Auteur Topic: Barti (pretty kinky)  (gelezen 52386 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Gepost op: 14 juli 2016, 23:49:57 »
Hoi,
Ik ben dus Bart. Al "hoerenloper" sinds mijn 18 en verschillende honderden dames bezocht. Vaak gewone dates, al zal ik meestal wel kontlikken ook :-). De hiel van een laats in mijn kont zal ik ook nooit kunnen weerstaan. Al deed ik ook wel al veel extremer, ik hou wel van wat vernedering soms ook :-)

Vele toppertjes gehad en nu ook nog veel toppers. Michelle voor gewone sex bvb, Severine voor kinky én gewoon, Mara voor meesteres-dingen.

Goh ja, wat moet ik hier nog schrijven? Vraag maar raak als je info wenst.....

Kinky groeten....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2016, 15:14:02 »
Beste Bart,

Welkom op Relaxxxboard!
Veel plezier hier!
Voor vragenkan je altijd terecht bij je collega leden of bij de mods/admins!

Gr,
Sjeuf

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #2 Gepost op: 3 augustus 2016, 20:37:52 »
Vandaag me nog eens ingelogd op hookers.nl. wat is dat zeg????? Een recensie schrijven over Erika (ik vind haar automatische piloot en niet meer zoals vroeger) mocht niet. Vragen wie er in de nacht nog sm doet.... mag blijkbaar niet....
Mijn berichten worden er systematisch om onnozele redenen genegeerd....
Ik ga er niet meer terug.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #3 Gepost op: 3 augustus 2016, 20:47:08 »
Vandaag me nog eens ingelogd op hookers.nl. wat is dat zeg????? Een recensie schrijven over Erika (ik vind haar automatische piloot en niet meer zoals vroeger) mocht niet. Vragen wie er in de nacht nog sm doet.... mag blijkbaar niet....
Mijn berichten worden er systematisch om onnozele redenen genegeerd....
Ik ga er niet meer terug.
Je niet druk maken, je mag hier gerust je ervaringen met en over Erica schrijven ..... wij kijken er al naar uit  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #4 Gepost op: 5 augustus 2016, 02:19:02 »
Kijk eens aan, plots ben ik geblokkeerd op ons Nederlands flut-forum.
Ik zal hier dus maar mijn 100'en bezoekjes posten want het andere forum is duidelijk subjectief of willekeurig. Ja, frustrerend dat ze daar met zo'n policy weg raken...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bernardus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #5 Gepost op: 5 augustus 2016, 06:57:58 »
Ik denk dat ze je gewoon aan je stijl hebben herkend. Je was mij daar al eerder opgevallen omdat je vergelijkbare voorkeuren hebt (bijv. je tip dat de blonde Sara lekker kan spuwen, bedankt ;D :ff), en ik had je nieuwe account, toen ik het topic van Erika las, herkend aan de manier waarop je je uitdrukte. Je zal opnieuw gebanned zijn omdat het de vorige keer 'permanent' moest zijn. Ik weet niet wat je de vorige keer hebt uitgestoken om een mod zo kwaad te maken? :p

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #6 Gepost op: 5 augustus 2016, 09:28:46 »
Ik heb daar niks anders gezegd dan wat jij gelezen hebt hoor (Vb. Dat ik graag dames bezoek om diverse reden maar soms ook gewoon zin heb in een snel "stootkussen". Maar de mod is daar wellicht verliefd op Erika. Je mag veel groffere dingen zeggen over eender wie of wat, maar duidelijk niet over haar. Een andere reden kan ik niet bedenken. Tenzij mijn 'reclame voor Julia' (wat gewoon op basis van een bezoek was, zijzelf vond de Mod ook onlogisch en onnozel) de reden was. Enfin. Dat bedoel ik dus met subjectief en belachelijk forum
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #7 Gepost op: 5 augustus 2016, 11:55:15 »
We gaan je nogmaals "welkom" heten hier, barti .....
Andere fora interesseren ons (als leiding) niet, wij zeggen alleen .... ieder forum heeft zijn nut, en ieder forum is anders .......
De meeste leden hier (en daar, en ginder) zijn ook overlappend, iedereen vindt wel iets goed aan het ene forum en slecht aan het andere.


Zet wel de frustraties van je af, gewoon schrijven waar jij het leuk toeven vindt ...... want dat is uiteindelijk het belangrijkste .... waar jij graag leest en schrijft je ding doen .... al de rest is bijzaak, het gaat namelijk over jou
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #8 Gepost op: 5 augustus 2016, 11:56:00 »
Elk forum heeft eigen regels. Het ene forum is wat strakker gemodereerd dan het ander forum. Op RB mag bijna alles worden geschreven. Het is maar zelden, maar ook bij RB komt het wel eens voor dat we tekst aanpassen of verwijderen.
Laat Hookers wat het is.
Schrijf vooral je ervaringen over de meisjes! Die lezen we uiteraard erg graag.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #9 Gepost op: 5 augustus 2016, 12:25:13 »
Ik treed mijn collega admins bij en heet je bij deze nogmaals  :welcome: op Relaxxboard barti!

Ik denk dat jij je hier heel snel gaat thuis voelen, dus ik zou zeggen: laat je gaan! We zien met plezier je recensies tegemoet komen! :49:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #10 Gepost op: 5 augustus 2016, 12:50:43 »
Het woord bij de daad (heb j'em?)
Postje bij heerlijke Severine (werknaam) gedaan alvast....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #11 Gepost op: 15 september 2016, 16:31:10 »
op een onverlicht moment nog even de zalige telling van dit jaar gemaakt, hoeveel poezen (en 2 kontjes) neukte ik nu alweer, hoeveel konten likte ik? Terugkerende poezen en konten tel ik uiteraard niet dubbel. Toppers als Severine en Michelle heb je immers maandelijks nodig om de lust te temperen.... Blijkbaar wordt dat hier soms gedeeld, dus doe ik dat ook maar even.

Dan zit ik sinds januari toch weer aan 57, waarvan de meeste roemeens zijn.... Gaat het aantal bulgaren er op achteruit of reeg ik er toevallig maar 11 op mijn degen?

nu ja, erg is dat niet, ik kan de Roemeense vormen best goed appreciëren. Op mijn Soft SM honger blijf ik wel wat zitten de laatste tijd. ook dat aanbod is even wat minder in het SKW denk ik?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #12 Gepost op: 15 november 2016, 11:07:34 »
Het is vandaag weer zo'n geile dag. Mijn stevige rakker staat al heel de dag gezwollen. Het dilemma is, bij wie ga ik hem eens uitlaten? In onderdanigheid en vernedering heb ik vandaag niet echt zin, Wonderlijke ontdekking Yasmine mag me volgende week terug verwachten... man man man....

Maar vandaag wil ik zelf eens de gebruiker zijn. Het wordt dus kiezen voor Flory of voor Julia. Moeilijke keuze.... wil ik het hevigste het kleine sterretje van Flory volpompen met vlees? Ik ken niet veel kontjes die hetzelfde aankunnen. Het risico is natuurlijk dat ik veel te snel klaarkom. Dus is Julia misschien een beter optie... kwestie van mijn grote lading in haar open keelgat te schieten.... Het wordt een moeilijke keuze. Bovendien doet het gerucht de ronde dat Raluca terug is, die kan je niet boeken voor zoenen of anaal, maar ze spuwt graag en je mag haar de goorste termen (stupid bitch, take my dick in your used pussy) toewensen, ze zal ze altijd beantwoorden in gelijke tred (who is the bitch, put it deeper in my pussy, maybe you can fuck me better than the last one)....
Kortom, moeilijke keuze, recensie volgt later wel :-)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #13 Gepost op: 15 november 2016, 12:07:41 »
Have fun barti!! :pompe
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Barti (pretty kinky)
« Reactie #14 Gepost op: 27 augustus 2019, 12:22:06 »
Hoi Hoi,
bij toeval zie ik dat ik ook nog in de "ik stel me even voor" rubriek sta en daar al jaren niks meer zei.
Nu ja, ik hou nog steeds van sex, van zeer gewoon tot extreem sexy, en ik kruip nog steeds op Severine (want de andere reguliere vielen wat weg, op Flory na, die haar gape hole ster kan ik ook niet aan weerstaan).
Al moet ik wel zeggen dat Melissa me toch ook verraste, het leek mijn type niet met al die plastic, maar op de kamer kan ze me toch steeds doen komen op de meest geile manieren, misschien wordt zij wel een regular. En Maya misschien ook, vooral omdat ze zo populair is en ik wel hou van meiden die al goed genomen zijn....
NU het weer september wordt zal ik mijn reviews erug wat meer trachten te onderhouden ook.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....