Auteur Topic: Waardering dames in de PC's  (gelezen 8703 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Waardering dames in de PC's
« Gepost op: 27 juli 2016, 22:43:34 »
De Pauschalclubs hebben sinds enige tijd een nieuw systeem bedacht, wat invloed heeft op het uitbetalen van de dames. Wanneer je met een dame naar een kamer gaat krijgt de dame een "Jeton", een soort muntje. Dit is sinds ik er kom altijd al zo geweest. In het verleden had deze Jeton aan het eind van de avond een bepaalde waarde en deze was gelijk voor elke dame.

De Pauschalclubs hebben nu een systeem ingevoerd, waarbij de klant aan het einde van zijn bezoek zijn favorieten moet aangeven. Hoe meer beren een bepaalde dame als favoriet opgeven, hoe meer de Jeton waard wordt voor deze dame. Dames die weinig als favoriet worden opgegeven, krijgen een lager bedrag voor de Jeton.

Men wil hiermee bereiken dat alleen goede en gemotiveerde dames in deze clubs blijven. Op zich een goede zaak. Voor de dames is het dus belangrijk dat ze vaak favoriet zijn.

Alle beren wil ik dan ook oproepen om dames waarmee je plezier hebt gehad en welke een goede service hebben gegeven, als favoriet te betitelen. Dit mogen dus meerdere dames zijn.

Wat ik altijd doe, is alleen de dames die tegen vallen niet noemen als favoriet, maar alle dames die mij wel bevielen allemaal noemen. Soms zijn dat er een stuk of 3 á 4.

Wanneer je maar 1 dame noemt, benadeel je de andere dames, tenzij er daadwerkelijk maar 1 dame beviel.

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Waardering dames in de PC's
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2016, 09:32:38 »
Dat is het grootste "shitsysteem' wat een club maar kan invoeren, een bende losgelaten hoerenlopers die mogen gaan beslissen over de "waarde" van jetons van dames, en dus 'rechtstreeks' over hun inkomsten .....


Dat dan onder het motto: des te beter een dame haar best doet, des te meer ze verdient .... of vrij te vertalen naar .... des te meer de hoerenloper kan gedaan krijgen, en des te meer hij dus zijn wil kan opdringen, des te meer een dame verdient ..... of andersom


Dit kan leiden tot rare praktijken in een club, zeer rare praktijken ..... spreken we nu nog van onafhankelijke dames die zelfstandig werken, als een club kan en mag bepalen hoeveel een kamergang waard is, met coëfficient op de koop toe?


Ik heb zo mijn twijfels over zulke systemen .... zacht uitgedrukt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Waardering dames in de PC's
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2016, 11:23:58 »
Ik ga niet naar clubs om achteraf beoordelingen te geven. Dat doe ik wel op fora.  :lol

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Waardering dames in de PC's
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2016, 14:34:07 »
Voor mij riekt dit naar ... uitbuiting en willekeur.
En daar ben ik fors op tegen!! Dus die tenten dienen gewoon gemeden te worden ........

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Waardering dames in de PC's
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2016, 14:43:18 »
Voor mij riekt dit naar ... uitbuiting en willekeur.
En daar ben ik fors op tegen!! Dus die tenten dienen gewoon gemeden te worden ........


Het is nog veel makkelijker .... iedereen gaat natuurlijk waar hij wil gaan, en over kleuren en smaken valt niet te twisten ....


Het is wel erg makkelijk als je toch naar de pauschalclubs gaat .... bij het buitengaan zeggen dat alle dames goed zijn, en weigeren namen te geven .... ze hebben er ook geen zaken mee met welke dames je hebt gekamerd, dat kunnen ze lekker zelf uitzoeken aan de hand van de ingeleverde jetons na sluitingstijd .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Waardering dames in de PC's
« Reactie #5 Gepost op: 28 juli 2016, 15:56:14 »
Ik onderschrijf helemaal de bedenkingen van SM, maar bovendien is zo'n systeem ook helemaal niet sluitend. Stel dat ik zeg dat dames A en B geweldig waren, dan heb ik er nog helemaal geen controle op dat de theke niet even intikt dat voor de klant met polsbandje 32 dames C en D (waarmee zij goed kan opschieten) geweldig waren.

Is inderdaad een waardeloos en vooral damesonvriendelijk systeem.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Waardering dames in de PC's
« Reactie #6 Gepost op: 28 juli 2016, 16:13:17 »
Voor wat betreft het betaalsysteem in Bochum, Dortmund en Münster is het is maar net vanuit welk perspectief je dit bekijkt.

Vanuit service bezien is het niet anders dan in een andere club. Dames die goede service geven verdienen meer. Dames die mindere service geven verdienen minder. Met de entreeprijzen die er momenteel worden gevraagd bij de deze Pauschalclubs, €200 voor een dagverblijf, kunnen de dames een mooie cent vangen op een dag. Deze Pauschalclubs zijn goed bezocht. Voor de gemiddelde DVP is de verdienste niet anders dan in een andere club.
Ik vraag mij af of de dames er nou zoveel meer kamers voor moeten maken om hetzelfde te verdienen in relatie tot in een saunaclub. We lazen in het verleden de verhalen van een iemand die nagenoeg met alle dames van de club kamerde op één dag. Mijns inziens een uitzondering of misschien wel aangedikte verhalen. Dat is in ieder geval niet het beeld dat ik aan mijn bezoek aan Bochum heb over gehouden. De dames maken netjes hun half uur vol en de line-up is niet anders dan in andere clubs, wellicht GT uitgezonderd (als ik iedereen moet geloven). De service was goed.
Er passeren veel foto's de revue op RB. Foto's zeggen uiteraard niet alles, maar er zitten veel mooie dames bij die mijns inziens ook in een saunaclub zouden kunnen werken.

Anders is het in PT's, waar dames een vast bedrag krijgen aan het eind van de dag. Opties gezien vind je in PT's dames van de 'tweede categorie'. Deze DVP's zullen in een SC minder snel aan de bak komen. Ik ben 5x in PTX geweest in de tijd (2013) dat de Cubaanse Janette en de Tsjechische/Libanese Leila er nog waren. All in voor €120. Twee mooie dames die ook nog eens hun best deden.
Hoe dan ook, na de explosie (15-20min) is het over! Met moeite heb ik daar één keer 5 kamers gemaakt. Andere keren 3 of 4 kamers. Meer zit er voor mij echt niet in.

Vanuit het (betaal)systeem bezien, kan het tegen de borst stuiten. Maar wat is het verschil met andere clubs in Duitsland? In wat voor Duitse club je ook komt, de prijzen die dames mogen vragen worden door de club bepaald, zo ook de werktijden.
Dames kiezen nog altijd zelf hun club uit. Er zijn DVP's die er al heel lang werken. Schijnbaar is het systeem voor de dames helemaal nog niet zo verkeerd.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Waardering dames in de PC's
« Reactie #7 Gepost op: 28 juli 2016, 19:17:03 »
Ik ben het helemaal met je eens Sjeufke. De dames die ik goed ken hebben geen of weinig problemen met dit systeem. In het begin waren ze er wel een beetje angstig voor. Veel dames hebben veel vaste klanten en die geven de betreffende dames altijd als favoriet op. Alleen dames met een matige service vinden het systeem niets.

Ik ben er niet zo bang voor, dat dames dingen doen, die ze niet willen doen. Op de website kun je van elke dame zien wat haar service is. Je kunt je niet beklagen bij de theke als de dame in kwestie bijvoorbeeld niet tongzoent, terwijl dat niet in haar service pakket staat. Ik heb nog nooit het idee gehad, dat dames tot iets gedwongen worden, zeker niet vanuit het personeel van de clubs. En ik heb het ook nog nooit van dames gehoord, terwijl een aantal dames mij heel veel vertellen.

Ik persoonlijk heb soms hele leuke sessies met dames die een beperkte service bieden, PZC en NMC en verder niets. De reden dat de sessies leuk zijn, komt omdat ze dit erg goed doen en omdat ze een leuke persoonlijkheid hebben. Voorbeelden zijn Kira (Adrianna) (vroeger in Münster, Bochum en Dortmund), Daniela (werkt nu in Xanten) Renata (nu in Münster) of Isabell (vroeger in Dortmund) om er een paar te noemen.

Wat Sjeufke ook zegt, er zijn heel wat dames die er al een lange tot zeer lange tijd werken. Zo slecht zullen de clubs dan wel niet zijn. Ook keren dames soms terug naar een Pauschalclub, nadat ze in Saunaclubs hebben gewerkt. Kira (Adrianna) is hier een mooi voorbeeld van. Ze schijnt nu ergens in Zwitserland in een saunaclub werkzaam te zijn, maar ze heeft in het verleden ook in veel saunaclubs in Duitsland gewerkt.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Waardering dames in de PC's
« Reactie #8 Gepost op: 28 juli 2016, 19:19:20 »
In Nederland kan zo pc”s  club systeem geen eens dat zou inhouden dat alle clubs die dat zouden willen de dames in dienst zouden moeten nemen . zelf heb ik grote ??????????? bij dat de klant mag beoordelen wat een dame waard is. doe mijn maar gewoon een vast bedrag verschilend per club ma dat licht tussen de 40 en 50 euro per half uur voor een kamer gang . wel zo duidelijk  :17: