Auteur Topic: DE WERELD IS OM ZEEP  (gelezen 10858 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
DE WERELD IS OM ZEEP
« Gepost op: 16 juli 2016, 13:26:26 »
Na de aanslagen in parijs, Brussel, Nice en de mislukte staatsgreep van vannacht denk ik soms dat wij hoerenlopers toch nog zo slecht niet zijn .... in plaats van te moorden vermenigvuldigen we liever ....
Wat wel zeker is, deze wereld gaat naar de kloten .... en de mensheid gaat heus niet wachten tot de zon korte metten gaat maken met ons planeetje binnen een paar miljard jaar, het MENSDOM doet goed zijn best om zichzelf uit te moorden op zeer korte termijn....


Urbanus wist het al in 1974 .... "mijn moeder dat goed mens is in 't midden van de nacht vol paniek de straat opgelopen, er kwam een gastarbeider uit de stoof gekropen" ..... en andere leuke dingen meer dan 40 jaar voor datum, Nostradamus is maar een flauwe aftreksel
http://www.youtube.com/watch?v=AdhaBttpHMc
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
DE WERELD IS OM ZEEP
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2016, 15:02:02 »
Na de aanslagen in parijs, Brussel, Nice en de mislukte staatsgreep van vannacht denk ik soms dat wij hoerenlopers toch nog zo slecht niet zijn .... in plaats van te moorden vermenigvuldigen we liever ....

Hoezo vermenigvuldigen? We jagen onze nakomelingen de dood in.  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
DE WERELD IS OM ZEEP
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2016, 15:04:46 »
Na de aanslagen in parijs, Brussel, Nice en de mislukte staatsgreep van vannacht denk ik soms dat wij hoerenlopers toch nog zo slecht niet zijn .... in plaats van te moorden vermenigvuldigen we liever ....

Hoezo vermenigvuldigen? We jagen onze nakomelingen de dood in.  :lol
Jij misschien wel, ik  maak mezelf sterk dat die van mij nog 24 uur blijven leven in de mondjes en tegen de gehemeltes  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
DE WERELD IS OM ZEEP
« Reactie #3 Gepost op: 16 juli 2016, 15:07:11 »
Na de aanslagen in parijs, Brussel, Nice en de mislukte staatsgreep van vannacht denk ik soms dat wij hoerenlopers toch nog zo slecht niet zijn .... in plaats van te moorden vermenigvuldigen we liever ....

Hoezo vermenigvuldigen? We jagen onze nakomelingen de dood in.  :lol
Jij misschien wel, ik  maak mezelf sterk dat die van mij nog 24 uur blijven leven in de mondjes en tegen de gehemeltes  ;D

Maak je zelf sterk of wijs?  ;D

guest21214

  • Gast
DE WERELD IS OM ZEEP
« Reactie #4 Gepost op: 18 juni 2018, 13:48:10 »
het lijkt erger dan het is door social media

het schijnt juist beter met de wereld te gaan, mensen worden in de gehele wereld ouder, de levensstandaard is ook hoger en er vallen wereldwijd minder doden door oorlogen en aanslagen.

We laten ons alleen gek maken door de media en terroristen

op een dag sterven meer mensen door huishoudelijke ongelukjes of bijvoorbeeld door verkeersongelukken dan door aanslagen.

PS ik heb mij als prostituee bezoeker nooit vermenigvuldigd ;) de potentiele nakomelingen werden vroegtijdig door mij of de dame vermoord, dus wij hoerenlopers of dames van plezier zijn juist geweldadiger dan de meeste mensen in de wereld  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
DE WERELD IS OM ZEEP
« Reactie #5 Gepost op: 18 juni 2018, 13:54:34 »

PS ik heb mij als prostituee bezoeker nooit vermenigvuldigd ;) de potentiele nakomelingen werden vroegtijdig door mij of de dame vermoord, dus wij hoerenlopers of dames van plezier zijn juist geweldadiger dan de meeste mensen in de wereld  :lol_hitting:
Is natuurlijk ook een verdoezeling van het feit dat je zo steriel bent als een os  ;D :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal