Auteur Topic: Het gasthof, Herent  (gelezen 17334 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Het gasthof, Herent
« Gepost op: 25 juli 2016, 19:30:12 »
Deze keet bestaat al een tijdje, maar toch ook weer geen eeuwigheid. Ik was er nog nooit binnen geweest. Gisteren eens uitgeprobeerd met een jong grietje (Sara, studente in Mechelen) die ik vorig jaar op chatbabe toevallig tegenkwam en waarmee ik sindsdien regelmatig verschillende hotelletjes aan een leuk zakencijfer help.

Er is een website van deze tent, met de prijzen. Ik vond het qua prijs niet echt de max voor wat je krijgt. Ik heb al beter gehad voor minder geld, maar het was er wel net en alles bij mekaar nog redelijk stemmig, voor in zo een ietwat niet-modern gebouw.

Wat niet in ieders smaak zal vallen, is de'discrete parking'. Die is weliswaar achteraan gelegen, maar door de toegangspoort (die open staat) zie je wel de auto's staan. Er is misschien helemaal achteraan plaats voor 1 of 2 auto's die je echt niet ziet vanop de drukke baan. Met je Porsche met gepersonaliseerde plaat is dit misschien niet echt wat je zoekt. Niet dat ik een Porsche heb hoor. Voor dat geld kan je heel vaak reuzefijn gaan wippen.

Aanrader? Niet echt, maar ook geen afrader.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Het gasthof, Herent
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2018, 13:42:36 »
Ik ben hier een tijdje geleden nog eens binnengeweest met een vriendin, dus eentje die ik niet moet betalen. Ik heb de indruk dat Het Gasthof in een viscieuze circel zit: bijna geen klanten (ik passeer hier vaak en je ziet er zelden beweging) omdat het op niet veel trekt, en het trekt op niet veel omdat er niet genoeg geld binnenkomt wegens geen klanten, vrees ik.

Kamer was koud, badkamer niet in orde. Geen warm water, dat is misschien haalbaar in de hete zomer maar niet meer in deze tijd van het jaar. We zijn er niet lang gebleven. Elders voort gaan poepen, waar het warmer was.