Auteur Topic: Roberto Martinez nieuwe bondscoach van België  (gelezen 6608 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Roberto Martinez nieuwe bondscoach van België
« Reactie #2 Gepost op: 4 augustus 2016, 15:15:23 »
http://m.sporza.be/#!/snippet/57a2503ec9976f417fad2b19

Goede keuze?


Als ik de persconferentie herbekijk ...... ja
Als ik denk zoals de voetbalbond ..... neen


Zij maken het zichzelf wel erg makkelijk ..... haalt hij niet de verhoopte resultaten, gaat hij eruit in juni/juli 2017 en wordt alsnog Preud'homme (die dan einde contract is) bondscoach .....
Kan hij wel een ploeg vormen van deze "omhooggevallen" generatie (die bewezen hebben dat ze kunnen voetballen maar voor België dat niet wilden) dan blijft hij en heeft de bond gelijk ..... kan hij het niet komt Michel Preud'homme in zijn plaats en gaat die boost hen toch nog kwalificeren voor het WK ....


ik ben er bijna zeker van dat ook het contract met Preud'homme al getekend is, voor het geval dat, met clausules in het huidige contract van Martinez ....


Ik ben niet diegene die kritiek gaat uiten op de nieuwe bondscoach, maar die sympathieke man voldoet echt neit aan eht profiel van wat de bond van de daken heeft geschreeuwd .....
Internationale ervaring, Nada, de hoogste prijs die hij heeft gepakt is de FA Cup, om de week nadien met zijn ploeg te degraderen naar tweede divisie in Engeland ...
De drie daaropvolgende jaren bij Everton .... 5e, 11e en 11e ....
Ontslagen bij Everton
Niet goed genoeg bevonden voor Anderlecht ???? Maar daar kennen ze dus helemaal niks van voetbal, dus dat zegt ook helemaal niets  ;D


Ik zou hem een kans geven, maar ben ook geneigd te zeggen dat hij al verbrand is vooraleer hij aangesteld is ..... en mij maak je niet wijs dat de bond geen plan B in het achterhoofd heeft, en ook al helemaal heeft uitgewerkt ......


Je kan in plan B ook Michel vervangen door Hein (dat zou ik pas echt graag zien, Heintje die met de Duivels de pannen van het dak speelt); Die laatste (en ook Michel) hebben al meer bewezen met hun clubs dan Martinez, veel meer .....


Maar hey, geef die Spanjool een kans, en anders in juni weg damit en plan B effectief doorvoeren ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal