Auteur Topic: ALICE  (gelezen 5826 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALICE
« Gepost op: 20 juli 2016, 22:13:38 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2016, 22:18:35 »
Gekopieerd uit het algemene Bochum topic:

Aangekomen bij de club stond er al een klein groepje rakkers te wachten totdat ze het paleis mochten betreden. Iets na 11:00 ging de deur open en werden we ontvangen. Na een douche richting barruimte voor een drankje en eens rondgekeken. Ik herkende onder andere Alice van de website en aangezien ze me wel interesseerde besloot ik naast haar plaats te nemen. Ze gaf aan liever Engels dan Duits te spreken, geen probleem dan schakelen we over op het Engels. Na niet al te lange tijd nodige ze me uit voor een kamerbezoek en waarom niet, daarom ben je toch naar de club gekomen..... Op de kamer volgde een geslaagde sessie waarbij ze eerst met haar handjes begon en daarna ook haar mondje erbij gebruikte. Omdat dit me wel beviel heb ik haar haar gang laten gaan. Tussendoor vroeg ze nog of alles ok was, wat ik alleen maar kon bevestigen. Uiteindelijk eindige kleine Koosje met een explosie in haar mondje en over haar borsten. Daarna was er nog wat tijd voor smaltalk. Het is zeker geen domme dame en ze weet wat ze wil. Ze was ongeveer een week in de club en het is haar eerste verblijf in Duitsland, daarvoor heeft ze nog wel even privéontvangst in Engeland gegaan, maar Bochum beviel haar tot nu toe beter.

Alice:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: Begin 20
Postuur: Normaal tot net ietsje meer
Borsten: B-cup (natuur)
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Genoten service: Frans (zc), aftrekken (zc), COB, CIM
Vriendelijkheid: Zeer Goed
Service: Goed
Uiterlijk: Goed
Tattoeages: Nee
Piercings: Nee

« Laatst bewerkt op: 27 juli 2016, 22:27:26 door koosje12 »