Auteur Topic: VIKTORIA  (gelezen 10687 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
VIKTORIA
« Gepost op: 11 juli 2016, 20:14:08 »


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VIKTORIA
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2016, 22:53:56 »
Mogelijk zijn er twee Victoria's in H7. Dit is niet de Victoria waar ik mee op kamer ben geweest.
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20440.msg79552.html#msg79552
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VIKTORIA
« Reactie #2 Gepost op: 30 juli 2016, 10:49:35 »
Na wat rond gekeken, wat gerelaxt, wat voetbal gekeken en wat gegeten te hebben, vond ik het tijd voor een eerste dame. Vooraf had ik thuis al gekeken, welke dames aanwezig zouden zijn. Ik was erg benieuwd naar Viktoria. Ik vond haar wel een lekker figuur hebben. Niet te mager en een lekkere kont. Daarnaast blijkt ze aardig lenig te zijn, getuige haar foto's. Ik ging dus opzoek naar haar en vond haar in de bar op 1 van de zitbanken, samen met 2 andere dames, Sarah en Emilia. Ik ging bij de dames zitten en er volgde gelijk een leuk gesprek met Viktoria. Ze zegt dat ze Italiaanse is. Misschien klopt dit wel, omdat ik haar vaak Italiaans heb horen praten met Sarah, maar Viktoria kan ook Roemeens, waardoor het weer wat ongeloofwaardiger wordt. Ach wat maakt het ook uit, waar de dames vandaan komen. Het gaat om hun service en persoonlijkheid. Haar persoonlijkheid beviel me tot nu toe prima. Haar service wist ik op dat moment nog niet. Ze vroeg me op een gegeven moment, wat ik wilde doen op de kamer en ik gaf aan gewoon standaard PZC en NMC, maar ook likken en tongzoenen, waarop ze me gelijk spontaan en sensueel begon te tongen. Potverdorie, dat had ik nog niet vaak meegemaakt, dat een dame zo intensief aan het tongen gaat in de bar. Tot nu toe had ik dit alleen bij Susi (Babylon). Ik voelde dat het wel goed zat met Viktoria. Ik heb nog een beetje tijd gerekt met haar in de bar, waarbij we een aantal keren nog innig lagen te tongen.
Na een goed half uur met Viktoria gesproken en getongd te hebben, is Viktoria naar de ingang gegaan om een sleutel op te halen. Toen ze weer terug kwam, liep ik achter haar aan de trap op naar 1 van de kamers. Nu viel het me op dat ze echt een lekker lijf had en een zeer lekker kont. Haar gezicht is niet super knap, maar niet onaardig. Op de kamer zijn we verder gegaan met waar we beneden zijn geëindigd. Heerlijk passioneel tongzoenen, waarbij ze mijn lid begon te trekken. Deze was al op volle sterkte, maar ik wilde niet gelijk dat ze me een blowjob gaf. Ik wilde haar eerst verwennen. Ze ging er lekker voor liggen en ik vond haar gevoelige plekjes snel. Ik merkte dat ik wel steeds op de goede plekjes zat, maar omdat ze steeds veel bewoog, kon ik haar niet laten klaarkomen. Iedere keer moest ik haar spot weer opzoeken en dan merkte je dat ze even wat minder opgewonden bewoog, totdat ik de juiste spot weer had gevonden. Dan krioelde ze weer wild en raakte ik de spot weer kwijt, waardoor ik weer opnieuw opzoek moest gaan. Na een tijdje er maar mee gestopt, ook omdat ik vond dat het nu mijn beurt was. We begonnen eerst weer lekker te tongen, waarna ze afdaalde naar beneden. Ze begon mijn hele lichaam te zoenen, totdat ze bij mijn lid was aangekomen. Na een kleine schoonmaak beurt met een vochtig doekje, begon ze met een lekkere stevige blowjob. Normaal neem ik daarna een meid met zo'n mooi kontje in doggie, maar omdat haar tong kwaliteiten zeer goed waren, wilde ik haar nemen in missio, zodat ik haar lekker kon blijven tongen. Na de tijd hebben we een tijdje in elkaars armen nog wat met elkaar gesproken en getongd. Viktoria is een echte aanrader.

Naam : Viktoria
Nationaliteit/Taal : Italiaanse (Roemeense) / Duits en Engels
Leeftijd : 26 volgens eigen zeggen. Op de website staat 28
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 60 Kg, maat 36 / B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 7/10
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
VIKTORIA
« Reactie #3 Gepost op: 17 oktober 2016, 18:55:20 »
Onlangs ging ik nog maar eens naar H7 met de bedoeling om eveneens nog maar eens met Betty en/of Larissa te kameren. Helaas, geen van de twee was d'r, ondanks de andersluidende melding op de AWL.

Nou ja, zo heel erg was dat ook weer niet. Er zwemmen meer visjes in de grote wijde zee. Vrij snelde vormde zich een shortlist in mijn hoofd (of was het een metertje lager?). Van de dames die daarop prijkten nam Viktoria het heft (en nog iets anders) in eigen hand, misschien ook al omdat Betty een aantal positieve dingen over mij gezegd had (en ergens heeft zo'n verkoopstechniek toch altijd wel een ietsiepietsie effect  ::) ).

Viktoria is niet de absolute stunner in het huis, maar wel absoluut een lekker ding. Op 6profis zijn haar foto's verwijderd, maar bv hieronder vind je ze nog terug.

Viktoria is aangenaam gezelschap. Een leuke babbel, maar beperkte openbare presales. Op de kamer was het gewoon goed, zonder positieve of negatieve uitschieters. Het is nu anderhalve week geleden, en de echt scherpe herinneringen, genre het terugspelen van de mentale film tijdens de autorit terug naar huis, die zijn al vervaagd. Viktoria is gewoonweg een leuke meid om seks mee te hebben, en dat gaat zeker nog wel eens gebeuren, afhankelijk van de aan/afwezigheid van de vaste waarden. Maar ze is net niet een meid waarvoor ik speciaal richting oosten ga rijden.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht