Auteur Topic: Diana (romanian)  (gelezen 14103 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bub

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Diana (romanian)
« Gepost op: 28 juli 2016, 10:26:12 »
romanian, speaks good english.
red hair, not really long.
brown eyes
22 yo
165 cm
saggy tits, stretch marks on her belly
Tatoos : cross / flowers / elf + piercing on the lip
good BJ
Likes DATY, fingers OK
Good DFK

She practices the good rates system (75 €/1 h).
The girl was nice in the kino, kissing, chatting, so I took her to the room.
Long DATY with fingers, good kissing.
She was a little afraid at first with my french anaconda  O0 but there was no problem.
She was a little clumsy during CG so she finished me with HJ.
Good time with this girl even if her body suffered a little from the pregnancy.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Diana (romanian)
« Reactie #1 Gepost op: 26 augustus 2016, 21:32:51 »
Deze dame heeft glansrijk de Open Pijpkampioenschappen van Hamminkeln gewonnen! Wat een pijpsletje pijpwonder zeg!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Diana (romanian)
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2016, 03:15:46 »
3e en laatste dame voor vandaag, Diana. Een vrolijke meid en wel in voor een geintje. Ze had een erg leuke outfit aan, een erg kort spijkerbroekje,  waarin haar kontje mooi accentueerde en aangezien ik een echte  :shakekontje man ben, was ik verkocht. Ook haar heb ik gevraagd een half uur €50 en een uur €75, maar ook zij vroeg €100 voor een uur. Wel haar een uurtje geboekt, omdat ik tijd wel nodig dacht te hebben. Wel een leuk uurtje met haar gehad. TZ prima en blowjob goed. Uitgebreid verslag volgt
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Diana (romanian)
« Reactie #3 Gepost op: 5 november 2016, 02:55:45 »
Na Nadine een tijdje van de wellness genoten en een paar biertjes aan de bar gedronken. Achter de bar stond een donkerblonde meid, in een uitdagend kort spijkerbroekje en een strak topje. Ik had eerst het idee dat het een bardame was, zoals je die ook in Sixsens hebt, maar ze bleek wel degelijk 1 van de dames van plezier te hebben. Met haar aan de bar even een kort gesprekje gehad. Haar naam is Diana. Diana is in tegenstelling met Nadine, maar ook met Dolli uit Babylon, een dame met een normaal figuur en een lekker rond kontje die extra werd geaccentueerd door dat korte strakke spijkerbroekje.

[attachimg=1]

Omdat het nog niet zo lang geleden was, dat ik met Nadine op een kamer was, zei ik tegen Diana dat ik nog even moest bijkomen. Nadat ik weer een tijdje in de wellness had gelegen, zocht ik haar weer op. Er liepen een aantal dames, die misschien wel knapper waren, maar Diana had wel iets, vond ik. Ook nu stond ze weer achter de bar. Dit keer een koffie bij haar besteld, want ik had inmiddels genoeg biertjes gehad. Tijdens mijn koffie pauze een tijdje met haar gesproken en haar aangegeven dat ik na de koffie wel een kamertje met haar wilde.

Op de kamer vroeg ik ook aan Diana of een uur €75,-- koste, maar ook bij haar was het €100,--. Dit keer wel gedaan, omdat ik voelde dat ik het misschien ook wel nodig had, na 2 kamergangen en de nodige biertjes. We begonnen wat te (tong)zoenen, wat best lekker was. Daarna gaf ze mij een blowjob, die goed aanvoelde. Na een tijdje stelde ik voor om haar te verwennen. Ik merkte wel dat ze het lekker vond, maar een orgasme heeft ze volgens mij niet gehad. Daarna ging ze weer verder met mij, totdat ik op volle sterkte was en ik haar in doggie nam met een mooi uitzicht op haar heerlijke kontje.

Naam: Diana
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 55 Kg, maat 36 / B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10
Aftersales: 7/10
Cijfer: 7,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.