Auteur Topic: NLFKK  (gelezen 7030 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLFKK

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
NLFKK
« Gepost op: 22 juli 2016, 11:02:37 »
Ik heb me zojuist geregistreerd op dit forum en stel me direct maar even voor. Ik ben al een tijdje actief op YBF (Nedlovefkk) maar ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar Relaxxxboard.

Kom uit de regio Eindhoven en bezoek de clubs nu zo'n 2,5 jaar. Daarvoor ervaringen elders te NL maar dat is geschiedenis. Bezoek nu enkel saunaclubs. Ben al in veel clubs geweest maar ik merk dat ik eigenlijk wat stamclubs wil uitkiezen. Clubhoppen blijft leuk maar om nu iedere keer weer de kat uit de boom te moeten kijken is niet echt mijn ding. Al blijf ik het interessant vinden om nieuwe clubs te bezoeken.

Clubs die ik reeds bezocht heb
Goldentime, Sharks, PHG, Living Room, Yin Yang, Sixsens, Babylon, Heaven7, Magnum, Dolce Vita, Villa Marisol, Planet Eden, Nyloncafe (meer privehuis).

Clubs waar ik graag kennis mee wil maken:
Samya, Villa Vertigo, Oceans, Bernds Schieferhof, Finca Erotica, Oase, World, Globe ...

Samya en Bernds zie ik mezelf in 2016 nog wel bezoeken. De rest heeft geen haast.

Favoriete clubs op dit moment:
Goldentime, Sixsens, Babylon, Living Room.. eigenlijk heb ik voor ieder seizoen van het jaar een andere voorkeur.

Goldentime ga ik echt mijden gedurende de winter. U weet waarschijnlijk wel waarom. Dan kan Sixsens me zeker vaker zien (ook al is dat geen specifieke winterclub) evenals Babylon. Living Room is imo een goede / gezellige club maar facilitair geen 60 EUR meer waard.

Als iemand weet waar Olivia (ex PSR, mogelijk ook ex Aca Gold) verblijft dan maakt u mij heel blij ;)

Ik zal zeker mijn bijdrage leveren aan dit forum.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
NLFKK
« Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2016, 11:35:11 »
Welkom NLFKK. Wij kennen elkaar al! Je gaat ongetwijfeld ook hier je weg vinden.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
NLFKK
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2016, 11:36:30 »
Ook van mij een hartelijk welkom op RB  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
NLFKK
« Reactie #3 Gepost op: 22 juli 2016, 11:39:48 »
Hey maatje! ;D Welkom op RB!! Ik kijk al uit naar je bijdragen! We moeten in de herfst of winter btw nog eens afspreken om samen naar Magnum te gaan he!

Veel plezier gewenst alvast op dit leuke forum! :)) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline NLFKK

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
NLFKK
« Reactie #4 Gepost op: 22 juli 2016, 11:48:20 »
Hoi KP. Ja het moest er een keer van komen he ;)

Magnum heb ik niet zoveel trek in. Laten we het bij degelijkere oorden houden zoals SS of Babylon  ;)

Veel plezier in SS en Samya vandaag. Beide ga ik in augustus bezoeken.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
NLFKK
« Reactie #5 Gepost op: 22 juli 2016, 12:12:05 »
Hoi KP. Ja het moest er een keer van komen he ;)

Magnum heb ik niet zoveel trek in. Laten we het bij degelijkere oorden houden zoals SS of Babylon  ;)

Veel plezier in SS en Samya vandaag. Beide ga ik in augustus bezoeken.

In SS kunnen we in augustus zeker eens afspreken ja ;D. Babylon, mmm, daarvoor verwijs ik je door naar SM 8).

Zal vandaag zeker lukken me te amuseren! Al dat Bulgaars en Roemeens geweld: komt ongetwijfeld goed! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
NLFKK
« Reactie #6 Gepost op: 22 juli 2016, 15:19:33 »
NLFKK  wat leuk dat je je aangemeld hebt hiro.  :welcome: op de leukste, luchtigste en uiteraard relaxste hoerforum.  :lol

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
NLFKK
« Reactie #7 Gepost op: 22 juli 2016, 17:12:38 »
 :welcome: NLFKK veel plezier hier