Auteur Topic: Julius Weberstrasse Anna, Poolse  (gelezen 5441 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Julius Weberstrasse Anna, Poolse
« Gepost op: 24 juli 2016, 23:43:03 »
Julius Weberstrasse achteraan in de straat, vlak bij de bewaking, onderaan, eerste kamer rechts bij binnenkomst vanuit de kant van de bewaking, Anna, Poolse (circa 34 a 35 schat ik), Middellang blond haar, B cup, wat hangend, verder zeer slank.

Ik liep Woensdagavond (20-07-2016 wat rondjes over de Vulkaan, en kwam deze Poolse Anna tegen. Vriendelijke dame, die graag een praatje maakte, en me wel kon bekoren. Zeker niet de aller mooiste, maar een guitige lach, en een mooi slank lichaam, en naturel blond. En Pools, wat toch vaak wel leid tot goede eerlijke seks en geen afwerksessie. Ik wilde eerst nog een hapje eten want daar was ik nog niet aan toegekomen, dus bij de döner tent aan de overkant maar even wat gegeten, en daarna weer naar Anna gelopen, die er nog wat, en niet bezet was. Niet vreemd op deze snikhete avond, weinig mannen die “lust” hadden blijkbaar. Maar goed, ik wel dus, en dus naar binnen. Voor 30 euro. Eerst netjes even wassen, daarna op het bed, en ze begon met het verwennen  van mijn tepels met haar tong, lekker. Daarna was zij aan de beurt. Ik schat een B cup, wat hangende borsten, maar wel lekkere tepels, en ze vond het wel fijn. Daarna een rubber geplaatst bij mij, en er werd prima pijpwerk verricht. Ook met gummi was het lekker natuurlijk! Na enige tijd stond mijn paal paraat, en nam zij plaats erop, wat ook lekker was. Prima seks in een goed ritme volgde, maar door de extreme hitte zweette ik behoorlijk, en kwam niet klaar. Dus stelde Anna voor het met wat olie en met de hand af te maken, wat ze prima en lekker deed, en ik kwam heerlijk klaar. Even nagepraat, deze dame s nu circa 1 jaar in Duisburg, en spreekt goed Duits, en zelfs een paar woorden Nederlands. Zeer vriendelijke meid, waar ik zeker nog eens terug wil gaan als het wat koeler is. Ook na de daad geen probleem om te wassen etc. zeer prettig en correct in de omgang.

Megaboob
 :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!