Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 274352 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #75 Gepost op: 30 april 2019, 00:53:54 »
Vanavond, ondanks dat maandag vaak een tamme dag is, veel volk op straat in het SKW en de meisjes hadden goed te doen. Eindelijk de sfeer terug. Zo zou het moeten zijn en blijven.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #76 Gepost op: 30 april 2019, 13:26:56 »
Hopelijk vannacht ook, Ik zal er zijn :-)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #77 Gepost op: 30 april 2019, 17:16:11 »
Vanavond, ondanks dat maandag vaak een tamme dag is, veel volk op straat in het SKW en de meisjes hadden goed te doen. Eindelijk de sfeer terug. Zo zou het moeten zijn en blijven.

Ik kwam maandagmiddag tussen 12u30 en 14u tot dezelfde vaststelling, veel meer wandelaars in de straten en veel dames die aardig wat klandizie hadden.

Ik maakte me de volgende bedenking: zouden er veel wandelaars zijn die regelmatig vaste dames bezoeken en die, nu die vaste dames Orthodox Pasen gaan vieren zijn, van de gelegenheid gebruik maken om eens andere, al dan niet nieuwe of tijdelijke, dames te bezoeken?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat toch wel doe, zo heb ik vorige week en deze week weer 2 zalige bezoekjes gehad aan dames waar ik nog nooit tevoren was binnen geweest.  :sex    :pica

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #78 Gepost op: 30 april 2019, 17:44:31 »
Het is inderdaad al twee dagen heel druk in het skw, maar ook in de rest van de koekenstad; misschien speelt de officiële feestdag van morgen een rol, gewoon omdat heel wat mensen enkele bijkomende verlofdagen hebben genomen.
Ook de voorbije 10 miles en marathon hebben waarschijnlijk wel wat toeristen op het idee gebracht wat langer in Antwerpen te blijven, waarbij ook het skw voor hen uiteraard een te bezoeken bezienswaardigheid :movingtits zal zijn...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #79 Gepost op: 1 mei 2019, 00:46:05 »
Ik ben net terug van het SKW, en het was er weer vrij druk, gezellig, drukte in de straat en aan de vitrines en veel lege stoeltjes waaraan je duidelijk kon zien dat de dame bezig was met een klant. Houden zo. Zo willen we ons SKW zien.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #80 Gepost op: 1 mei 2019, 00:50:02 »

Ik maakte me de volgende bedenking: zouden er veel wandelaars zijn die regelmatig vaste dames bezoeken en die, nu die vaste dames Orthodox Pasen gaan vieren zijn, van de gelegenheid gebruik maken om eens andere, al dan niet nieuwe of tijdelijke, dames te bezoeken?

Ik was dat gisteren van plan: een nieuwe uitproberen. Ik was dat vandaag ook van plan. Maar twee keer bij Ina blijven plakken voor de rest van de tijd. Na het weekend gaat Ina 2 weken naar haar thuisland. Dan ga ik opnieuw mijn kans wagen voor een proefrit met enkele nieuwe meisjes.  :lol_hitting:

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #81 Gepost op: 30 juni 2019, 02:32:23 »
In het skw, net gekamerd met Karina , Vingerlingstraat 3, linkse raam zwarte gevel op de hoek met Verversrui. Deze dames mijn 25ste van het jaar en heeft erin geslaagd me van mijn raambuurtfaalangst af te helpen: voor het eerst vlot neukend klaargekomen bij een raamdame...ever. superservice, geen haast, vlotte babbel, ik leek wel bab te zijn beland. Ze is type lookalike experience. Zeer tevreden en nu genietend van een pint.

Ik plaats later nog een paspoortje en verslag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #82 Gepost op: 30 juni 2019, 13:56:51 »
Ik begrijp welk pand je bedoelt maar VLS 3 is niet op de hoek met de VVR hoor.

Was Karina je 25e verschillende dame van het jaar of was het de 25e keer dat je dit jaar een dame bezocht hebt?

Volgend stukje uit je tekst begrijp ik echter niet goed:

ik leek wel bab te zijn beland. Ze is type lookalike experience.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #83 Gepost op: 30 juni 2019, 15:55:11 »
Ik begrijp welk pand je bedoelt maar VLS 3 is niet op de hoek met de VVR hoor.

Was Karina je 25e verschillende dame van het jaar of was het de 25e keer dat je dit jaar een dame bezocht hebt?

Volgend stukje uit je tekst begrijp ik echter niet goed:

ik leek wel bab te zijn beland. Ze is type lookalike experience.

Ik ben echt niet zo bekend met het skw en google is hier niet mijn vriend betreft de juiste locatie. Dacht ik het juist te hebben, ben ik toch weer verkeerd.  ::)
Het was de 25ste kamergang (en 22ste dame). Bab = Babylon, de club in Elsdorf. Ze is een lookalike van een meid die ik de dag zelf heb ontmoet en dat heeft wel wat.

Op de hoek van welke straat is het dan wel? Het was tov een groot gebouw op de splitsing van een straat, ik zag Vingerlingstraat 3 staan en gebruikte google om de naam van de andere straat te kennen: fout dus. Is de Blauwbroekstraat correcter?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #84 Gepost op: 30 juni 2019, 17:32:51 »
Ik begrijp welk pand je bedoelt maar VLS 3 is niet op de hoek met de VVR hoor.

Was Karina je 25e verschillende dame van het jaar of was het de 25e keer dat je dit jaar een dame bezocht hebt?

Volgend stukje uit je tekst begrijp ik echter niet goed:

ik leek wel bab te zijn beland. Ze is type lookalike experience.

Ik ben echt niet zo bekend met het skw en google is hier niet mijn vriend betreft de juiste locatie. Dacht ik het juist te hebben, ben ik toch weer verkeerd.  ::)
Het was de 25ste kamergang (en 22ste dame). Bab = Babylon, de club in Elsdorf. Ze is een lookalike van een meid die ik de dag zelf heb ontmoet en dat heeft wel wat.

Op de hoek van welke straat is het dan wel? Het was tov een groot gebouw op de splitsing van een straat, ik zag Vingerlingstraat 3 staan en gebruikte google om de naam van de andere straat te kennen: fout dus. Is de Blauwbroekstraat correcter?
Vingerlingstraat 3 bevindt zich gewoon niet op een hoek; er recht tegenover heb je wel het pand Vingerlingstraat nr.6 (het laagste even huisnr. van de straat) dat een "heel grote hoek" vormt met de Blauwbroekstraat, die in het verlengde van de Schippersstraat (de oneven nrs. daarvan) ligt...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #85 Gepost op: 30 juni 2019, 17:33:00 »
VLS 3 is gewoon het pand met de zwarte ramen in de Vingerlingstraat tussen andere panden, nl tussen Schippersstraat 1 - SS 01 en Vingerlingstraat 5 - VLS 5. Het is wel zo dat als je van het Falconplein de Schipperstraat ingaat je op het einde aan een splitsing komt, links wordt het dan de Vingelingstraat, rechts gaat de Schippersstraat over in de Blauwbroekstraat. Dus in die zin ligt het pand VLS 3 wel tegenover een hoek maar niet op een hoek.

Als je nog verder in dezelfde richting gaat voorbij VLS 5 en VLS 7 en dan links de hoek omdraait dan kom je in de Verversrui die dan op het einde weer terug uitkomt op het Falconplein.

Hope this helps of anders volgend plannetje even raadplegen:

http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/Antwerp.html

of dit nieuwe plannetje

https://pay6.nl/antwerpen/

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #86 Gepost op: 30 juni 2019, 20:06:35 »
1 ding weet ik zeker: ze moeten me er nooit de weg vragen  :)) Mijn interpretatie rond hoeken was ruim dus.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #87 Gepost op: 30 juni 2019, 23:50:59 »
1 ding weet ik zeker: ze moeten me er nooit de weg vragen  :))
Da's nochtans niet moeilijk. Kijk naar je piet, en volg die richting en ga binnen bij het raam waar hij duidelijk meer naar boven begint te wijzen. Zo doe ik het  ;D ;D ;D

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #88 Gepost op: 5 juli 2019, 16:30:15 »
De intelligentie van sommigen benadert toch die van de dodo denk ik soms. Live in het SKW: zo hard amok maken dat zelfs een trans de politie belt, deze komen toe, de dodo lummelt nog steeds rond, ze fouilleren hem en hij heeft gewoon 4 zakjes coke op zak.... boeitjes aan en weg.... of zocht hij kinky sex met handboeien voor 500 EUR?  :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #89 Gepost op: 5 juli 2019, 16:32:46 »
Ik denk dat ik daarnet dezelfde man gezien heb , Barti. Zag er weer zo'n hopeloos figuur uit. Ik liep net door de VT toen twee agenten hem naar hun busje brachten.