Auteur Topic: EVA  (gelezen 13260 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
EVA
« Gepost op: 20 juli 2016, 22:10:28 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
EVA
« Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2016, 17:57:00 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
EVA - Duitse
« Reactie #2 Gepost op: 21 augustus 2016, 17:29:43 »
Uit mijn algemene verslag:

Na de sessie met Anna een douche genomen en wat benuttigd van de brunch om oo krachten te komen. Tijdens het eten huppelde er een dame met bunny outfit. Deze dame bleek Duitse Eva, een prachtige blonde met groene ogen en naar eigen zeggen 18 jaar. Ze is echt een knotsgekke meid. Danst, zingt regelmatig en benut tequila alsof het water is. Ze was behoorlijk bezet, alle mannen wilden met haar op kamer. Ik kreeg mijn kans om met haar te praten. Ze zei dat er een opa op haar wachtte. Ik zei tegen haar dat ik ook met haar wilde kameren dus laat opa maar nog even wachten. Hierom moest ze lachen en zei dat ze dat niet kon maken. Hierop zei ik dat ik weg moest en dat ik snel klaar zou zijn. Ze was overtuigd en we gingen stiekem de kamer op. Wat volgde was in een woord WOW. Ze is voor veel in behalve anaal, vingeren en haar gezicht aanraken met je vingers. Naar eigen zeggen krijgt ze hiervan pukkels. We zoenden intens, waarvan haar tong tot aan mijn keel ging. Daarna ging ik haar beffen waarvan ze genoot. Dit beloonde ze met een geweldige pijpbeurt en na wat instrueren deed ze ook zonder handen. Vervolgens verkenden we alle hoeken van de kamer in allerlei posities op de stoel,muur en weer terug in bed. Uiteindelijk haar beloond met mijn puur natuurlijke gezichtscrème, die zeer effectief is bij voorkoming en behandeling van pukkels. Het waren geweldige 45 minuten met Eva, wat vervelend was voor de opa die nog altijd stond te wachten. Aftersales kan ik niet beoordelen omdat ik daarna zoals aangegeven weg moest.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
tessa Duitse
« Reactie #3 Gepost op: 19 oktober 2016, 21:50:49 »
Deze dame werkt onder artiestennaam Tessa. Helaas kon ik de topicnaam ivm een bug niet aanpassen. SM werkt aan een oplossing.
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2016, 22:09:20 door de vulkaan spesjalist »