Auteur Topic: VICKY (Bulgaarse)  (gelezen 97813 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
VICKIE - Bulgare, blonde
« Reactie #15 Gepost op: 28 september 2017, 07:46:46 »
Ze is  2 maand weggeweest,  ze is topvorm.
Gisteren heb ik ze geschaakt .


Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
VICKIE - Bulgare, blonde
« Reactie #16 Gepost op: 22 oktober 2017, 17:34:47 »
Gisteren voor de eerste keer gekamerd met Vicky.

Zonder twijfel mijn beste ervaring in SS ever

bloedmooie meid, super service en mega aardig, wat willen we meer....

Debuut was zo goed dat ik er s’avonds maar direct op herhaling ben gegaan bij Vicky, wat zo mogelijk nog beter was


Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VICKIE - Bulgare, blonde
« Reactie #17 Gepost op: 24 oktober 2017, 14:07:58 »
Naar eigen zeggen per vandaag weer afwezig.
Onbekend voor hoe lang...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
VICKIE - Bulgare, blonde
« Reactie #18 Gepost op: 6 november 2017, 21:40:26 »
Vandaag LR

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VICKIE - Bulgare, blonde
« Reactie #19 Gepost op: 5 februari 2018, 07:14:02 »
Weer terug in SS.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Vicky (Bulgaarse)
« Reactie #20 Gepost op: 29 april 2018, 18:27:51 »
Na al verschillende goede verhalen te hebben gehoord over Vicky (bul) en nadat Jooploop er overheen was gegaan vergrootte ik mijn interesse in deze dame.
Na het eten waagde ik mijn move.

Ik kreeg haar te pakken bij de bar en vroeg of ze tijd voor mij had.
Samen gingen we naar boven om daar en 15 tal minuten te wachten voordat er een kamer vrij kwam. Met haar een leuk gesprekje gehad en naast dat het een hele mooie meid is , is ze heel vriendelijk. We gingen naar kamer 11 , volgens haar de mooiste kamer in de club.
Ik heb daar totaal geen verstand van en geloofde haar meteen op haar mooie ogen.
De kamer was idd mooi, een rond bed en een douche op de kamer.
Ze kleedde zich uit en er verscheen een heel mooi lichaam met een mooi setje tieten en een heerlijke kontje. Heerlijk begonnen we met een potje tongworstelen wat overging in een hele goed pijp beurt met een heerlijk uitzicht op haar prachtige lichaam.
Vervolgens kroop ze heerlijk of me en hield ik het bijna niet meer.
Nog even missio en daarna heerlijk klaargekomen in doggy met uitzicht op haar mooie kontje en ik kon de rest ook zien via de spiegel.
Met een zeer gevoel verliet ik de kamer.

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Vicky (Bulgaarse)
« Reactie #21 Gepost op: 29 april 2018, 21:19:42 »
Het was dus de dame die me meteen op viel toen ik binnen kwam in de bar en hoorde dat ze vichy heten en dat het een goede dame moest zijn en zag er erg mooi uit maar ik had deze dag tijd genoeg en zeker geen haast maar rond de klok van 6 uur begon er toch wat op te komen maar ik kreeg haar zo snel niet gevonden en dacht dan maar eerst even gaan eten na het eten zag ik haar weer in de bar ruimten en was ze vrij hat al gehoord dat het een redelijk populaire dame was dus ik dacht van nu maar meteen anders is ze weer weg eerst even wat zitten praten en maar eens naar de kamer gegaan toen ze haar schoen uit dee wat is het een kleine op donder maar zo een mooi figuur gewoon heerlijk om naar te kijken ze begon eerst wat met kussen en tongen waar na het pijp werk begon wat ook erg goed was na een toen ging het rubber om en ging ze heerlijk boven op zitten wat ze ook nog lang vol houden daar na nog doggy en missionaris gedaan waar op ik het niet meer hield en zeer tevreden me eerste ss kamer verliet en het is gewoon een erg leuke en vriendelijke Damen

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VICKIE - Bulgare, blonde
« Reactie #22 Gepost op: 10 juni 2018, 11:07:27 »
Uit mijn verslag "Drie dagen drielandenpunt Vaals, dag 3 (Sixsens)"

Ik was een paar biertjes aan het drinken samen met Brombeerzuid aan de buiten bar. Ik zag dat Vicky ook het buitenterras op kwam. Ze keek mijn kant op, lachte vriendelijk en zwaaide even naar me. Waarschijnlijk had Stacey tegen haar gezegd dat ik wel interesse in haar had, wat Stacey later ook bevestigde :) Vicky stond al langer op mijn verlanglijstje, maar ze is vaak bezet en wanneer ik met Dani ben komt het er niet van... Nu wilde ik mijn kans wel grijpen, want ik vind haar een erg mooie meid en van horen zeggen zou ze goede service verlenen.

Ik nam afscheid van Brombeerzuid, na mijn laatse biertje en zocht Vicky op, die inmiddels beneden aan de bar was gaan zitten. Aan de bar hebben we even kort met elkaar gesproken. Daarna wilde ze een sigaretje roken en omdat het nu nog rustig was in het rookhok, heb ik haar vergezeld. Daarna nog even babbelen aan de bar. Grappig is dat ze me vertelde dat ze ook een tijdje gestopt was met roken, maar uiteindelijk toch weer is begonnen. Jammer en ik hoop dat ze in de toekomst er alsnog mee stopt. Nu rookt ze naar mijn mening te veel, maar dat vind ik van heel veel dames, inclusief Dani.

Desalniettemin is het een mooie en vooral leuke meid. Ik denk kwa uiterlijk de mooiste Bulgaarse dame in een saunaclub, waarmee ik ooit op kamer ben geweest. En ook op de kamer stelde ze me absoluut niet teleur. Een erg leuke sessie gehad met haar. Lekker rustig en relaxt. En er heeft niemand gelogen over haar service. Die is gewoon erg goed. Het benaderd een GFE en ik denk als ik vaker met haar een kamer zou nemen dat het een echte GFE gaat worden.

Grappig was wel dat ze altijd dacht dat zij mijn type niet was, omdat ik altijd met Dani ga en Dani toch een heel ander postuur heeft dan zij. Wat ik erg mooi aan Vicky vind is haar gezicht en hoewel ze geen grote kont heeft, bevalt mij haar kontje wel degelijk. Die is toch wel lekker gevormd en die tattoo maakt het ook wel spannend ;D Verder gewoon een erg lekker figuurtje, niet te mager, maar gewoon goed. Leuke kleine maar mooie borstjes. Wie kan dat nu niet waarderen?

Vicky is voor mij zeker voor herhaling vatbaar, zeker als Dani er niet is. Ze is zeker één van de beste dames die ik tot nu toe heb gehad in Sixsens. En het is gewoon een erg lieve en zachte meid. Eigenlijk iets te zacht naar mijn mening, want later op de avond, kwam ik haar tegen in de lockerroom met een klant. Ze bleek met die klant 50 minuten op de kamer te zijn geweest en vroeg om €100,-- als hij het ermee eens was. Ze zei zelfs, als hij er niet mee eens was, dat €50,-- ook wel goed was... Nee meisje, je mag best wel op je strepen staan! Zeker met een kamergang van 50 minuten! Als het 35 was, zou ik zeggen ok, maar 50 minuten? Gelukkig was het een goede gozer en betaalde hij waar zij recht op had. Deed ie dat niet, had ik er nog wat van gezegd ook. Als een dame verdiend waar ze recht op heeft, dan moet ze dat ook krijgen. Vicky, laat in die gevallen iets meer je tanden zien. Je bent het meer dan waard!



Naam: Vicky
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond met een potje
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 47Kg, maat 36/ B-cup

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VICKIE - Bulgare, blonde
« Reactie #23 Gepost op: 10 juni 2018, 11:14:13 »
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,24748.0.html

Dit is dezelfde Vicky. Kan samengevoegd worden...?

Topics samengevoegd!
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VICKY (Bulgaarse)
« Reactie #24 Gepost op: 5 oktober 2019, 13:21:59 »
Bulgaarse Vicky schijnt weer terug te zijn in Sixsens. Erg leuke en goed uitziende dame met goede service en geen klokkijkster en erg correct. Ze is te herkennen aan de playboy tattoo op haar kontje.

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
VICKY (Bulgaarse)
« Reactie #25 Gepost op: 29 januari 2020, 22:13:30 »
VIKTORIA (SixSens) - De 50ste kamer van 2019
Bij deze recensie


Uiterlijk

Met geen pen te beschrijven of de schrijver is gewoon te lui of de schrijver slaat al zodanig tilt van de herinnering aan haar sexy verschijning dat de hand verstijfd stilstaat niet in staat de connectie met de overgekookte hersens in stand te houden bij de gedachte aan haar. Prachtig slank, gebruind, mooi haren, mooie romige tieten opvallend zichtbaar en prachtige mooie ogen die me deugnieterig en tegelijk vriendelijk aankijken wars van enige inhaligheid de DVP eigen. Een trilling van lijf en leden en de verstijving die deed zich toen op andere locatie deep down ook voor. Een andere dame eerder vermeld in het verslag schoof mee aan tafel maar de ogen waren alleen naar Viktoria gericht.   :-\


Karakterschets

Een correcte dame die in haar karakter en service veel aan Simona doet denken. Het moet super zijn om die 2 in een triospel te hebben! Ze was erg vriendelijk en wist me erg goed geil te maken alsof daar nog veel voor nodig was, quoi.  :tietjes


Presales

In het restaurant waar ze me plaagde en mijn verstand figuurlijk inde soep deed draaien. Ze haalde me in de wellness terug in en wist me in no time te strikken door haar mooie glooiende lichaam tegen me aan te drukken en me in de ogen te kijken...toch ook niet hier :D


Kamer

3a boven, een rode kamer, licht instelbaar en die verdomde muziek uit al spant LR de kroon qua zielloosheid van iets dat 'muziek' zou mogen heten.


Kamersessie

In deze veel te korte halfuurs-sessie liet ze me kennismaken met haar weergaloze service en ik was ongekend blij deze oogverblindende parel nog ontmoet te hebben en de eer te hebben met haar het spel te mogen spelen wat ze meesteresselijk goed deed. De sessie is de 50ste van het jaar alweer en gedenkwaardig in any way want het loont langer te wachten vooraleer terug te keren. Het verlangen naar de dames is des te sterker. Ze was erg betrokken, geen greintje afstandelijkheid was er te bespeuren en de seks was van het beste in dit jaar als dat al mogelijk was. Het was seks met de vriendin en na het klaarkomen vleiden we naast elkaar neer en tongden we wat en keken elkaar eens mooi in de ogen. Zo'n lieve dame is dat. Het is nogal evident dat er herhalingsgevaar is. Ik weet bij wie te gaan als het weer eens misloopt elders om vertroosting te vinden.  :amazone


Afhandeling en betaling

De prijs van half uur en de stellige belofte naar haar terug te keren.


Fazit en Score beleving

Een topbeleving verdient een topscore!

Belevingsscore: *****

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VICKY (Bulgaarse)
« Reactie #26 Gepost op: 15 juli 2020, 08:34:10 »


[box title=VICKY]
Land:             Bulgarije
Taal:              Engels (goed) Duits  Nederlands (matig)
Leeftijd:         28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            slank
BH:                 70B
Kontje:           lekker strak
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren DT GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Uitstekende service
[/box]
[box title=extra info]
+
[/box]

Paspoort geactualiseerd
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke