Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 274001 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #45 Gepost op: 12 augustus 2018, 11:08:17 »
Het zal er alleen van afhangen wanneer die doorgaat. Ik moet namelijk één of andere uitvlucht kunnen vinden om thuis weg te geraken  ;)

Gaan bowlen met de collega's, ofzo?
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #46 Gepost op: 12 augustus 2018, 23:18:30 »
Het zal er alleen van afhangen wanneer die doorgaat. Ik moet namelijk één of andere uitvlucht kunnen vinden om thuis weg te geraken  ;)

Gaan bowlen met de collega's, ofzo?
Zeggen dat je moest gaan voor-zitten op een erectievergadering. Als je dat laatste woord wat onduidelijk uitspreekt, lukt dat wel :-)
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #47 Gepost op: 12 september 2018, 00:36:48 »
Af en toe krijg je toch nog wat speciaals te zien hier in het SKW hoor. Ik was vanmiddag al eens ff gaan kijken, maar Eva VR8 is nog steeds niet terug en ik had niet veel tijd om iemand anders uit te kiezen en er meteen gaan mee te wippen. Wel een paar leuke meisjes gespot en een deurbabbeltje mee gedaan. Daar zit wel potentieel in voor in de nabije toekomst. Sara SS25 kon ik onmogelijk opnieuw gaan opzoeken, ik had er weliswaar pas gisteren alweer eens op gezeten, maar als ik dat meisje heb gezien, geraak ik er direct niet buiten, en ik had dus zoals gezegd geen tijd.

Dus vanavond nog rap eens terug, de nachtploeg gaan bezoeken, met de geniepige bedoeling om Carla VR9/4 nog eens lekker te gaan vullen, maar verdorie, die was er ook niet. Dus verder op prospectie getrokken en ook in de nachtploeg een paar schoon poppetjes gezien die in de zeer nabije toekomst mijn blokfluit in hun muziekdoosje mogen verwachten.

En dan zag ik ineens in de Schippersstraat, aan het pleintje, een gast die in zijn blote kont de trap moest opklimmen, terwijl twee meisjes met een zweepje zijn billen streelden (want kletsen kon je dat niet noemen). Gek tafereel. Tot de flikken in hun camionetje voorbij kwamen, alarm, die meisjes met twee voor de trap zodat je die gast nauwelijks nog kon zien, en die sjarel in zijn blote kont vierklauwens naar boven. Flikken voorbij, die kwiebus terug de trap af, met zijn blote fluit in de etalage, en terug beginnen met zweepjeklets op dezelfde trede van de trap waar hij gebleven was voor de komst van de flikken. Manman toch, ieder zijn pleziertje, maar wie staat er nu zijn lul te showen in de etalage, met een stuk of 8 - 9 toeschouwers die vanop de straat luid lachend dit tafereeltje stonden te volgen...

Een van die meisjes met het zweepje was trouwens een behoorlijk mooi grietje. Als het showke voorbij was, ben ik er eens naartoe gestapt, en ik polste wat er bij haar voor de standaard 50 euro mogelijk was. Straf eigenlijk, om haar poes te mogen likken, zou ik 50 euro extra moeten betalen hebben. Eerst de plezante uithangen met een zweepke, maar bij een standaard date zou je van haar poes moeten afblijven. Hoe mooi ze ook was, ik kreeg er al een stijve van, ik ben doorgegaan. Weer een potentiële vaste klant mislopen, meisje (haar naam heb ik niet gevraagd).
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #48 Gepost op: 30 januari 2019, 03:24:18 »
Weer maar eens een snerpend alarm dat afging. Deze keer in de Vingerlingstraat, rechtover de hoek met de Verversrui. Meisjes komen eens buiten kijken. Weinig reactie. Mocht het echt eens branden, zouden ze nog ogen trekken. Komt er ene buiten uit dat pand, gsm aan zijn oor. Een klant? Wie zal het zeggen. Volgende wandelronde een flikkenbusje, twee stoere flikken (lol) die de man met de gsm tegen de muur fouilleren. Sir, hands uit of the pocket. De flikken kunnen goed Engels. Ze zullen waarschijnlijk ook al op de meeste Roemeense grietjes gezeten hebben, en dat is meestal in het Engels te doen.

Ondertussen gaat het leven in het SKW voort. Er wordt hooguit eens opzij gekeken naar het hele tafereel. Een stijve fluit, een volle zak en blote meisjes: meer moet een man niet hebben om alle contact met het leven rondom hem af te schermen.
 :movingtits :tietjes :laughingchick :showtits :showtits1 :blonde :doll
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #49 Gepost op: 7 februari 2019, 01:03:11 »
Vanavond een primeur voor mij: ik heb voor het eerst een tijdje in een raam gestaan  :lol_hitting:
Naast Ina, nog een babbel gedaan na de date. Dan zie je de wereld eens van de andere kant he. Er kwam ene af, nee, niet voor mij, maar voor Ina. Of ze ook voor 30 euro wou, want meer had hij niet. Als weldenkend man vraag ik me daarbij toch af hoe mensen soms redeneren. 50 euro is een democratische prijs. Daarop nog gaan afbieden tot 30 euro vind ik wel redelijk respectloos. Je laten neuken voor 30 euro. Ik weet het, een euro is voor de ene meer waard dan voor de andere, maar we moeten toch een beetje serieus blijven he...

Het antwoord was 'nee' uiteraard. Op een vriendelijke manier. Chapeau dat een meisje bij zo een vraag gewoon vriendelijk blijft.
  
  

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #50 Gepost op: 7 februari 2019, 09:59:48 »
Is de standaardprijs in de Duitse raambuurten ook niet 30 euro? Altans dat vertelde men mij toch. Ik zou niet liever hebben dan dat ze dat hier ook invoeren. 2x voor 60 euro of 1x voor 50 euro , dan is de keuze snel gemaakt. Maar zolang die 30 euro niet de standaardprijs is ga ik zeker niet afbieden. Ik kan me al voorstellen wat voor service je dan gaat krijgen.
  
  
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #51 Gepost op: 7 februari 2019, 17:42:49 »
Vanavond een primeur voor mij: ik heb voor het eerst een tijdje in een raam gestaan  :lol_hitting:
Naast Ina, nog een babbel gedaan na de date. Dan zie je de wereld eens van de andere kant he. Er kwam ene af, nee, niet voor mij, maar voor Ina. Of ze ook voor 30 euro wou, want meer had hij niet. Als weldenkend man vraag ik me daarbij toch af hoe mensen soms redeneren. 50 euro is een democratische prijs. Daarop nog gaan afbieden tot 30 euro vind ik wel redelijk respectloos. Je laten neuken voor 30 euro. Ik weet het, een euro is voor de ene meer waard dan voor de andere, maar we moeten toch een beetje serieus blijven he...

Het antwoord was 'nee' uiteraard. Op een vriendelijke manier. Chapeau dat een meisje bij zo een vraag gewoon vriendelijk blijft.

Respectlozer kan bijna niet, of toch wel .......... ze kunnen ook nog vragen of de dames het gratis willen doen. Ik hoop dat geen enkele meid hierin mee gaat.

Trouwens, voor 30 Eur kun je toch geen degelijke service verwachten hé. Tenzij het natuurlijk enkel maar gaat om binnen de 5 minuten je zak te ledigen maar dan kun je er beter zelf eens aan trekken  :019a en voor die 30 Eur een goei pint gaan drinken.

Allé, dat is mijn idee daarover hé, niet iedereen hoeft het daarmee eens te zijn.
  
  

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #52 Gepost op: 7 februari 2019, 18:53:46 »
Is de standaardprijs in de Duitse raambuurten ook niet 30 euro? Altans dat vertelde men mij toch. Ik zou niet liever hebben dan dat ze dat hier ook invoeren. 2x voor 60 euro of 1x voor 50 euro , dan is de keuze snel gemaakt. Maar zolang die 30 euro niet de standaardprijs is ga ik zeker niet afbieden. Ik kan me al voorstellen wat voor service je dan gaat krijgen.
Naar het schijnt is er in Den Haag een goedkope straat voor die prijs en een straat waar je 50 betaalt.
Ik vind 50 heel democratisch voor wat ik bij de meesten ervoor terug krijg bij toch hele mooie meiden.
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #53 Gepost op: 7 februari 2019, 19:04:08 »
Ach, er zijn er wel meer die proberen af te bieden in de raambuurten ... aan de dames om daarmee om te gaan, mij boeit het geen ene moer, ze zijn wijs genoeg dat af te wijzen ...  ;D
Er zijn raambuuurten waar de standaardprijs 30 euro is, er zijn ook saunaclubs waar je voor 30 euro nkan wippen (en dat zijn verdomd mooie stoten), maar dan ben je wel op 10 minuutjes de kamer af


alles heeft zijn prijs, die 50 euro staat trouwens al vast van bij de invoering van de euro (2002)
Tot die dag was het 1000 BEF (25 euro), en plots verdubbelde de prijs ...


En die staat nu al dik 16 jaar op 50 euro .... breng ze niet op ideeën, breng ze niet op ideeën  :lol :lol :lol
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #54 Gepost op: 7 februari 2019, 19:33:14 »
Citaat
er zijn ook saunaclubs waar je voor 30 euro nkan wippen (en dat zijn verdomd mooie stoten), maar dan ben je wel op 10 minuutjes de kamer af

Een rtc als Luderland 30- voor 25 minuten en idd mooie meiden, nouja de meeste dan.
By night 25- , als je gaat voor Dorina of die Mia misschien ook nog Vanessa een koopje.
Wel opletten dat het achteraf geen duurkoop wordt. :-\
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #55 Gepost op: 7 februari 2019, 20:14:37 »
Ik vind dat je ook wel moet mee denken aan wat een meisje met dat geld kan doen. In hun thuisland is elke euro meer waard dan hier, maar stel nu dat een meisje met 30 euro naar de supermarkt gaat. Ze moet toch ook eten. Wat koop je nu voor 30 euro... En daarvoor moet ze zich dan laten afneuken, ze moet pijpen, ze moet... enz, want het zijn dan meestal nog de Aldi-poepers die het meeste willen. Ik blijf erbij: respectloos.

Ik kan nog begrijpen als je toevallig eens net maar 45 euro op zak zou hebben, dat je de vraag zou durven stellen. Maar 30? Als je echt geen geld hebt, zorg dan eens eerst voor je primaire behoeften en besteed je 30 euro daaraan. Poepen is een luxeservice. Paydaten moet je doen met geld dat je niet nodig hebt. Anders ben je verkeerd bezig.
  
  

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #56 Gepost op: 7 februari 2019, 21:41:03 »
De juiste prijs met Jan Theys. :lol

Naar het schijnt is er in Den Haag een goedkope straat voor die prijs en een straat waar je 50 betaalt.

Die zijn er ook in België. Aan het einde van de Aarschotstraat, betaal je 30 euro, en aan de ramen van Sint-Joost Ten Node kan je wellicht nog goedkoper vinden. Voor die prijs mag je een uitgewoonde slons of een Afrikaanse verwachten.

Verschil met Duitsland is dat je daar al voor 30 euro met een mooi meisje kan spelen, hier niet.

alles heeft zijn prijs, die 50 euro staat trouwens al vast van bij de invoering van de euro (2002)
Tot die dag was het 1000 BEF (25 euro), en plots verdubbelde de prijs ...

Ik heb het geheugen van een olifant. Volgens mij was 2000 BEFkes al gangbaar in de late jaren negentig.

want het zijn dan meestal nog de Aldi-poepers die het meeste willen.

Ik nomineer Aldi-poepers als woord van het jaar! Ach, ooit was ik ook zo, als seksbeluste tiener was ik regelmatig platzak. In de vroege jaren negentig ging ik dan naar de Zwartjes achter het Vleeshuis voor 500 BEF! (12.5 euro).

Sociaal economisch bekeken zie ik in Belgische of Nederlandse wandelgebieden grotendeels hetzelfde patroon: de mooiere meiden staan in de betere huizen, de Ma Flodder's en de zwartjes komen in krotten terecht en doen het voor veel minder. De bikkelharde seksuele selectie...
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #57 Gepost op: 8 februari 2019, 02:11:19 »

Ik heb het geheugen van een olifant. Volgens mij was 2000 BEFkes al gangbaar in de late jaren negentig.


In de jaren '90 kon je idd voor 2000 BEF eentje neuken, maar b.v. in Antwerpen in de Atheneumbuurt betaalde je 1000 BEF plus 500 voor een kamer, en als je wat uitkeek en junkgirls vermeed, zat daar ook wel schoon gerief bij. Ik heb daar menige knappe griet geneukt voor die prijs. In het SKW kwam ik toen niet zo vaak, voor de grote opkuis aldaar.

1000 of 2000 frank is in euro slechts 25 of 50 euro, maar dat is ondertussen wel 20 jaar geleden. Toen kon je daarvoor nog meer kopen dan tegenwoordig. De komst van de euro maakte op slag alles veel duurder, maar dat was niet alleen in de erotische sector. De standaardprijs van 50 euro gaat ondertussen in het SKW dus idd al lang mee, maar dat heeft ook wel te maken met een overaanbod van vreemde import.
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #58 Gepost op: 8 februari 2019, 02:23:41 »
Aan het einde van de Aarschotstraat, betaal je 30 euro, en aan de ramen van Sint-Joost Ten Node kan je wellicht nog goedkoper vinden. Voor die prijs mag je een uitgewoonde slons of een Afrikaanse verwachten.
Dat is idd de realiteit. Daarom ook dat ik verwonderd was dat een lief en mooi jong (21 jaar) en nog erg strak meisje de vraag kreeg om voor 30 euro te neuken. Elke iets of wat ervaren wandelaar weet toch wel dat in de neukerij antieke stukken goedkoper zijn, maar dat jonge frisse meiden zich (terecht) niet laten pakken voor bijna niks. Ik vind zelf 50 euro al een superaanbod voor zo'n knappe grieten. Want eerlijk gezegd, in het SKW zitten toch wel een flink aantal bloedmooie meisjes.

En Afrikaantjes, tja, wie per sé op een negerinneke wil kruipen, vindt ook wel discount aanbiedingen, maar je moet dan wel een beetje opletten dat je niet genaaid wordt op een manier die je niet in gedachte had.  :lol_hitting:
  
  

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #59 Gepost op: 8 februari 2019, 09:43:59 »
Dus als de standaardprijs van 50 naar 30 zou zakken , dat vinden jullie maar niets ? Ze moeten ook eten ja , en wat koop je nu voor 30 euro in de winkel. Voor de helft van die 30 euro moet ik een uur werken. Als die meiden in Duitsland een goede service geven voor 30 euro en kunnen overleven dan zullen die arme dutskes dat hier ook wel kunnen zeker.

Wie verdient er nu 30 euro voor 15-20 minuutjes werk? Int zwart dan nog. Ze moeten zich er voor laten neuken ja dat wel. Ze kunnen ook achter de kassa in den delhaize gaan zitten voor 10 euro per uur. Benieuwd hoe lang het gaat duren voor ze terug achter hun raam staan en het niet zo erg vinden om geneukt te worden voor die 30 euro.



Of ben ik nu de gierigaard aan het uithangen ?
« Laatst bewerkt op: 8 februari 2019, 09:53:08 door Boer Svein »
  
  
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu