Auteur Topic: KARLA  (gelezen 7608 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Gepost op: 21 juli 2016, 21:12:20 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2016, 21:46:53 »
Karla is een jong Roemeens meisje dat nog maar kort in Duitsland werkte. Het was haar vierde dag in Bochum. Hiervoor heeft ze een tijd in Engeland gewerkt, waardoor haar Engels zeer goed was. Ik heb met haar een tijdje een leuk gesprek kunnen voeren, alvorens we naar een kamer zijn gegaan. Op de kamer begonnen we heerlijk te zoenen. Helaas zonder tong, maar toch voelde het lekker. Daarna gaf ze me een zeer goede blowjob en ook haar heb ik uiteindelijk in missio genomen, waarbij ik haar kon blijven zoenen. Ook wist ze mijn tepels goed te bewerken met haar vingers en tong, waardoor het 4e orgasme van vandaag makkelijk kwam.

Naam: Karla
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 62Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, zoenen
Presales: 8/10
Aftersales: -/10 (ik heb haar later niet meer gezien, dus kan ik niet beoordelen)
Cijfer: 7,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
KARLA
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2016, 22:17:18 »
Uit het algemene Bochum topic:

Net zoals Alice interesseerde ik me ook wel voor haar eveneens Roemeense vriendin Karla. Ook zij was ongeveer een week geleden aangekomen in de club en spreekt liever Engels dan Duits. Deze sessie beviel me ook wel goed. Genoten van een Franse verwenning (zc) met ook een niet onverdienstelijke verwenning met haar handjes. Na een tijdje overgegaan op missio en het zo afgemaakt.

Karla:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 20
Postuur: Normaal tot net ietsje meer
Borsten: B-cup (natuur)
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Genoten service: Frans (zc), aftrekken (zc), missio (mc)
Vriendelijkheid: Goed
Service: Ruim voldoende tot goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Tattoeages: Ja (onder andere binnenkant pols)
Piercings: Nee
Taal: Engels

« Laatst bewerkt op: 27 juli 2016, 22:26:40 door koosje12 »