Auteur Topic: ELENA  (gelezen 8254 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELENA
« Gepost op: 31 juli 2016, 11:40:45 »
Helaas was de wedstijd niet erg spectaculair, alhoewel er wel een vorm van spannig hing. Ik besloot dus om in de rust een volgende dame te nemen. Ik had mijn ogen gericht op Elena. Ook zij ziet er op de foto's erg knap uit, maar in het echt valt ze erg tegen. Vooral als ze lacht, want ze mist wat tanden, ook voorin. Wel heeft ze een lekker slank figuurtje. De 2 Turkse Belgen vertelden mij, dat Elena een beest is op de kamer. Ik was dus wel benieuwd wat zij onder een beest verstaan. Op de kamer viel dat nogal tegen. Misschien komt dat, omdat ik te veel goede ervaring heb met dames in Saunaclubs en Pauschalclub B/D/M. Het eerste wat Elena deed, was gelijk een rubbertje er omheen friemelen. Ach ja, het is dat ik er al een druk weekend op had zitten, anders had ik er wat van gezegd of de kamer verlaten. Ze gaf me met het condoom erom een gemiddelde blowjob, niets bijzonders. Daarna heb ik geprobeerd haar in missio te nemen. Dit voelde op zich niet slecht en ook probeerde ze me wel op te geilen door zachtjes me te kreunen. Het lag meer aan mij dan aan haar, dat ik niet tot een orgasme kon komen.
Dat wil niet zeggen dat haar kwaliteiten top zijn en ze is zeker geen beest zoals Mirella http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20545.msg81420.html#msg81420 of Susi http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20059.msg81421.html#msg81421 dat gisteren wel waren in Babylon. Zou ze in een Pauschalclub werken en PZC in haar pakket hebben, zou ze een doorsnee dame zijn. Hier in Dorsten blijkbaar 1 van de toppers.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

Naam: Elena
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 45 kg, maat 34/ A-cup
Service: PMC, NMC, 69
Cijfer: 5,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELENA
« Reactie #1 Gepost op: 8 oktober 2016, 08:09:51 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.