Auteur Topic: Schippersstraat 15/1, Jasmin(e)  (gelezen 7579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Jasmin(e)
« Gepost op: 24 juli 2016, 23:54:12 »
Jasmin(e), Duitse, Schippersstraat 15/3

Zondag 17 Juli

Ik was in Antwerpen en wilde Kathy  :tietjes :tietjes :tietjes  bezoeken, maar zij was er niet op deze zonnige en warme avond. Vandaar dat ik mijn geluk maar eens ging beproeven bij een andere zeer rondborstige dame, de Duitse (maar zeer goed Nederlands sprekende) Jasmin(e). Ergens tussen de 30 en 40, mooi slank lijf, en zeer fraaie 1000CC siliconen borsten  :tietjes :tietjes :tietjes . Mooi rond en stevig, maar niet te. Ook een tepelpiercing door een tepel. Haar kamer is ingericht op S/M,. maar dat is niet mijn ding. Ze wilde nadrukkelijk eerst geld zien (maar goed ik ken haar niet en zij mij niet, dus dat is natuurlijk), en daarna kon ik uitkleden, en zou zij komen, Madam kreeg eerst een telefoontje, en liet me wachten, maar daarna was ik dan toch aan de beurt. Ze ontblootte haar mooie borsten en liet me daar naar hartenlust mee spelen, erg lekker, ook een fijne body to body van haar naar mij met die sappige 1000CC ballen. Maar geen aanstalten tot pijpen of neuken.  Wel olie over mijn pik, e terwijl ik met haar toeten speelde, begon zij me te af te trekken. Ook erg lekker, dus ik liet het maar begaan, tot aan het hoogtepunt aan toe. Een sexloze sessie dus, maar toch lekker, en zeker door haar lekkere grote tieten had het wel wat voor me. Maar voor herhaling kwam deze sessie toch wel te kort, ik betaal uiteindelijk ook voor pijpen en neuken. En dat kreeg ik uiteindelijk niet. Ook was het een vrij korte sessie van ca. 10 minuten schat ik.

Leuk voor een keer, maar geen herhaling voor de boobmeister!
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2016, 05:51:53 door bet(d)weter »
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Jasmin(e), Duitse, schipperstraat 15/3
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2016, 00:36:10 »
dit was in de avondshift?

heb je info over haar lijf?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Jasmin(e)
« Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2016, 04:56:52 »
dit was in de avondshift?

heb je info over haar lijf?
Jasmin werkt( nou ja, werkt, ze zit) al meer dan 20 jaar met tussenpozen van enkele jaren in het skw.
Ze is van de 'oude' Duitse garde, en voor haar leeftijd ziet ze er nog goed uit (ze moet toch zeker mid 40 zijn)
De sexxx is altijd maar zus en zo geweest, mevrouw denkt (net zoals haar vriendin Eva) dat sex maar voor vieze mannetjes is, en biedt daarvoor sm aan.....  eigenlijk is het een fake kutwijf die te tam is om te pijpen en te neuken, en het meestal houdt op enkele minuutjes trekken ..... al meer dan 20 jaar lang.


Er hangt een "neon" bordje met daarop "yasmin" als ze aan het telefoneren of het trekken is ....avondshift ...
Voor mij in de categorie .... links laten liggen, zoals haar raam ....  ;D

* Note bet(d)weter: Jasmine staat op SS 15/1, niet op 15/3; adres dus aangepast.
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2016, 05:53:54 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1, Jasmin(e)
« Reactie #3 Gepost op: 31 juli 2016, 23:32:37 »
Hartelijk dank sm voor het aanpassen van het adres.  Dat was niet helemaal duidelijk voor mij. Ik kan me helemaal vinden in jouw beschrijving van yasmin. Mooi slank figuur. Ziet er jonger uit dan midden 40 maar dat is ze wel denk ik. Qua body en tieten wel mijn ding maar service was onder de maat. Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!