Auteur Topic: KAMI  (gelezen 7759 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KAMI
« Gepost op: 28 juli 2016, 19:28:07 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 6 augustus 2016
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2016, 21:17:59 »
Op de kamer kwam Kami me een beetje gestrest over en ik vroeg aan haar wat er aan de hand was. Ze had een paar minuten geleden een telefoontje gehad en daar was ze wat gestrest van. Ik stelde voor om het lekker rustig aan te doen en haar eerst te gaan verwennen. Misschien dat ze dan wat tot rust kwam. Kami ging liggen op bed en ik begon met haar poesje te spelen. In het begin werd ze er niet rustiger van, maar nadat ik haar gevoelige plekjes had gevonden, begon ze er meer van te genieten. Ik heb haar zeker een half uur verwend, met een orgasme als resultaat. Ze was daardoor een stuk meer relaxt en later op de dag heb ik nog een tweede kamer met haar gedaan. Hier hadden we geen seks, maar we hebben wel veel gelachen en hadden wel heel veel lol met elkaar. Ik hoop dat ze nog een tijdje in Dortmund blijft.
Het is jammer dat Kami vrij dik is, want ze heeft een heel leuk koppie en is erg leuk in de omgang. En het is jammer dat ze niet met overtuiging tongzoent, maar misschien komt dat wel als ik haar wat beter ken.

Naam: Kami
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en een klein beetje Duits
Leeftijd: 20
Haarkleur: Blond
Lengte dame : 1,58 mtr
Postuur/Cupmaat : mollig, 67Kg, maat 38/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10
Aftersales: 7/10
Cijfer: 8
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.