Auteur Topic: Liz (Duitse)  (gelezen 9623 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Liz (Duitse)
« Gepost op: 18 juli 2016, 10:24:04 »
Deze dame was mij vroeg op de dag al opgevallen, maar was eerst ongrijpbaar. De Janine-fanclub had haar min of meer in beslag genomen. Pas veel later, toen ik aan de toog zat voor een espresso stond ze ineens naast mij. Ik greep mijn kans...

 Ze was nogal schuchter en onwennig, en dat had een reden : het was pas haar tweede werkdag in de P6. Ze had voordien ergens bij een bakker gewerkt... Uiteindelijk bleek ze toch meer zelfverzekerder te zijn dan ze liet blijken. Ze deed alles, zei ze, alleen NZC deed ze uitdrukkelijk niet. Ik verzekerde haar dat mij dat niet boeide, en als antwoord vertelde me dat ze op die twee dagen al verschillende klanten had gehad die daar naar vroegen en dan kwaad werden, omdat ze telkens had verteld dat ze alles deed. Ze wou alleen maar duidelijk zijn. Ik herhaalde dat ze die vraag van mij niet moest verwachten en we gingen naar een kamer boven : een spiegelkamer.

 Liz is een nieuweling, maar ze weet wel van wanten en ik betwijfel daarom of ze echt nieuw-nieuw is. Heel lekker tongzoenen, deze keer wél staand . Pijpen : afwisselend snel en traag en heel diep.
 De dame vroeg of ik een sperma tongkus wilde... Ik zei, neen bedankt. Om een of andere reden moest ik plots aan een Toon Hermans-sketch denken : dat ie niet van ossetong hield, want dat kwam uit dat beest z'n muil. 'Geef mij maar een ei'.

Toch maar om een condoom gevraagd, en neuken in spiegelbeeld. Dat was nog een iets nieuws... En geen theater deze keer, Liz kreunde maar dit was zachtjes, mogelijk om mijn gewicht.  :lol_hitting:

 Na 10 minuten rammen condoom er weer af en opnieuw een knallende FT.  :cochon

 Deze Liz gaat het wel maken denk ik. Ze is nog onwennig maar weet wat ze wil.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Liz (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2017, 00:14:53 »
Na een tijdje GT weer in Sharks.