit ik op Larissa  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #36 Gepost op: 31 oktober 2016, 14:08:38 »
Heet van de press. Ze staat weer monter en fris in H7 vanaf vandaag

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #37 Gepost op: 31 oktober 2016, 14:09:38 »
Heet van de press. Ze staat weer monter en fris in H7 vanaf vandaag

Das een paar dagen te laat hé :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #38 Gepost op: 31 oktober 2016, 15:24:18 »
Terug verplaatst naar Heaven7. En nu hopen dat ze er blijft tot aan mijn volgende bezoek he 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #39 Gepost op: 31 oktober 2016, 19:43:14 »
Heet van de press. Ze staat weer monter en fris in H7 vanaf vandaag

 :-\ is ze binnengelopen na mij?

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #40 Gepost op: 1 november 2016, 21:09:08 »
Heet van de press. Ze staat weer monter en fris in H7 vanaf vandaag

 :-\ is ze binnengelopen na mij?

Ja, je hebt haar. Net gemist en nog een nieuw blondje ook. Dus plan al maar een nieuw bezoek :)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #41 Gepost op: 8 november 2016, 17:03:47 »
Is Larissa nog steeds aanwezig in Heaven7? Ik hoop haar vrijdag EINDELIJK aan mijn degen te kunnen rijgen! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #42 Gepost op: 8 november 2016, 18:47:05 »
Is Larissa nog steeds aanwezig in Heaven7? Ik hoop haar vrijdag EINDELIJK aan mijn degen te kunnen rijgen! ;D 8)

Zaterdag was ze er en staat vandaag ook op de lijst.
Of die lijst een beetje klopt weet ik niet.
http://www.6profis.de/sauna-club/willich/heaven7-saunaclub/#anwesend

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #43 Gepost op: 8 november 2016, 19:03:28 »
Is Larissa nog steeds aanwezig in Heaven7? Ik hoop haar vrijdag EINDELIJK aan mijn degen te kunnen rijgen! ;D 8)

Zaterdag was ze er en staat vandaag ook op de lijst.
Of die lijst een beetje klopt weet ik niet.
http://www.6profis.de/sauna-club/willich/heaven7-saunaclub/#anwesend

Bedankt voor de info! Blijven duimen dus 8) :))
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #44 Gepost op: 14 november 2016, 19:44:51 »
Eigenlijk was ik van plan om eind vorige week nog eens richting Willich te rijden. Net op de dag dat KP er ook  was, en het leek me wel leuk om dan tussendoor even te ouwehoeren. Helaas floot mijn dochter me (onbewust gelukkig) terug toen ik nog maar net vertrokken was: 'kun je ons even komen helpen'... Ze moest eens weten  :o

Achteraf gezien ben ik daar wel blij om (sorry KP). Larissa was toen immers nog niet aanwezig... Maar goed, het werd intussen wel tijd dat ik van enige lokale kriebelingen zou afgeraken, en zodoende reed ik vandaag even snel over en weer naar Willich. Natuurlijk met aankomst voor 12 u, om evidente redenen. Het was druk, maar niet overdreven, er waren nog enkele plaatsen op de parking.

Bij aankomst al onmiddellijk Sabina gespot, plus een heleboel usual suspects. Ook enkele nieuwe meiden. Een blondje dat er wel lekker uitzag. Redelijk skinny, met een kleine b-cup. En een zwartje (Jennifer uit Ghana); best een lekker ding (in mijn ogen): echt mooie c-cup tieten, slank, met een bol (klein) kontje. Volgens mij iets van blanke invloed - en dat maakt het voor mij wel mooier.

Sabina was gewoontegetrouw best druk, en enigszins selectief, die indruk had ik toch. Ik denk dat ze quasi-alleen met dertigers kamerde.

Ik moest het allemaal nog even laten bezinken. Wie zou het worden? Sabina, of 1 van die nieuwelingen? Of zou ik nog even wachten om te zien of Larissa er misschien was? Eerst dus maar even een saunaatje, en daarna een gesprekje met een Antwerpse medewandelaar (eerst in het Duits nota bene). Hij bleek de muzikant te zijn die tweewekelijks op dinsdag optreedt.

Van waar we zaten zag ik ineens Larissa binnenkomen. Leuk, zo'n mooie meid in street wear... Ze had een grote taart bij. My birthday, riep ze trots... Needless to say dat ik mijn medewandelaar even later achterliet, toen Larissa zich in full naked glory toonde.

Even later zaten we op een bankje, Larissa in mijn schoot liggend, met mijn beste vriendje spelend, en ik haar gezichtje en haar borsten strelend. He's strong! Nou ja, dat was dus een complimentje naar haarzelf.  Natuurlijk is ie strong als er zo'n superlekker jong ding met hem aan het spelen is, en als in dat lekkere snoetje een heerlijk zoenend tongetje verborgen zit.

Een, twee, drie, vier, ... vijfentwintig... OK, misschien kunnen we nu aufs Zimmer zonder dat mijn badjas op rare plaatsen opbollingen vertoont.

Gelukkig hadden we een kamer boven. Tegen alle etiquetteregels in liet ik mijn dame voor mij de trap oplopen, zodat ik de kans had om voluit tegen dat overheerlijke kleine kontje aan te kijken.

Op de kamer was het redelijk ongeremde PSE. Intense tongzoenen. Volop Eierlecken, waarbij een ondeugend vingertje ook even anaal op verkenning ging - een faveurtje dat ik dan ook maar (graag) geretourneerd heb.

Ik weet al langer dat Larissa zichzelf graag ziet. En dat snap ik! Ze positioneert zichzelf dan ook graag zodanig dat 'alles' goed te zien is in de spiegel. Adding beauty to joy...

Soms is het allemaal wat (te) geacteerd, maar evengoed is het erg geil. De combi van die intense tongzoenen, haar tieten met harde tepels die ze in je mond pusht, het tomeloos pussysliden, haar deepthroat pijpen... het zorgt voor een absoluut waanzinnig lekkere cocktail.

Ik had een bepaald standje in gedachten, en dat was geen enkel probleem, maar eerst wilde ze mij absoluut nog berijden: 'er ist so gross'. Altijd een leuke boost voor je ego - ook al weet je zelf wel beter. Maar uiteindelijk hoeft ze dat niet te zeggen/doen: het is gewoon een stukje van de lieve, servicegerichte meid die ze is.

Uiteindelijk kwam ik vanuit mijn tenen klaar, allebei staande in doggy, waarbij zij zich zo draaide dat we nog konden tongzoenen en ik met haar stevige, vooruitstekende tieten kon spelen.

Voor mij momenteel de nummer 1 in H7.
« Laatst bewerkt op: 14 november 2016, 19:57:40 door ikke1974 »
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht