Auteur Topic: MADELINA  (gelezen 5633 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MADELINA
« Gepost op: 31 juli 2016, 11:42:38 »
De tweede helft was inmiddels al begonnen, maar ik had niet gemist. Op de bank was voldoende plaats, maar dit keer wilde ik plaats nemen op het bed achter de bank. Daar was namelijk nog plaats en ik wist dat Denisa daar ook vaak zat. Haar vriendin Madelina lag daar wel, met naast haar Anna. Anna lag in de armen van 1 van de Turkse Belgen. Ik nam plaats naast Madelina. Madelina is optisch 1 van de mooiere meiden in deze club vandaag, samen met Denisa en uiteraard de rondborstige thekefrau. Als deze thekefrau ook beschikbaar was, dan wist ik het wel. Helaas heb ik Denisa ook niet meer gezien en ik probeerde een gesprek aan te gaan met Madelina. Dit ging redelijk moeizaam. Niet omdat ze geen Duits of Engels kon, maar meer aandacht had voor andere dingen. Op een gegeven moment zei ze at ze even weg moest en dat ze later terug zou komen en we dan een kamer zouden gaan doen. Ik zag dat ze toen naar Denisa liep, die er net aan kwam lopen en beide dames gingen ergens anders zieten om te beppen. Na een minuut 20 kwam ze weer terug en wilde gelijk een kamer doen met me. De wedstrijd was nog niet afgelopen en het was nog steeds 0-0. Ik ging toch maar met haar mee, want spectaculair was de wedstrijd toch niet. Ik hoopte dat zij spectaculairder zou zijn op de kamer. Helaas was er geen kamer meer vrij boven (volgens mij heeft Dorsten maar 2 kamers en 1 openbare ruimte). Ze stelde voor om het in de openbare ruimte te gaan doen. Ik dacht, ach, zoveel kijkers zijn er toch niet. De meesten zijn voetbal aan het kijken, dus dat maar gedaan. We lagen daar nog maar net of de deur van een kamer ging open en een beer en een dame kwam naar buiten. Gelukkig liepen ze snel door. Ook Madelina deed er gelijk een rubbertje om heen en begon met een blowjob. Blijkbaar is dat gebruikelijk hier in Dorsten. Ik begon aardig op gang te komen, toen Denisa met een beer naar de vrije kamer ging. Madelina maakte gelijk van de gelegenheid gebruik om weer even met Denisa te beppen. Dit kwam niet ten goede aan mijn net op strekte gekomen lid. Na het beppen vervolgde ze haar blowjob en ik vroeg haar of ik haar mocht likken in 69. Geïrriteerd en met een kort antwoord maakte ze me duidelijk dat ze dat niet wilde. Ik stelde toen maar voor om haar in missio te nemen. Hierbij begon ze me ook mijn tepels te bewerken, maar niet op een manier die mij beviel. Ik gaf haar wat aanwijzingen, die ze in het begin wel opvolgde maar na een paar tellen niet meer. Toen ging de deur weer open. Denisa was al klaar met haar klant. Weer begon Madelina te beppen met Denisa, waardoor ik er genoeg van had. Ik heb haar nog wel een tijdje genomen, maar uiteindelijk toch afgebroken. Deze dame is me te ongeïnteresseerd. Ze ziet er leuk uit voor een dame in Partytreff Dorsten, maar daar is ook alles mee gezegd.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

Naam: Madelina
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 55 kg, maat 34/ A-cup
Service: PMC, NMC, 69
Cijfer: 3/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.